خبرگزاری کار ایران

نوشیدنی‌های عجیب معجزه گر با یک آبمیوه گیری

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۱۵

آبمیوه طبیعی و تازه طرفداران زیادی دارد و بسیار خوشمزه و مفید است. تقریباً همه ما آبمیوه هایی که از میوه هایی مثل سیب، هویج، پرتقال و انبه را نوشیده ایم و درست کرده ایم. اما میوه ها و سبزیجاتی هم هستند که خاصیت زیادی دارند و می توانید با ترکیب آنها با هم نوشیدنی های خوب و مفید جدیدی هم بسازید.

به گزارش ایلنا، آبمیوه گیری مناسب و با کیفیت خود را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی زنبیل سفارش بدهید و به صورت فوری تحویل بگیرید و دست به کار شوید! چند میوه و سبزی متفاوت که شاید تاکنون در آبمیوه ها ترکیب نکرده اید را در این نوشتار بشناسید و نوشیدنی های جدید خود را بسازید.

آب گوجه فرنگی

گوجه‌فرنگی یک چربی سوز واقعی است. این سبزی حاوی میزان اندکی گلوسید می‌باشد و شاخص گلیسمی آن نیز 38 است. گوجه‌فرنگی سرشار از پتاسیم، منیزیم، ویتامین C و ویتامین‌ها و مواد معدنی دیگر می‌باشد. این نوشیدنی ضد سرطان را می توانید به تنهایی یا با هر آبمیوه دیگری مخلوط کنید. ابمیوه گیری براون برای گرفتن آب گوجه و سایر سبزیجات و میوه ها بسیار مناسب است.

نوشیدنی‌های عجیب معجزه گر با یک آبمیوه گیری

آب سیب‌زمینی

آب سیب‌زمینی خام برای سلامتی فوق‌العاده است. آب آن شاید چندان باب میلتان نباشد اما اگر بلافاصله بعد از آبگیری میل کنید طعم بهتری خواهد داشت. می‌توانید آب سیب‌زمینی را نیز با آب سبزیجات دیگر مخلوط کنید. باید بدانید که سیب‌زمینی سرشار از ویتامین C است که با پخت و پز، بخشی از آن از بین خواهد رفت. به همین دلیل مصرف آب آن برای بهره‌مندی از تمام خواص آن فوق‌العاده است. ابمیوه گیری پاناسونیک سرعت زیادی دارد و قدرتمند است بنابراین انتخاب خوبی برای گرفتن آب سیب زمینی به شمار می آید.

آب اسفناج

 اسفناج سرشار از آهن، منیزیم، کلسیم، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و غیره می‌باشد. این سبزی خاصیت اکسیژن‌رسانی به بدن و سم زدایی دارد و به ویژه اینکه می‌تواند تعادل خاصیت اسیدی بازی بدن را حفظ کند.

نوشیدنی‌های عجیب معجزه گر با یک آبمیوه گیری

چغندر

یک لیوان آب چغندر سرشار از کاروتنوئید است که میزان آن حتی بیشتر از هویج می‌باشد. بهتر است بدانید که چغندر سرشار از مواد معدنی است که برای سلامتی‌تان فوق‌العاده است. اگر آب چغندر باب میلتان نباشد می‌توانید مقداری به آن آب هویج اضافه کنید. برای گرفتن آب چغندر و هویج از آب میوه گیری گاستروبک استفاده کنید، قیمت ابمیوه گیری گاستروبک مناسب است و کیفیت خوبی هم دارد.

آب کلم

  آب کلم دارای طیف گسترده ای از خواص درمانی مانند پیشگیری از سرطان، درمان زخم، کاهش کلسترول بدن (LDL) و همچنین بسیاری از مزایای دیگر است. کلم سبز غنی از بتا کاروتن، فیبر نامحلول، ویتامین های B1، B6، C، E، و K و مواد معدنی مانند ید، منیزیم، آهن، کلسیم و گوگرد است. آب میوه گیری پارس خزر به کمک مخلوط کنی که دارد می تواند در تهیه نوشیدنی با آب کلم، کار شما را راحت و سریع کند. انواع ابمیوه گیری را در فروشگاه اینترنتی زنبیل بررسی کنید و یک خرید خوب با ارسال فوری را تجربه کنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز