خبرگزاری کار ایران

از کدام برند ساعت بخریم ؟ (اپل-شیائومی-سامسونگ)

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۳۵

برای خرید ساعت هوشمند کدام برند را انتخاب می‌کنید؟ اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید باید به بررسی ویژگی‌های محصولات تولیدشده توسط هر برند بپردازید سپس با توجه به بودجه خود، بهترین گزینه را بخرید.

 

برندهای مختلفی درزمینه تولید ساعت هوشمند فعالیت دارند که در بین آن‌ها شرکت‌هایی مانند اپل، شیائومی و سامسونگ دارای بیشترین محبوبیت در سطح جهان و همچنین کشور ما هستند. انتخاب بین این برندها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که افراد پیش‌از خرید ساعت هوشمند باید انجام دهند.

اگر قصد دارید ساعت هوشمند بخرید اما هنوز موفق به تصمیم‌گیری درخصوص انتخاب برند آن نشده‌اید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود. در این متن به‌صورت مجزا هر برند را بررسی می‌کنیم تا مسیر انتخاب برای شما هموارتر شود. برای آگاهی از این موارد تا انتها همراه ما باشید.

خرید ساعت هوشمند اپل

اپل واچ، یکی از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های هوشمند است که اولین مدل آن در سال 2015 عرضه شد. این محصول از همان ابتدای عرضه توانست توجه کاربران بسیاری را در سراسر جهان به‌خود جلب کند و به یکی از پرفروش‌ترین کالاهای دیجیتالی تبدیل شود.

درحال‌حاضر 9 سری از ساعت هوشمند اپل به بازار جهانی عرضه شده و این تنوع بالا ،حق انتخاب خوبی برای شما فراهم کرده است. ضمن اینکه شرکت اپل، با تلاش‌های بسیار سعی دارد پیشرفته‌ترین امکانات را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کند و این موضوع را می‌توان به‌خوبی در محصولات ساخته‌شده توسط این شرکت مشاهده کرد.

ساعت‌های هوشمند اپل در مدل‌های مختلف طرفداران به‌خصوصی دارند. شما نیز پیش‌از خرید این محصولات باید به بررسی امکانات و ویژگی‌های هر مدل بپردازید تا با توجه به امکانات مصحول و تناسب آن‌ها با قیمت ساعت هوشمند، بهترین مدل را خریداری کنید.

یکی از شناخته‌شده‌ترین مدل‌های این شرکت، ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm است که با امکانات خاص خود خیلی زود توانست به بهترین نمونه‌ها در بازار جهانی تبدیل شود. این ساعت هوشمند برای همه افراد به‌خصوص ورزشکاران کارایی دارد.

به‌طور کلی باید گفت هر مدل از این ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌ها و عملکرد به‌خصوصی هستند. پس باید با توجه به ویژگی هرکدام، برای خرید مدل مناسب خود که بهترین کارایی را دارد تصمیم بگیرید.

ساعت‌های هوشمند اپل، دارای سیستم‌عامل اختصاصی watchOS هستند. این سیستم‌عامل امکان نصب بیش از 20هزار اپلیکیشن را برای شما فراهم می‌کند و ازاین‌رو، به‌عنوان برترین نرم‌افزار اختصاصی ساعت هوشمندذ شناخته می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های اپل واچ باید به مقاومت بالای آن در برابر گردوخاک و آب اشاره کرد. البته میزان این مقاومت بسته به مدلی که خریداری می‌کنید متفاوت است. پس حین خرید باید به این ویژگی توجه کنید.

از کدام برند ساعت بخریم ؟ (اپل-شیائومی-سامسونگ)

خرید ساعت هوشمند برند سامسونگ

شرکت سامسونگ از غول‌های تکنولوژی به‌شمار می‌آید که با تولید کالاهای مختلف در سطح جهان به شهرت فراوان دست یافت. ساعت‌های هوشمندی که توسط این کمپانی تولید می‌شوند مانند سایر کالاهای آن دارای کیفیت بالا و امکانات منحصربه‌فرد هستند.

سامسونگ تاکنون مدل‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده که یکی از جدیدترین آن‌ها مدل Galaxy Watch6 Classic Astro Edition 47mm است. شما می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های یک ساعت هوشمند قدرتمند را در این محصول مشاهده کنید.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌گونه‌ای تولید می‌شوند که بتوان از آن‌ها برای ورزش یا حتی در مراسم‌های خاص استفاده کرد. پس با خرید این تکنولوژی پوشیدنی، می‌توانید در هر شرایطی مراقب سلامت خود باشید و علاوه‌بر آن یک استایل جذاب ایجاد کنید.

برخی مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ برای افراد علاقه‌مند به نجوم مناسب هستند و برخی دیگر برای ورزشکاران. البته شما می‌توانید ساعتی خریداری کنید که علاوه‌بر اندازه‌گیری ضربان قلب، پایش خواب و میزان اکسیژن به ردیابی حرکات ماه و خورشید نیز بپردازد.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ در بسیاری از مدل‌ها مقاومت بالایی دارند و در برابر آب یا گردوخاک دچار خرابی نمی‌شوند. اما محصولی که از این خصوصیات بهره‌مند است معمولا  قیمت بالاتری نیز دارد. به همین دلیل شما باید قبل‌از خرید، یک بررسی کلی نسبت به امکانات و ویژگی‌های ساعت مورد نظر خود داشته باشید.

از کدام برند ساعت بخریم ؟ (اپل-شیائومی-سامسونگ)

خرید ساعت هوشمند برند شیائومی

حال نوبت معرفی شرکت شیائومی است. این برند در سال‌های اخیر به‌دلیل تولید و عرضه موبایل‌های اقتصادی و باکیفیت، در سراسر جهان و به‌خصوص ایران به محبوبیت دست یافت. شیائومی در تولید ساعت‌های هوشمند نیز بسیار خوب عمل کرد و درحال‌حاضر، یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها دراین‌زمینه به‌شمار می‌آید. 

شیائومی با عرضه ساعت‌های هوشمند متنوع و همچنین دست‌بندهای سلامتی و فیتنس که دارای وزنی سبک هستند، توانست خیلی زود به رقابت با برندهای قدیمی یعنی اپل و سامسونگ بپردازد. محبوبیتی که محصولات این برند دارند به‌خوبی نشان می‌دهد که در این بازار رقابتی به‌خوبی عمل کرده‌ است.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند ساعت هوشمند S1 Active بند سلیکونی است. مهم‌ترین ویژگی این محصول را می‌توان قیمت کاملا اقتصادی آن نسبت به دیگر برندها دانست. این ساعت ظاهر اسپورتی دارد و برای استفاده روزمره خانم‌ها و آقابان مناسب است.

دیگر مدل‌های شیائومی نیز به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند تا طیف گسترده‌ای از افراد بدون درنظرگرفتن جنسیت بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل نیز زمان خرید ساعت هوشمند شیائومی، با محدودیت خاصی روبه‌رو نخواهید شد.

شیائومی زیربرندهایی نیز دارد که از آن‌ها باید به پوکو، هایلو و آمازفیت اشاره کنیم. شما می‌توانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از این برندها تهیه کنید و شاهد کیفیتی باشید که در محصولات شیائومی وجود دارد.

ساعت هوشمند کدام برند را بخریم؟

مهم‌ترین عاملی که در انتخاب ساعت هوشمند تاثیر دارد بودجه‌ای است که برای خرید این کالای دیجیتالی کنار گذاشته‌اید. چراکه محصولات شرکت اپل معمولا با هزینه بالاتری نسبت به رقبای خود به‌فروش می‌رسند.

ازطرف‌دیگر، شیائومی همواره در تلاش است ساعت‌های هوشمندی با امکانات پیشرفته و قیمت مناسب عرضه کند. ضمن اینکه کیفیت بالای محصولات برند سامسونگ و به‌خصوص ساعت‌های هوشمند آن، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

ازاین‌رو شما باید ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس در آن محدوده قیمت، به بررسی امکانات ساعت‌های هوشمند هر شرکت بپردازید تا در نهایت بتوانید محصول مورد نیاز خود را در بین برندهای شیائومی، اپل یا سامسونگ خریداری کنید.

جمع‌بندی

در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به‌دلیل امکانات جذاب و خاص خود به یکی از کاربردی‌ترین لوازم دیجیتالی تبدیل شده‌اند. شرکت‌های مطرح نیز برای رفع نیاز کاربران، مدل‌های مختلفی از این محصول را به بازار عرضه می‌کنند.

معمولا کاربران بین خرید ساعت هوشمند اپل، سامسونگ و شیائومی دچار تردید می‌شوند. دراین‌خصوص باید گفت بودجه شما در انتخاب برند کالا حرف اول را می‌زند. پس‌از تعیین بودجه می‌توانید به بررسی ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند در آن رنج قیمت بپردازید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را بخرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز