خبرگزاری کار ایران

فراخوان انتخاب شعار ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو2024)

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۲۹

ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو) برای انتخاب شعار نمایشگاه ایران اکسپو2024 فراخوان داد .

بر اساس این گزارش؛ با عنایت به اهمیت موضوع توسعه صادرات غیرنفتی و لزوم برنامه ریزی جهت افزایش سهم صادرات کالاهای ساخت ایران در کشورهای هدف، ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری.  ا. ایران(ایران اکسپو2024.)در نظر دارد برای ششمین  نمایشگاه ایران اکسپو 2024، انتخاب شعار، از طریق فعالان حوزه های اقتصادی و روابط عمومی به ویژه اساتید و دانشجویان دانشکده های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی و سایر نهادهای مرتبط انجام دهد (هر فرد می تواند تنها دو شعار پیشنهادی ارسال کند )

اما محتوای شعارها باید به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص صادرات نزدیک باشد .در شعارها، مضمون سیاست های راهبردی اقتصادی و صادراتی جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و

شعارها کاملا با نمایشگاه ایران اکسپو مرتبط باشد و بار محتوایی بالایی داشته و حداکثر تعداد کلمات به کار رفته در شعار 10عدد باشد .

لازم به ذکر است؛ مقام های اول ،دوم و سوم فراخوان پس از انتخاب سه شعار نهایی از بین شعارهای ارسال شده ، داوری و برگزیده خواهد شد و داوری آثار توسط ستاد برگزاری نمایشگاه به همراهی اساتید مدعو انجام می گیرد.

گفتنی است؛ جوایز طرح برگزیده ، برای  نفر اول بیست میلیون تومان* نفر دوم سیزده میلیون تومان و نفر سوم هفت میلیون تومان در نظر گرفته شده است .

راههای ارتباطی برای ارسال آثار و دریافت اطلاعات بیشتر:

شماره تلفن:09371037602

تلگرام: 09024845214

ایمیل  info@tsn.com

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید www.irantsn.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز