خبرگزاری کار ایران

فراخوان طراحی وساخت تندیس اهدایی ششمین نمایشگاه

توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو2024)

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۹۴

ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برای طراحی و ساخت تندیس اهدایی نمایشگاه ایران اکسپو 2024 فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری. ا. ایران (ایران اکسپو2024) با هدف پاسداشت و تکریم فعالان حوزه صادرات در نظر دارد طراحی و ساخت تندیس اهدایی این ستاد را از طریق مشارکت هنرمندان سراسر کشور به ویژه فعالان حوزه تجسمی انجام دهد ، لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می‌شود با ارائه طرح پیشنهادی خود با رعایت شرایط و ضوابط که در ادامه به آنها اشاره می شود،  در  فراخوان مشارکت کنند.

 طرح، واجد ایده و کیفیت برای ارج نهادن به تمام فعالان و تلاشگران صادرات کشور باشد و دارای  شاخص‌های اقتصادی ، صادراتی و هنری اصیل ایرانی _ اسلامی بوده و در عین حال  ساده و قابل درک باشد و از طرفی قابلیت اجرا داشته و  المان‌های لازم یک تندیس نمایشگاهی را داشته باشد و طراح مجاز است حداکثر دو طرح ارسال کند .

مشخصات فردی هنرمند شامل نام،نام خانوادگی ،کد ملی،  شماره  تلفن همراه با توضیح کامل، مفهوم طرح ، نحوه اجرا و مواد ساخت تندیس در قالب فایل word ارسال شود  اولویت ساخت تندیس برگزیده (به تعداد مورد نظر ستاد برگزاری نمایشگاه ) با هنرمند صاحب طرح است.

گفتنی است؛ اجرای طرح برگزیده ممکن است مشروط به بازنگری و اصلاح موردی باشد  و تمام حقوق مادی و معنوی طرح برگزیده متعلق به ستاد برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

مقام های اول ،دوم و سوم فراخوان پس از انتخاب سه طرح نهایی از بین آثار ارسال شده و بر اساس اجرای یک نمونه فیزیکی تندیس از طرح های منتخب(توسط صاحبان آثار به ستاد برگزاری نمایشگاه )داوری و برگزیده خواهد شد و داوری آثار توسط ستاد برگزاری نمایشگاه به همراهی اساتید مدعو انجام می گیرد. 

جوایز طرح برگزیده ، به  نفر اول بیست میلیون تومان* نفر دوم سیزده میلیون تومان و نفر سوم هفت میلیون تومان است.

 

راههای ارتباطی برای ارسال آثار و دریافت اطلاعات بیشتر ؛

شماره تلفن:09371037602

تلگرام: 09024845214

 ایمیل  info@tsn.com

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید 

www.irantsn.com

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز