خبرگزاری کار ایران

تست خودرو و قیمت محصولات ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۸۲

قیمت خودروها هر روز جابجا می شود و مصرف کنندگان نیز دچار سردرگمی شده اند. از یک طرف قیمت خودرو های تولید داخل نیز نامشخص است و با بسته شدن واردات خودرو، قیمت خودرو های وارداتی نیز سر به فلک کشیده اند.

ایلنا؛ قیمت خودرو این روزها همانند دلار روزانه و حتی در هر ساعت تغییر می کنند و مصرف کنندگان واقعی دچار سردرگمی عجیبی برای انتخاب خودرو مناسب خود هستند و هر روز شاهد افزایش قیمت خودروها بوده اند. در این میان ایران خودرو و سایپا نیز از این فرصت استفاده کرده و پیش فروش هایی طولانی مدت با تحویل خودرو در سال 98 را انجام دادند و استقبال خوبی نیز از سوی کسانی که به دنبال تبدیل نقدینگی خود به خودرو بودند نیز انجام شد.

همانطورکه گفتیم قیمت خودروها هر روز جابجا می شود و مصرف کنندگان نیز دچار سردرگمی شده اند. از یک طرف قیمت خودرو های تولید داخل نیز نامشخص است و با بسته شدن واردات خودرو، قیمت خودرو های وارداتی نیز سر به فلک کشیده اند. در این میان وبسایت خودروبانک با ارایه تست و بررسی خودروهای داخلی و وارداتی و همچنین بروزرسانی قیمت خودرو ها سعی در سهولت این امر داشته تا خریداران بتوانند براحتی با گزینه های موجود در بازار آشنا شوند و بتوانند به سرعت نقاط قوت و ضعف و همچنین قیمت هر خودرو را مشاهده کنند. به طور مثال خودروهایی نظیر پژو 2008 و یا هاوال H2 که به تازگی از سوی ایران خودرو و بهمن موتور عرضه شده اند به صورت کامل معرفی و تست شده اند و فیلم تست و بررسی آنها تهیه و منتشر شده و می توانید در عرض حدود 10 دقیقه و با مشاهده این فیلم، به طور کامل با آپشن ها و نقاط قوت و ضعف این خودرو آشنا شوید.

همچنین در خودروبانک برای تسریع در دسترسی به اطلاعات هر خودرو قسمتی جداگانه در نظر گرفته شده و مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی لیست شده اند و به راحتی می توانید این مشخصات را با دیگر خودروها مقایسه کنید.

تست خودرو و قیمت محصولات ایران خودرو

خودروبانک به عنوان پرمخاطب ترین وبسایت تخصصی خودرو کشور، توانسته در دو سال پیاپی جایزه بهترین وبسایت تخصصی خودرو جشنواره وب و موبایل ایران را نیز دریافت کند.

البته در این وبسایت می توانید از اخبار دنیای خودرو و همچنین جدیدترین شرایط فروش شرکت های داخلی با خبر شوید و با جدیدترین تکنولوژی های این صنعت آشنا شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز