خبرگزاری کار ایران

معرفی هتل ایروان چهار ستاره

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۴۱

ارمنستان به عنوان یکی از دیدنی‌های کشورهای همسایه ایران با جاذبه‌های گردشگری فراوان شناخته می‌شود که اتفاقا سفر به آن چالش بزرگی را به همراه ندارد. ایروان، پایتخت این کشور پربازدیدترین شهر آن است و به همین خاطر شاهد هتل‌های متعددی در آن هستیم. این هتل‌ها برای طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها در نظر گرفته شده و هتل‌های چهار ستاره را باید از مشهورترین آن‌ها به شمار آورد. پس این مطلب به معرفی چند هتل ایروان اختصاص دارد که با امکانات جذابشان، پذیرای مهمانان ایرانی نیز هستند.

۱- هتل مسیر ایروان

از بهترین هتل‌های ۴ ستاره ایروان، مسیر را باید نام برد که در نزدیکی میدان جمهوری این شهر، از مهم‌ترین بخش‌های آن واقع شده است. اگر اهل ورزش باشید، این هتل برای شما ساخته شده و امکانات ورزشی به صورت کامل در اختیارتان قرار گرفته است. بنابراین از برنامه‌های تمرینی خود عقب نخواهید بود. سالن اسپا و همچنین مکانی برای بازی و سرگرمی بچه‌ها، از دیگر امکانات این هتل است که معمولا با استقبال خوبی از سوی مسافران مواجه می‌شود. سرویس مخصوص اتاق، شاتل فرودگاهی، وای فای کاملا رایگان و پر سرعت در لابی و اتاق‌ها و استخر برای شنا از دیگر امکانات این هتل است.

خوشبختانه ورود حیوانات خانگی به این هتل منعی نداشته که اصطلاحا به آن پت فرندلی گفته می‌شود. از جمله امکانات اتاق‌ها نیز نباید چای و قهوه‌ساز را نام برد. این هتل سال‌هاست قیمت نسبتا ثابتی دارد و حتی کاربرانی که یک بار آن را تجربه کرده‌اند، مجددا مایل به اقامت برای سفرهای بعدی هستند. تقریبا با شبی ۱۰۲ دلار می‌توان یکی از اتاق‌های خوش نقشه و پر از امکانات آن را از آن خود کرد.

معرفی هتل ایروان چهار ستاره

 

۲- هتل اپرا سوت ایروان

در کنار هتل قبلی، اپرا سوت هم یک هتل ایروان چهار ستاره با امکانات بی‌نظیر است. این هتل با اپرای ایروان که از پربازدیدترین اماکن توسط گردشگران به شمار می‌رود، فاصله‌ای پانصد متری دارد و حتی با پای پیاده و خیلی سریع می‌توان به آن جا دسترسی داشت. در ادامه بخشی از امکانات مهم این هتل را شاهد خواهید بود:

  • هر زمان که مایل به بازگشت باشید، خود این هتل تاکسی‌‌هایی را با قیمت منصفانه در دسترس قرار می‌دهد تا از گرفتن تاکسی‌ها و وسایل نقلیه دیگر بی نیاز باشید.
  • استخر برای شنا، اسپا و سالن ماساژ از جمله خدمات اپرا سوت است.
  • حتی امکان نگهداری از حیوانات خانگی که موضوعی مهم و مورد علاقه برای ارمنستانی‌ها است، در این هتل به چشم می‌خورد.
  • سرویس اتاق هر چند وقت یک بار در این هتل انجام می‌شود تا اتاقی تمیز و مجهز را در اختیار داشته باشید.
  • باشگاه بدنسازی با مربیان و تجهیزات حرفه‌ای به صورت شبانه‌روزی در این هتل فعالیت دارد.
  • هتل اپرا سوت علی رغم امکانات جذاب خود، هزینه زیادی را از مسافران دریافت نمی‌کند و پایی‌تر از حد تصور بسیاری از افراد است. این هزینه به صورت میانگین برای یک اتاق ۱۲۰ دلار است.

معرفی هتل ایروان چهار ستاره

۳- هتل پاریس ایروان

گویا میدان جمهوری ایروان هتل‌های زیادی را در خود جای داده است و پاریس ایروان یکی از بهترین آن‌ها است. این هتل تنها در ۱۰۰ متری میدان گفته شده واقع است. شاید با شنیدن نام این هتل تعجب کرده باشید، اما صاحبان این هتل برای این نام‌گذاری دلایلی داشته‌اند. معماری فرانسوی‌ها و به ویژه پاریسی‌ها زبانزد بسیاری از اروپایی‌ها بوده و این به ارمنستان هم رسیده است. طراحان این هتل با الگوبرداری از این شیوه معماری، سعی در زیباتر کردن و جذب مشتریان بیشتر داشته‌اند که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داده است. این شما و این هم امکانات مهم هتل پاریس:

  • وای فای رایگان در تمام بخش‌های این هتل فعال است.
  • شاتل فرودگاهی به صورت شبانه‌روزی و در صورت درخواست مسافر برایش فراهم است.
  • اتاق‌های سیگار برای عدم انتقاد افرادی که حساسیت دارند، در این هتل قرار داده شده است.
  • یک رستوران با غذاهای لذیذ و دوست‌داشتنی ارمنی در این هتل یافت می‌شود که تنوع خوبی در منو دارد. لازم به ذکر است این رستوران به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت است تا نیازی به مراجعه به رستوران‌های دیگر نداشته باشید.
  • مانند هتل‌های چهار ستاره دیگر در این مطلب، هتل پاریس نیز قابلیت پت فرندلی را به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

شیوه رزرو هتل ایروان

تعداد هتل‌های چهار ستاره ایروان و در کل ارمنستان کم نیست و با کمی جست و جو می‌توان تعداد بیشتری را هم پیدا کرد. البته در این مطلب سعی داشتیم بهترین و پرامتیازترین هتل‌های ممکن در این شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم. خبر خوب این که تمام هتل‌های گفته شده در علی بابا قابل رزرو هستند. تنها کافیست به بخش هتل‌های این شهر در علی بابا مراجعه کرده و تصاویر و اطلاعات بیشتر را در موردشان مشاهده کنید. سپس مراحل هتل مورد پسند شما تنها به چند دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. ضمنا برای پی بردن به قیمت دقیق آن‌ها، امکان تماس با شماره تلفن‌های درج شده در سایت وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز