خبرگزاری کار ایران

مجله خبری ایتوک

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۸۲

برای اولین بار در کشور با هدف پرداختن به اخبار و مسائل یک استان، مجله خبری ایتوک تاسیس شد. عمده‌ی اخبار و اطلاعاتی که توسط ایتوک گزارش می‌شود با محوریت استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه است. 

جدیدترین اخبار حوزه آذربایجان غربی، ارومیه ایران و جهان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تکنولوژی، سلامت، ورزشی، حوادث؛ اطلاعات و تاریخچه‌ی اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی شخصیت‌های سرشناس و تاثیرگذار شهر اعم از چهره‌ای سیاسی تا ورزشی در مجله خبری ایتوک منتشر می‌گردد.

 

مجله خبری ایتوک در آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی که مرزهایش با دیگر استان‌ها در شمال غربی‌ترین نقاط سرزمین‌مان ایران با مساحت ۳۷۰۵۹ کیلومتر مربع گسترده شده است و ۲.۲۵ مساحت کل کشور را شامل می‌شود، همچون دیگر استان‌های این مرز و بوم از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیاری برخوردار است.

همچنین در غربی‌ترین نقاط با کشور همسایه ترکیه، همرز است. ایتوک در راستای ارائه اطلاعات متمرکز بر آذربایجان غربی، اخبار وقایع ارومیه و سایر شهرستان‌های استان را پوشش می‌دهد. معرفی آثار ملی و تاریخی به ثبت رسیده و راه‌‌ها و مسیرهای دسترسی به آنها را نیز شرح می‌دهد. حتی مسیر‌های دسترسی مرکز استان، ارومیه را به دیگر شهرستان‌های اصلی کشور معرفی نموده است.

حوزه‌های مختلف خبری در این مجله

از جمله مزیت‌های مجله خبری ایتوک پرداختن به طیف وسیعی از اخبار و اطلاعات روزانه است.

اخبار داغ و روز ایران

آن بخش از اخبار هر حوزه‌ی خبری که تاثیر بسیاری بر اذهان عمومی داشته باشد و انتشار آن جنجال به پا کند و یا نقد و پیشنهادهای بسیار در پی داشته باشد را در زمره‌ی اخبار داغ در نظر می‌گیرند و مجله خبری ایتوک، این اخبار را پیشنهاد می‌دهد.

 اخبار اقتصادی

اقتصاد از جمله مهمترین حوزه‌هایی است که زندگی مردم یک کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، بسیاری از آحاد جامعه در پی جدیدترین تصمیمات و اخبار حوزه‌ی اقتصاد هستند. مجله خبری ایتوک در همین راستا تازه‌ترین اخبار حوزه اقتصاد کلان را پوشش می‌دهد.

اخبار سیاسی روز

در صدر تمام اخبار جهان، اخبار سیاسی اعم از اظهار نظر مسئولان در کشورهای مختلف تا دیدارهای همتایان سیاسی در رده‌های مختلف، حواشی اختلاف‌ها و تنازعات فی مابین و یا آشتی‌ها و امضای پیمان‌نامه‌های جدید از جمله اخبار سیاسی است که برای علاقه‌مندان حوزه‌ی سیاست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ایتوک روزانه این اخبار را منتشر می‌کند.

خبرهای اجتماعی روز ایران

اجتماع، مجموعه ایست از افراد گوناگون که گاهی در قالب یه مرز هم‌میهن خطاب می‌شوند و گاه در خارج از مرزها هم‌نوع... آن دسته از اخبار که کیفیت زندگی این افراد و وقایع رخداده در بین آنها را هدف قرار می‌دهد، از جمله رفاه و خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، قضائی و حقوقی، محیط زیست و ... در زمره‌ی اخبار اجتماعی محسوب می‌شوند که مجله خبری ایتوک هم آنها را پوشش می‌دهد.

خبرهای ورزشی

یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های خبری به دلیل شدت رقابت‌ها و جذابیت‌ ورزش در سطح حرفه‌ای، اخبار ورزشی و در صدر آن هم، اخبار فوتبال است. مجله‌ی ایتوک با عنایت به این مهم که اخبار ورزشی چه در سطح استان و چه در سطح کشور و چه در سطح جهان چه دیدارها و رخدادهایی را پشت سر گذاشته، اخبار ورزشی را به صورت روزانه پوشش می‌دهد.

 

خبرهای فرهنگی

نقش فرهنگ در اعتلا و همسازی فرهنگی هیچ جامعه‌ای قابل انکار نیست. فرهنگ و تمام شاخه‌ها و زمینه‌هایش از جمله ادبیات، تاریخ، موسیقی، بازارهای ارومیه، سینما، تئاتر، رادیو ، تلویزیون و محله های تاریخی ... از جمله مطالبی است که ایتوک از پرداختن به آنها و انتشارشان فروگذار نمی‌کند.

تکنولوژی

اخبار حوزه تکنولوژی از پرطرفدارترین نوع اخبار است که جدیدترین تکنولوژی‌ها، دستاوردها، نوآوری‌ها را معرفی می‌کند. تکنولوژی و پیشرفت‌های روزافزونش همه‌ی جوانب زندگی امروزه را به خودش درگیر کرده است.در چنین شرایطی است که بسیاری از علاقه‌مندان گوش به زنگ هستند تا کمپانی محبوبشان از جدیدترین گوشی هوشمند رونمایی کند و یا آن کمپانی دیگر که تخصصش تولید سخت‌افزار و پردازنده‌های پیشرفته است، از آخرین دستاوردش در سرعت پردازش پرده بردارد، اینها و بسیاری دیگر از تکنولوژی‌های مشابه به واسطه‌ی مجله خبری ایتوک به گوش مخاطبانش می‌رسد.

خبر بازار طلا، بورس، ارز

یکی از داغ‌ترین حیطه‌های خبری که روزانه افکار میلیون‌ها نفر به خصوص در کشور ما به خود جلب می‌کند، اخبار بازار است. بازار بورس، بازار سرمایه، بازار ارز و بازارهای دیگر نمودار شرایط اقتصادی یک کشور هستند. تمامی افراد یک جامعه که دغدغه‌ی اقتصادی داشته باشند، صعود و نزول قیمت سهام بورس، کاهش یا افزایش نرخ ارز، فراز و فرود بهای واحد طلا را دنبال می‌کنند. مجله خبری ایتوک ارومیه، اخبار بازار را همچون دیگر حیطه‌های خبری منعکس می‌کند.

گردشگری ارومیه

گردشگری ارومیه یکی از صنایع جذاب و درآمدزا است که البته برای رشد و ترقی نیاز به رسانه و ارتباطات دارد. تا زمانی که مردم از زیبایی‌ها، دیدنی‌ها و جاذبه‌های یک منطقه آشنا نباشند و تا وقتی که نگاهشان با یک تصویر از طبیعت بکر و چشم‌نواز تلاقی پیدا نکند، برای مشاهده‌ی آن همه زیبایی از نزدیک، قدمی برنمی‌دارد.

استان آذربایجان غربی، خطئه‌ای زیبا از کشور ایران است که انواع جاذبه‌های طبیعی اعم از کوه، دشت، جنگل و رود و ... تنوع جذاب قومی و فرهنگی  به همراه  گذشته‌ای دور و دراز با تاریخی پر فراز و نشیب را در برمی‌گیرد. مجله خبری ایتوک با تمرکز بر روی تک‌تک این جاذبه‌های و زیبایی‌ها در سراسر این استان، نقش موثر و بی‌مانندی در معرفی زیبایی‌های این منطقه ایفا می‌کنند.

حوادث

حادثه از آن دسته اخباری است که مخاطبان خاص خود را دارد. معمولا این دسته مخاطبان علاقه‌ی زیادی به هیجان دارند. آن دسته از اتفاقات ناگواری حادث شدنشان موجب اختلال در روند کار یا زندگی روزمره می‌شود را حادثه می‌نامند. مجله خبری ایتوک در تلاش است تا از اخبار پیرامون حوادث استان آذربایجان غربی و به طور ویژه ارومیه، غافل نماند.

مجله خبری ایتوک اخبار روز ارومیه

«جدیدترین اخبار هر حوزه را در وبسایت ما به صورت آنلاین و در هر زمان و هر مکانی به راحتی مطالعه کنید»؛ این ادعایی است که هر کدام سایت‌های بارگذاری اخبار ممکن است داشته باشند، اما ایتوک علاوه بر اینکه اخبار را به صورت دست اول متشر می‌کند این وجه تمایز را نیز ایجاد کرده که تمرکز ویژه‌ای بر روی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه دارد. این تمرکز به صورت استانی در حوزه‌ی انتشار اخبار و ارائه‌ی اطلاعات پیش از این اتفاق نیفتاده بود.

تمایز ایتوک نسبت به دیگر مجلات را می‌توان در چند بند خلاصه کرد :

  • دسترسی آسان و سریع؛ مجلات خبری مجازی به راحتی از طریق اینترنت و موبایل قابل دسترسی هستند و برای مطالعه‌ی اخبار و اطلاعات مندرج نیازی به تهیه نسخه چاپی نیست.
  • به‌ روز بودن؛ به یمن گستره‌ی شبکه‌ی اینترنت و ارتقا سرعت و حجم انتقال داده، امکان انتشار خبرها و اطلاعات به صورت لحظه‌ای در مجلات خبری آنلاین وجود دارد.
  • هزینه کمتر؛ تولید و انتشار مجلات الکترونیک هزینه بسیار کمتری هم به لحاظ نیروی انسانی درگیر و هم به لحاظ محیط زیستی، نسبت به مجلات چاپی به بار می‌آورد.
  • تعامل بیشتر؛ بستر مجلات آنلاین، امکان دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان و تعامل دوسویه را بخوبی فراهم می‌کند.
  • امکانات چندرسانه‌ای؛ استفاده از عکس، ویدیو، انیمیشن، صوت و… در انتقال مطالب خبری در مجلات الکترونیکی.
  • دسترسی به آرشیو؛ دسترسی آسان به آرشیو اخبار و مطالب قدیمی در مجلات خبری دیجیتال در کمترین زمان فراهم است.

https://etook.news/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز