خبرگزاری کار ایران

بررسی مشخصات ساعت هوشمند هاینو تکو (Haino Teko)

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۵۴

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، ساعت هایی روی کار آمده اند که می توانند نقش یک پزشک همراه را داشته باشند. ساعت هوشمند هاینو تکو h49 ultra max با قابلیت های فراوانی که دارد، توانسته است به عنوان یک اسمارت واچ فوق العاده شناخته شود. طراحی جدید و به روز این ساعت در کنار بدنه مات و جذابی که دارد، خودنمایی زیبایی می کند. این شرکت آلمانی، ساعت هوشمند فوق را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده است.

طراحی بی نظیر ساعت هوشمند هاینو تکو h49 ultra max

اگر به ساعت های هوشمند، علاقه دارید، لازم است بدانید که طراحی بی نظیر ساعت هوشمند هاینو تکو h49 ultra max بسیار جذاب است. به گونه ای که می تواند نگاه و توجه هر فردی را به خود جلب نماید. به بدنه آن دقت کنید، یک بدنه مات همراه با دکمه های پاور باتن و مجیک باتن، همچنین اکشن باتن که فعال هستند را می بینید. قرار دادن صفحه نمایش تمام لمسی در این ساعت ، موجب شده است تا به راحتی بتوانید نیاز خود را رفع کنید. این صفحه نمایش به صورت همیشه روشن، برنامه ریزی شده است.

جنس بدنه آن از آلومینیوم آلیاژ شده می باشد و آن را کاملا ضد حساسیت طراحی کرده اند. قابلیت مکالمه و پاسخ به تماس های ورودی نیز در این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است. همچنین می توانید پیام هایی که در تمامی شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود را هم مشاهده کنید. ساعت هوشمند فوق، از جمله ساعت هایی است که پشتبانی کامل از زبان فارسی دارد. به گونه ای که حتی می توانید در آن، منوی فارسی هم ببینید. منوی آن نیز 3 مدل نمایشی دارد که انتخاب آن با خود شماست.

این ساعت کاملا ضد آب طراحی شده و شارژری که برای آن در نظر گرفته اند، شارژر وایرلسی است. شما می توانید اسمارت واچ فوق را با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه خود متصل کنید. در عین حال باید بدانید که قابلیت انتخاب عکس دلخواه و قرار دادن آن بر روی صفحه نمایش ساعت را دارید. امکان استفاده از حسگرهای بسیاری هم برای شما فراهم شده است. جالب است بدانید که با سیستم عامل اندروید و IOS هم سازگاری دارد.

لازم است بدانید که قرار دادن یک باتری فوق العاده قوی با شارژدهی بالا در این ساعت هوشمند، کارایی بیشتری برای آن رقم زده است. به طوری که می توانید در حالت عادی، چیزی در حدود 3 یا 4 روز با آن سر کنید. اما اگر آن را در حالت استندبای قرار داده باشید، حدود 30 روز شارژ را در خود نگه می دارد و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

بررسی مشخصات ساعت هوشمند هاینو تکو (Haino Teko)

ویژگی های اسمارت واچ هاینو تکو h49 ultra max

از مهم ترین ویژگی های اسمارت واچ هاینو تکو h49 ultra max می توانیم به آلمانی بودن این دستگاه اشاره کنیم. زیرا این برند توانسته است، تولیداتی را به بازار عرضه نماید که بالاترین کیفیت را دارند. داشتن همین ویژگی موجب می شود تا کاربر به راحتی به این برند اعتماد کند و بداند که اسمارت واچ فوق، رضایت وی را به همراه خواهد داشت.

از ویژگی هایی که در این ساعت، می تواند بسیار جلب توجه کند، وجود سایدبار و همینطور استاتوس بار است. همچنین وجود حسگرهایی که می تواند همه نوع نیاز مخاطب را در نظر داشته باشد در این ساعت، تعبیه شده اند. سنجش پایش خواب، سنسور ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و فشار خون می توانند به خوبی به کمک کاربر بیایند. با توجه به شرایط موجود و همینطور افزایش هزینه تمامی موارد پزشکی، دارا بودن یک اسمارت واچ که بتواند در هر زمانی این نیاز را برطرف کند، بسیار عالی به نظر می رسد.

حال که با ویژگی ها و همینطور نوع طراحی ساعت هوشمند فوق آشنا شدید، لازم است تا به صورت دقیق تر و به عبارتی، جزیی تر با امکانات این محصول پرفروش آشنا شوید. کسب اطلاعاتی بیشتر در مورد این است، می تواند به شما کمک کند تا آن را با سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، مقایسه کنید. این قیاس می تواند در نهایت عاملی در یک انتخاب هوشمندانه برای خرید ساعت هوشمند هاینو تکو تلقی شود.

امکانات ساعت هوشمند هاینو تکو h49 ultra max

با توجه به این که افراد، ساعت های هوشمند را با توجه به نوع کاربرد و امکاناتی که دارند، خریداری می کنند، لازم است از این امکانات، بیشتر بدانید. امکاناتی که شرکت آلمانی هاینو تکو برای این ساعت در نظر گرفته است، عبارت است از:

بررسی مشخصات ساعت هوشمند هاینو تکو (Haino Teko)

قیمت ساعت هوشمند هاینو تکو

با تمام ویژگی هایی از این برند و ساعت های هوشمند آن برای شما مطرح کردیم هنوز اشاره ای به قیمت محصولات این کمپانی نداشته ایم.

باید بگوییم که در زمینه قیمت، محصولات این برند بسیار شگفت انگیز هستند. با بودجه ای بین 1 تا 2 میلیون تومان می توانید انتخاب های زیادی در خرید ساعت هوشمند هاینو تکو داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز