خبرگزاری کار ایران

داوود ادیب در مراسم کلنگ احداث خط تولید جدید پنتر:

امیدواریم پنتر یکی از یونیکورن‌های مدنظر معاونت علمی تا سال ۱۴۰۴ باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۲۶

در این مراسم ، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با حضور در کارخانه گروه کارآفرینی دانش‌بنیان پنتر، کلنگ احداث خط تولید نوشت‌افزارهای پیشرفته و جوهرهای هوشمند مبتنی بر فناوری نانو را بر زمین زد که با بهره‌گیری از آن، این مجموعه دانش‌بنیان ایرانی به پنجمین تولیدکننده نوشت‌افزارهای جوهر مایع در دنیا تبدیل خواهد شد.

 متن پیام تقدیر و سپاس  دکتر داوود ادیب، عضو هیات امناء کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی به  دکتر مهرداد عالی پور هریسی به جهت  توسعه خط تولید و حضور معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان  رییس جمهور در مراسم کلنگ زنی کارخانه جدید ، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر  مهرداد عالی پور هریسی؛ 

بنیانگذار محترم گروه کارافرینی دانش بنیان و نانو‌ فناورپنتر   و  خالق نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر در جهان و همچنین عضو محترم هیات امنای کانون کارافرینان برتر رسمی استان تهران؛ 

با سلام و عرض ادب ؛

امروز ۱۴ بهمن فرصتی برای بنده به وجود آمد که در بازدید  

دکتر دهقانی فیروز آبادی ، معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و  همچنین  دکتر مشایخ ، معاونت محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان  معاونت علمی  به همراه دکتر قدیری مدیر اجرایی کانون کارآفرینان برتر رسمی استان تهران ، افتخار بازدید و حضور در کارخانه معظم پنتر را داشته باشم ، به همین منظور تشکر و قدردانی خود را از بازدید غرور آمیز  و الهام بخش که سال ها در ذهن بنده  و همراهانم ، خواهد ماند را  خاضعانه اعلام می‌نمایم.

بازدیدی که از کارخانه پنتر داشتم، تجربه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده بود. از لحظه ورود به کارخانه تا آشنایی با مدیران ، پرسنل ، فرآیندهای تولید و کیفیت محصولات، همه و همه   نشان گر  رهبری بزرگ ، تلاشگر  و کارآفرین  بود که غرور بنده و همه بازدید کنندگان را به وجد آورد .   

از تیم عالی پنتر که با پشتکار و حرفه‌ای ترین روش‌ها، محصولات با کیفیت و منحصر به فرد را تولید می‌نمایند، تقدیر و سپاسگذاری می نمایم .

اینجانب باور دارم  که این پشتکار ، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به میهن عزیزمان می‌باشد.

قطعا بخش بزرگی از رشد و توسعه حوزه‌های مختلف کارآفرینی کشورمان در چند سال گذشته در کشور ، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ  تلاشگران سخت کوش این صنعت و‌ از جمله فرهیختگان تلاشگری است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه‌ای برای توسعه صنعت فاوا و سر بلندی و سازندگی کشورمان در این شرایط خطیر کشور قرار داده اند.

توسعه کارخانجات پنتر را  صمیمانه تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای آن تلاشکر خستگی ناپذیر و تیم همراه ، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی کشور را مسألت دارم.

 

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و همه اعضای تیم، 

با احترام

داوود ادیب

امیدواریم پنتر یکی از یونیکورن‌های مدنظر معاونت علمی تا سال ۱۴۰۴ باشد

امیدواریم پنتر یکی از یونیکورن‌های مدنظر معاونت علمی تا سال ۱۴۰۴ باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز