خبرگزاری کار ایران

فروشگاه زنبیل در یلدای ایرانی تخفیف واقعی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۸۶

فروشگاه اینترنتی زنبیل در آستانه یلدا که از کهن ترین جشن های ملی است، جشنواره خریدی با نام یلدای ایرانی زنبیل بر پا کرده و کالاهای خود را با تخفیف های واقعی عرضه می کند. جالب اینکه بررسی های میدانی نشان می دهد قیمت کالاهای این فروشگاه حتی در روزهای عادی نیز منصفانه تر از حراج های دیگر فروشگاه های مشهور در این مناسبت ها است.

به گزارش ایلنا یکی از علل موفقیت کسب و کارهای مختلف در یک اقتصاد سالم می تواند احترام به شعور مشتریان و نحوه صحیح خدمات دادن به آن ها باشد. متاسفانه این موضوع در بسیاری از کسب و کارهای ایران مغفول مانده و کمتر فروشگاهی است که به این مسایل دقت های لازم و کافی را داشته باشد.

از زمانی که کسب و کارهای مجازی در ایران پا گرفته اند رقابت بر سر خدمات بیشتر شده، این کسب و کارها سعی می کنند در جذب مشتری از یکدیگر پیشی بگیرند.

در میان کسب و کارهای نوین، خدمات فروشگاه های اینترنتی در چشم عامه مردم می تواند پررنگ تر جلوه کند چرا که این فروشگاه ها بسیاری از کالاهای ضروری مردم را عرضه می کنند و در چند سال اخیر سعی کرده اند در مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای را برای مخاطبان خود قایل شوند.

 اما جالب این است که تعدادی از فروشگاه های آنلاینِ مشهور در مناسبت های مختلف، در تبلیغات خود مدعی می شوند که تخفیف های نجومی میدهند، اما مشتریان در عمل شاهد تخفیفی کمتر از 3 درصد نسبت به روزهای عادی می باشند. گاها دیده شده است که قیمت کالاهای این فروشگاه ها در جشنواره هایشان، حتی از روزهای قبل از حراج خودهم بیشتر شده، شاید همین موضوع است که باعث شده تعدادی از شهروندان ایرانی در عصر اینترنت هنوز به فروشگاه های آنلاین اعتماد نداشته باشند. تعدادی از افرادی که تجربه خرید اینترنتی از این فروشگاه ها را دارند معتقدند که این فروشگاه های اینترنتی ابتدا قیمت های خود را دو برابر و سپس تخفیف های نجومی را روی کالاهای خود اعمال می کنند.

در آستانه آیین سنتی یلدا و در بررسی هایی که بین فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته چند فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام به اعمال تخفیف روی اجناس خود کرده اند اما در میان این فروشگاه ها، تنها فروشگاه اینترنتی زنبیل است که روی کالاهای پرفروش برندهای معتبر و حتی لوازم خانگی بزرگ که عموما حاشیه سودی کمی برای فروشندگان دارند، تخفیف های واقعی اعمال کرده است، در حالیکه دیگر فروشگاه های آنلاین عمده تخفیف های خود را بر روی کالاهای متفرقه اختصاص داده اند و همین موضوع موجب اعتراض بسیاری از مشتریان این فروشگاه ها حتی در شبکه های اجتماعی آنها شده است.

بررسی ها نشان می دهد که فروشگاه  اینترنتی زنبیل روی کالاهایی هم چون تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تشک، تصفیه هوا، مانیتور، پرینتر، تلفن، ریش تراش، فشارسنج، کالسکه و تعداد زیادی دیگر از کالاهای بزرگ مرتبط با برندهای شناخته شده بازار، تخفیف هایی به طور متوسط 25 درصدی قایل شده است، این در حالی است که دیگر فروشگاه های معتبر اینترنتی حداکثر 5 درصد تخفیف روی کالاهای خود اعمال کرده اند و قیمت آنها در مقایسه با قیمت فعلی زنبیل حدود 10 الی 20 درصد بیشتر است. این موضوع در حالی اتفاق می افتد که فروشگاه اینترنتی زنبیل تمام کالاهای خود را با گارانتی اصلی شرکتی به فروش می رساند و نسبت به سایر فروشگاه ها از خدمات پس از فروش بالاتری برخوردار است.

جالب اینکه اگر به قیمت های روزهای عادی در فروشگاه زنیبل دقت کنیم متوجه می شویم که قیمت اجناس در آن فروشگاه ها که مدعی تخفیف های نجومی هستند به مراتب گران تر از قیمت های فروشگاه زنبیل حتی در حالت عادی است. به بیانی می توان گفت آن فروشگاه ها از اعتماد عامه مردم سو استفاده کرده و در مواردی دست به گران فروشی می زنند ولی در تبلیغات خود این طور جلوه می دهند که تخفیف هایی خاص برای مشتریانشان قایل شده اند.

فروشگاه زنبیل در چنین جوی همواره تلاش کرده به شعور مشتریان خود احترام گذارد. تیم زنبیل در این راستا و در آستانه یلدا جشنواره خریدی برگزار کرده تا در آن تجربه یک تخفیف واقعی را برای هموطنان رقم بزند. این فروشگاه به عامه مردم تعهد داده که قیمت کالاهایش در مقایسه با دیگر فروشگاه ها کاملا منصفانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز