خبرگزاری کار ایران

خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۷۰

هنگامی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم؛ اغلب افراد دغدغه عوض کردن برخی از وسایل منزل خود را دارند. مبلمان نیز جزو ضروری‌ترین وسایل برای چیدمان منزل است. پیدا کردن مبل راحتی باکیفیت همراه با قیمت مناسب دغدغه‌ی افراد زیادی می‌باشد. شما می‌توانید مبل مورد نظر خود را از تولیدی‌ها تهیه کنید تا با این‌ کار واسطه‌ها را حذف کنید و مبل خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی در تولیدی‌ها امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین به این شعب مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. همراه ما باشید تا درباره‌ی خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی و مزیت‌های خرید از تولیدی بیش‌تر صحبت کنیم.

 

مزیت خرید مبلمان از تولیدی

خرید مبلمان از فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها با یکدیگر متفاوت است. هنگام خرید مبل راحتی از فروشگاه باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید. زیرا عوامل زیادی در فروش مبلمان در فروشگاه‌ها تاثیرگذارند.‌ اما خرید مبل راحتی از تولیدی‌ها علاوه بر داشتن قیمت مناسب مزیت‌های دیگری نیز دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

حذف واسطه‌ها

از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های خرید مبل از تولیدی قطعا حذف شدن واسطه‌ها است. با حذف واسطه‌ها قیمت مبل راحتی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. اما در صورتی که فروشگاه‌ها نیز مبل را مستقیم از تولیدی به فروشگاه بیاورند؛ واسطه‌ای وجود نخواهد داشت و مبل راحتی قیمت مناسب‌تری خواهد داشت.

اطمینان از کیفیت محصول

با خرید محصول به صورت مستقیم از کارخانه شما محصول باکیفیت‌تری تهیه خواهید کرد‌. زیرا شما می‌توانید به همه‌ی فرآیند تولید مبل خود اشراف داشته باشید و مطلع شوید که تولیدکننده از چه متریالی برای ساخت مبل راحتی استفاده کرده است. حتی پس از تحویل محصول نیز اگر با مشکلی مواجه شدید می‌توانید مستقیما با فرد در میان بگذارید و آن را حل کنید.

محصول سفارشی

یکی دیگر از مزیتهای خرید از تولیدی قطعا سفارش محصول با طرح و رنگ دلخواه شما است. ممکن است برای خرید مبل راحتی به انواع فروشگاه‌ها مراجعه کنید؛ اما طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا نکنید. اما با مراجعه به تولیدی‌ها هر سفارشی که داشته باشید را می‌توانید به فرد توضیح دهید و دقیقا همان مدل را تحویل بگیرید. همچنین ابعاد و اندازه مبل راحتی نیز در صورت سفارش از تولیدی قابل تغییر است. شما می‌توانید با توجه به متراژ منزل خود ابعاد و اندازه مبل راحتی را انتخاب کنید.

آسیب‌دیدگی کم‌تر در حمل و نقل

در خرید مبلمان از فروشگاه‌ها این دغدغه وجود دارد که مبل شما از چند مکان منتقل می‌شود و در نهایت به دست شما می‌رسد. در این مسیر نیز احتمال آسیب دیدگی زیاد است. اما زمانی که مبل راحتی خود را از تولیدی خریداری می‌کنید. پس از آماده شدن سفارش، مبل شما مستقیما از کارخانه به منزل شما منتقل می‌شود و احتمال آسیب‌دیدگی بسیار کم و یا صفر است. پس با خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی علاوه بر تجربه خرید محصول با قیمت مناسب، محصول خود را با سلامت کامل نیز دریافت خواهید کرد.

خرید اینترنتی مبل راحتی از تولیدی

با توجه به این که امروزه خیابان‌ها مملو از خودرو است و رفت و آمد در سطح شهر سخت شده است. اغلب افراد ترجیح می‌دهند که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. زیرا خرید اینترنتی نیز مزیت‌های زیادی دارد. شما با گشتن در سایت‌های مختلف و کسب اطمینان از معتبر بودن سایت می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. از دیگر مزیت‌های آن استفاده از تخفیفاتی است که در سایت‌ها قرار می‌دهند و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. اما مهم‌ترین نکته هنگام خرید اینترنتی این است که توجه کنید آیا آن سایت امکان تعویض یا مرجوعی دارند یا خیر. زیرا هنگام خرید اینترنتی شما دیگر نمی‌توانید محصول را به صورت حضوری بررسی کنید‌.

قیمت مبلمان راحتی در تولیدی

برخی تصور میکنند قیمت مبلمان در تولیدی با فروشگاه‌ها تفاوتی نمی‌کند و زرق و برق فروشگاه‌ها را به خرید با قیمت پایین‌تر از تولیدی ترجیح می‌دهند‌. اما بهتر است بدانید شما از تولیدی خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی را تجربه خواهید کرد. حتی بسیاری از فروشگاه‌ها نیز به دلیل قیمت پایین تولیدکننده ها مبلمان را از آن‌ها می‌خرند. سپس با قیمت چندبرابر بیش‌تر به مشتری می‌فروشند.

خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی

انواع مبل راحتی در سایت مبل هالیدی

برای خرید مبل از تولیدی ابتدا باید با انواع مبل راحتی آشنایی داشته باشید تا تصمیم‌گیری شما برای خرید مبل راحتی از تولیدی راحت‌تر باشد. در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

کاناپه

یکی از مبل‌های پرطرفدار و محبوب قطعا مبل کاناپه است. از ویژگی‌های بارز آن راحت بودن و بزرگی آن است که مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌توانید به راحتی روی آن دراز بکشید و فیلم مورد علاقه‌ی خود را نگاه کنید. می‌توانید آن را به صورت تک و یا نیم ست سفارش دهید. از کاناپه تنها برای استفاده در محیط خانه به کار نمی‌رود. بلکه می‌توانید از آن در دیزاین و چیدمان خانگی در بیمارستان‌ها و گالری‌های هنری نیز استفاده می‌شود‌.

مبل لاوست

یک سری مبل‌ها هستند که به صورت دو نفره طراحی و ساخته شده‌اند. این مدل مبل‌ها فضای کمی اشغال می‌کنند. همچنین فاصله‌ی افرادی که روی این مبل می‌نشینند بسیار کم است‌. نام این مبل نیز از مدل نشستن روی آن گرفته شده است که به نوعی خودمانی روی آن می‌نشینند و تداعی کننده عاشقان است‌. برای آنکه خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی را داشته باشید می‌توانید این مدل را نیز انتخاب کنید.

فوتون یا مبل تخت شو

با توجه به متراژ خانه‌ای آپارتمانی، افراد سعی می‌کنند که از فضای خانه‌ی خود نهایت استفاده را کنند. از همین رو استفاده از مبل فوتون یا همان تخت شو بسیار گزینه‌ی مناسبی برای خانه‌های کوچک است. برای آنکه خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی تجربه کنید؛ می‌توانید مبل فوتون را نیز از تولیدی‌ها تهیه کنید. می‌توانید برای مشاهده انواع فروشگاه‌ها که به فروش مبل راحتی می‌پردازند به سایت‌ها مراجعه کنید و عکس مبلمان را ببینید.

خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی

انتخاب بهترین مبل راحتی

برای انتخاب مبل راحتی می‌توانید به کارخانه مبل هالیدی نیز مراجعه کنید. این شرکت فعالیت خود در زمینه چوب و مبلمان را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. در این مقاله اشاره کردیم که خرید مبل از تولیدی می‌تواند قیمت مناسب‌تری داشته باشد. شما می‌توانید با خیال راحت به این کارخانه سر بزنید و یا حتی به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید‌. گروه تولیدی مبل هالیدی در تولید انواع مبل راحتی، استیل، کلاسیک، میز غذاخوری و سرویس خواب همواره توانسته به خوبی ظاهر شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تولیدی این است که رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهد و به مشتری به عنوان یک سرمایه نگاه می‌کند‌. قابل ذکر است که کارخانه مبل هالیدی جزوه بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های مبل راحتی در شهر تهران می‌باشد. این شرکت به تمام نقاط ایران نیز ارسال دارد. برای تولید مبلمان در این کارخانه از بهترین متریال‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود. با خرید مستقیم از تولید کننده شما خرید مبل راحتی با کیفیت 30 درصد زیر قیمت بازار واقعی را تجربه خواهید کرد. این کارخانه دارای گواهینامه تاییدیه صنف درودگران و مبل‌سازان نیز می‌باشد.‌ جهت برقراری ارتباط با این مسئولین این کارخانه می‌توانید از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی به آن‌ها پیام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز