خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین هتل های استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۹۹

پیش ‌از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول لازم است بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید تا با انتخاب یکی از آن‌ها اقامت راحتی تجربه کنید. با‌توجه‌به اینکه استانبول شهری گردشگرپذیر است هتل‌های بسیاری در آن وجود دارد و این موضوع باعث تردید مسافران نسبت به رزرو بهترین آن‌ها می‌شود.

اگر تاکنون به استانبول سفر نکرده‌اید و هیچکدام از هتل‌های این شهر را نمی‌شناسید بهتر است تا انتهای این متن ما را همراهی کنید تا اطلاعات خود را در این ‌زمینه افزایش دهید و با انتخاب بهترین هتل، اقامتی راحت و لاکچری تجربه کنید.

هتل دیوان استانبول (Divan Hotel)

یکی از بهترین هتل‌های استانبول که از نظر معماری، امکانات و موقعیت مکانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران زیادی پس ‌از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با کمک سامانه‌هایی مانند اسنپ‌تریپ برای رزرو آن اقدام می‌کنند هتل دیوان است.

این هتل با موقعیت مکانی خود که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری و بخش‌های مختلف شهر برای شما فراهم می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت این هتل باید به معماری مدرن آن اشاره کنیم.

معماری خارجی هتل شاید کاملا مدرن باشد اما زمانی که وارد بخش داخلی و اتاق‌ها شوید می‌توانید فرهنگ سنتی ترکیه را به‌خوبی احساس کنید و این تضاد زیبا از مدرنیته و سنت محیط جذابی برای اقامت ایجاد می‌کند.

در هتل دیوان رستوران‌های مختلفی وجود دارد که در آن‌ها غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. مرکز ورزشی با امکانات کامل، مرکز اسپای، آرایشگاه، صندوق امانات و قنادی و دیگر امکانات مهمی را که بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره از آن‌ها برخوردار هستند می‌توانید در این مکان مشاهده و از آن‌ها استفاده کنید.

هتل شانگری لابسفروس استانبول (Shangri La Bosphorus Hotel)

از دیگر هتل‌های لوکس و بسیار مجهز ترکیه که از نظر موقعیت مکانی نیز جایگاه خوبی دارد باید به شانگری لابسفروس اشاره کرد. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم و بین موزه ناوال و کاخ دلمه‌باغچه قرار دارد.

هتل شانگری لابسفروس به‌ دلیل معماری بسیار زیبای خود از همان ابتدای بهره‌برداری توانست توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. موقعیت مکانی و نزدیکی به تنگه بسفر از دیگر عواملی هستند که در کنار معماری باشکوه این هتل را به یکی از بهترین‌های استانبول تبدیل کرده‌اند.

اگر می‌خواهید پس ‌از تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول و رسیدن به این شهر زیبا در مکانی پر از امکانات ساکن شوید بهترین انتخاب می‌تواند هتل شانگری لابسفروس باشد. این هتل دارای ۱۸۶ سوئیت و اتاق است که هرکدام از امکانات خاصی بهره‌مند هستند و هزینه پرداختی برای رزرو آن‌ها نیز یکسان نیست.

از امکانات کلی هتل شانگری لابسفروس باید به پارکینگ، حمل‌ونقل فرودگاهی، باشگاه، مجموعه بدن‌سازی، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی ماساژدرمانی، حمام ترکی، اینترنت رایگان، گاوصندوق، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای و رستوران‌های لوکس با سرو غذاهای متنوع اشاره کرد.

هتل رافلز (Raffles Hotel) 

معمولا افراد پیش ‌از سفر به ترکیه و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول شروع به بررسی هتل‌های این شهر می‌کنند تا برای اقامت خود بهترین انتخاب را داشته باشند. دراین‌خصوص باید گفت هتل رافلز با امکانات و زیبایی خاص خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو و سکونت کوتاه‌مدت است.

قطعا پرواز خارجی سختی‌های خود را دارد پس افراد باید اقامت در هتلی را انتخاب کنند که از امکانات رفاهی و تفریحی کاملی برخوردار است. در این ‌زمینه باید گفت رافلز توانست با ارائه خدمات متنوع توسط Forbes Travel Guide به‌عنوان تنها هتل ۵ ستاره استانبول معرفی شود.

ازنظر موقعیت مکانی باید گفت هتل رافلز حدودا ۸ کیلومتر تا میدان تقسیم فاصله دارد و دسترسی راحت به مترو با اقامت در این هتل امکان‌پذیر است. این موضوع باعث می‌شود مسافران با کم‌ترین دردسر در شهر تردد کنند.

در ۱۸۵ اتاق و سوئیت این هتل امکاناتی مانند آشپزخانه، حمام، مینی بار، گاوصندوق، سشوار، تلویزیون، قهوه‌ساز و اینترنت رایگان وجود دارد. قطعا با اقامت در این هتل لوکس خرید بلیط استانبول به تهران و بازگشت برای شما دشوار خواهد شد.

معرفی بهترین هتل های استانبول

هتل ماریوت استانبول (Marriott Hotel Sisli)

هتل ماریوت استانبول فاصله زیادی تا میدان تقسیم دارد؛ اما معماری زیبا و خدماتی که در این هتل به مسافران ارائه می‌شود محبوبیت این مجموعه را تا حد زیادی افزایش داده و امکان اقامتی راحت را برای گردشگران فراهم کرده است.

گردشگرانی که اطلاعات خود را درزمینه شناسایی بهترین هتل‌های موجود در استانبول افزایش دهند پس ‌از رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول سعی دارند یکی از بهترین مجموعه‌ها را برای اقامت موقت خود انتخاب کنند. در این شرایط می‌توانید هتل ماریوت را نیز مد نظر داشته باشید.

پذیرش ۲۴ ساعته، امنیت بالا، صندوق امانات، وای‌فای رایگان، خدمات خشک‌شویی، محوطه بازی برای کودکان، سرویس حمل‌ونقل، آرایشگاه، پارکینگ رایگان، نگهداری از کودک، استخر، حمام ترکی، مرکز درمانی، باشگاه بدن‌سازی، زمین تنیس و استخر سرپوشیده از مهم‌ترین خدمات این هتل به‌شمار می‌آیند.

امکانات موجود در اتاق‌های این هتل نیز کاملا تکمیل هستند و شما می‌توانید به‌راحتی از خدمات و محصولاتی مانند گاوصندوق، مینی یخچال، تلویزیون، اتو، محصولات آرایشی استفاده کنید و از سرو عصرانه لذت ببرید.

جمع‌بندی

گردشگران معمولا در کنار توجه به خرید بلیط هواپیما تهران استانبول باید به انتخاب هتلی با امکانات مناسب نیز توجه کنند. در واقع افراد زیادی تمایل دارند پس ‌از رسیدن به مقصد در مکانی راحت اقامت داشته باشند و برای این منظور انتخاب بهترین هتل مهم است.

برای معرفی بهترین هتل‌های استانبول باید به موقعیت مکانی، امکاناتی که این مجموعه‌ها ارائه می‌دهند و نظر مسافرانی که در آن‌ها اقامت داشته‌اند توجه کرد. با توجه به این موارد می‌توانیم هتل دیوان، شانگری لابسفروس، رافلز و ماریوت را به‌عنوان بهترین‌ها معرفی کنیم.

سوالت متداول

کدام هتل استانبول ۵ ستاره دارد؟

هتل‌های زیادی در استانبول به‌عنوان ۵ ستاره شناخته می‌شوند؛ اما تنها یکی از آن‌ها به‌ دلیل امکانات متنوع و کامل خود توسط Forbes Travel Guide تایید شد و آن ‌هم هتل رافلز است.

بهترین هتل استانبول کدام است؟

هتل‌های زیادی در استانبول وجود دارد که در بین آن‌ها باید گفت هتل دیوان، شانگری لابسفروس، رافلز و ماریوت با امکانات و موقعیت خود از سایرین محبوب‌تر هستند.

چرا باید در بهترین هتل استانبول اقامت کنیم؟

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول دارید و بیشتر از توجه به هزینه، می‌خواهید سفری راحت و لاکچری تجربه کنید اقامت در بهترین هتل‌ها به شما توصیه می‌شود. با این انتخاب می‌توانید حتی در زمان استراحت نیز از خدمات تفریحی بهره‌مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز