خبرگزاری کار ایران

عطرهایی که چند روز روی لباس شما می‌مانند!

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۵۲

هر چقدر غلظت عصاره روغنی‌در یک عطر بیشتر باشد، ماندگاری‌اش بیشتر خواهد بود. دقت کنید که ماندگاری بیشتر به عطر فرصت می دهد نت های آن بهتر به مشام برسد و اما غلظت بیشتر باعت می شود پخش بوی عطر کمتر اما مداوم باشد. برای دانستن این که عطرها چه غلظتی دارند باید اول با نام‌های مختلفی که نشان دهنده نوع آنهاست آشنا شویم.

به گزارش ایلنا؛ این که یک عطر چقدر به اصطلاح ماندگاری داشته باشد، یکی از فاکتورهای مهم انتخاب عطر برای بسیاری از ماست. اگر به شیشه‌ عطرها نگاه کنید معمولاً زیر نام عطر نوشته کوچکتری را می بینید که نشان دهنده نوع و غلظت عطر است.

هر چقدر غلظت عصاره روغنی‌در یک عطر بیشتر باشد، ماندگاری‌اش بیشتر خواهد بود. دقت کنید که ماندگاری بیشتر به عطر فرصت می‌دهد نت‌های آن بهتر به مشام برسد و اما غلظت بیشتر باعت می‌شود پخش بوی عطر کمتر اما مداوم باشد. برای دانستن این که عطرها چه غلظتی دارند باید اول با نام‌های مختلفی که نشان دهنده نوع آنهاست آشنا شویم.

پرفیوم     perfume

غلیظ ترین عصاره پرفیوم است که با غلظتی بین 15 تا 40 درصد، خالص ترین و ماندگار ترین بو به شمار می آید و البته از گران ترین عطرها نیز است.

ادو پرفیوم   Eau de perfume

در مرحله بعد ادوپرفیوم قرار دارد که غلظت آن در حدود 7تا 15 درصد است این نوع عطر به علت ماندگاری نسبتاً بالا و قیمت مناسب، پرطرفدارتر است.

ادوتوالت    Eau de Toilette

با غلظتی حدود 1تا6 درصد، از بوی ملایمی برخوردار است که ماندگاری آن چندان بالا نیست و شاید مجبور شوید در طول روز چندین مرتبه از آن استفاده کنید. عطر ورساچه ادو توالت مدل Crystal Noir  یکی از این عطرهاست.

ادکلن   Eau de cologne

ادکلن نیز همچون ادوتوالت بویی ملایم دارد و تقریباً به همان اندازه نیز ماندگاری دارد، مثل ادکلن دیور مدل Dior Homme Cologne 2013

عطرهایی که چند روز روی لباس شما می‌مانند!

افترشیو  Aftershave

افترشیوهای مورد استفاده آقایان پس از اصلاح به علت اسانس روغنی کمتر، ماندگاری کمتری نسبت به ادوتوالت و ادکلن دارند.

 بعد از غلظت، نحوه استفاده عطر هم می تواند در ماندگاری آن موثر باشد، اگر همیشه به دنبال رایحه ای مداوم هستید، اسپری کردن به موها و لباس هایتان را امتحان کنید. این کار باعث پراکندگی بیشتر عطر شده و نسبت به پوست بدن، عطر را بیشتر در خود نگه می دارد. اما نقاط دارای نبض بدن، نقاطی مانند گردن، مچ دست، پشت زانو و قسمت داخلی آرنج دست، گرمای بیشتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارند. در نتیجه باعث می شوند که رایحه بیشتری پخش شود.

پوست خشک معمولاً زیاد عطر را نگه نمی‌دارد و نباید انتظار ماندگاری زیادی از عطرتان داشته باشید. زیرا عطر شما چیزی برای به دام افتادن در آن ندارد و بنابراین نت های آن تبخیر می شوند.

قبل از اسپری کردن عطر، لوسیون های بدن بدون عطر و یا روغن جوجوبا را جهت آبرسانی به پوستتان استفاده کنید، چون این ها شباهت بسیاری به چربی طبیعی پوست دارند و اجازه نمی دهند که عطرتان به سادگی از پوست تبخیر شود.

برای خرید ادکلن و عطر‌های اصل و با کیفیت به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید و یک خرید اینترنتی خوب را تجربه کنید. همچنین می توانید با سفارش یک عطر خوشبو و خاص برای دوستانتان و ارسال سریع به آدرس ایران آنها را غافلگیر کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز