خبرگزاری کار ایران

بهترین وارد کنندگان تجهیزات پزشکی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۲۰۳

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی چند شرکت تجهیزات پزشکی در لاین زیبایی و لاغری بپردازیم چرا که تهیه و واردات لوازم پزشکی یکی از کارهایی است که به دلیل حساسیت بالا باید با دقت و مسئولیت پذیری بالایی انجام شود. به همین دلیل برای تهیه تجهیزات باید با کمپانی‌های سازنده و همچنین کمپانی‌های وارد کننده آشنایی کافی داشت و صحت سلامت کالا و همچنین گارانتی‌های ارائه شده توسط آنها را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کرد.

در همین زمینه نیز باید معیارهایی را برای انتخاب بهترین شرکت جهت دریافت بهترین محصول در نظر داشت که عبارتند از:

اعتبارشرکت:

سابقه و اعتبار شرکت، کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش همچنین مقرون به صرفه بودن محصول با توجه به بودجه در نظر گرفته شده. در واقع سابقه و اعتبار شرکت سابقه فعالیت‌هایی است که شرکت در زمینه وارد کردن تجهیزات انجام داده و همچنین رضایت داشتن مشتریانی که از آن شرکت خریداری کرده و میزان رضایت آنها را می‌توان جزو اعتبار و سابقه شرکت در نظر گرفت.

کیفیت دستگاه:

نکته مهم دیگری که ذکر شد کیفیت محصولات است که در واقع حاصل تعامل شرکت با کمپانی‌های سازنده و معتبر است که می‌توان تا حدودی از آن اطمینان حاصل کرد. همچنین خدمات پس از فروش نیز از جمله نکته‌های مهمی است که باید حتماً مد نظر قرار داد .

به این  صورت که شرکت مورد نظر ضمانتی برای کالای خود دارد؟

با بررسی و کنار هم قرار دادن این دو سئوال می‌توان به این نتیجه رسید که آیا شرکت مورد نظر قابل اعتماد است و یا خیر و از این طریق می‌توان از سلامت کالا نیز کمی آسوده خاطر شد.

قیمت خرید دستگاه :

آخرین نکته ای باید با میزان بودجه خود سنجید قیمت خرید دستگاه و همچنین میزان کیفیت آن است چرا که در مواردی ما شاهد قیمت‌های پایینی نسبت به دستگاهی هستیم که کارایی بالایی دارد و قیمت‌های بالایی برای دستگاهی که کارایی متوسطی دارد هستیم.  به این دلیل است که حتماً باید از کیفیت دستگاه و همچنین قطعات به کارفته در دستگاه، اینکه دستگاه وارداتی است و یا خیر آگاهی کامل داشت آنگاه می‌توان با توجه به بودجه دستگاهی کیفیت خریداری کرد.

لیست و اسامی برخی شرکت‌های وارد کننده تجهیزات لاغری و زیبایی در ایران:

شرکت بیتاطب

شرکت تجهیزات پزشکی بیتا طب مجموعه ای پیشرو در زمینه ارائه بروزترین و برترین تجهیزات   پزشکی است که با تکیه بر بیش از 7 سال تجربه علمی و تخصص فنی با ارائه تجهیزات پوست، مو، زیبایی و درمانی برای بهبود کیفیت زندگی و سلامتی و ارائه با کیفیت ترین دستگاه‌ها در حال تلاش است. فعالیت‌های شرکت بیتا طب شامل مشاوره  تاسیس، تجهیز  کلینیک‌ها، مطب‌ها و اراِئه خدمات آموزشی و فنی کلیه تجهیزات  نوین می‌باشد. محصولات شرکت بیتا طب شامل تمامی دستگاه‌های زیبایی، دستگاه‌های دیالیز، دستگاه‌های ام ار ای، دستگاه‌های دندان پزشکی، دستگاه‌های سونوگرافی، وسایل ایمنی و آزمایشگاهی، تجهیزات جراحی و بسیاری از سایرمواد مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز در حوزه زیبایی و درمان می‌باشد.

شرکت پرمون مد:

شرکت تجهیزات پزشکی پرمون مد، وارد کننده دستگاه‌های زیبایی، پوست و مو به طور کلی یکی از وارد کننده‌های دستگاه‌های لاین زیبایی از معتبرترین کمپانی‌های مطرح دنیا، فعالیت خود را در راستای ارائه به روزترین تجهیزات و با کیفیت ترین خدمات به جامعه پزشکان در زمینه واردات، آموزش و ارائه خدمات تجهیزات پزشکی، درمانی و زیبایی آغاز نموده است . محصولات شرکت پرمون مد شامل تمامی دستگاه‌های زیبایی، دستگاه‌های دیالیز، دستگاه‌های ام ار ای، دستگاه‌های دندان پزشکی، دستگاه‌های سونوگرافی، تجهیزات جراحی و بسیاری از سایرمواد مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز در حوزه زیبایی و درمان می‌باشد.همچنین با ارائه خدمات پس از فروش قابل توجه و گارانتی‌های معتبر خیال مشتریان خود را از کیفیت و اصالت کالا راحت کرده است همچنین ای شرکت دارای شرایط خرید به دو صورت نقد و اقساط می‌باشد.

شماره‌های تماس شرکت پرمون مد :

09126542791

22388035

22368609

www.permonmed.com

سینوهه هلدینگ:

شرکت هلدینگ سینوهه در سال 1384 به همراه متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه تجهیزات پزشکی در حوزه پوست و زیبایی وارد اقتصاد کشور گردید. در این راستا مدیران سینوهه با ساعت‌ها فعالیت کارشناسی و برگزاری جلسات تحقیقی متعدد و همفکری با اساتید و صاحب نظران این صنعت و شرکت در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و خارجی اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات از معروف‌ترین برندهای جهان نمودند.  

کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی:

یکی از مواردی که شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی باید به آن توجه کافی داشته باشند کمپانی‌های سازنده دستگاه‌ها و همچنین تجهیزات پزشکی است که از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار باشند.

از معیارهای انتخاب کمپانی نیز می‌توان به مواردی از جمله سابقه و اعتبار فعالیت‌های کمپانی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و گواهینامه‌های بین المللی، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی‌های پیشرفته، کنترل دقیق کیفیت آنها و ارائه طیف گسترده ای از تکنولوژی‌های جدید مد نظر قرار داد.

لیست برخی از کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی:

کمپانی آلما:

 یک شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و زیبایی است که در سال 1980 تاسیس شد.

این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌های لیزر، از جمله دستگاه‌های لیزر تماسی برای رفع موهای زائد را ارائه می‌دهد.

دستگاه های لیزر تماسی شرکت آلما از فناوری های مختلف لیزر برای هدف قرار دادن و از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کنند. این دستگاه ها برای انواع پوست، از جمله پوست های روشن، متوسط ​​و تیره، موثر هستند.

کمپانی کندلا:

 کمپانی کندلا یک شرکت آمریکایی پیشرو در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و زیبایی است که در سال 1970 تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌های لیزر را ارائه می‌دهد، از جمله دستگاه‌های لیزر تماسی برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود. دستگاه‌های لیزر تماسی کندلا از فناوری‌های مختلف لیزر برای هدف قرار دادن و از بین بردن فولیکول‌های مو استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها برای انواع پوست، از جمله پوست‌های روشن، متوسط و تیره، موثر هستند.

سخن پایانی

اگر قصد دارید یک کلینیک زیبایی را بازگشایی کنید بهتر است قبل از شروع با متخصصان مطب و پزشک نیز مشاوره ای جهت خرید دستگاه‌ها داشته باشید هرچند که شرکت‌های معرفی شده خود دارای متخصص و پزشک در مجموعه خود می‌باشد و می‌توان از مشاوره آنها نیز بهره مند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز