خبرگزاری کار ایران

معرفی هتل های جذاب شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۴۳

سفر به اصفهان، سفر به قسمتی از تاریخ و گذشته ایران است و همیشه می‌تواند شما را به وجد آورد. شهری که در هر گوشه آن که رو برمی‌گردانید با زیبایی‌هایی منحصر به فردی روبرو می‌شوید. زیبایی‌های تکرار نشدنی و کمتر دیده شده که البته همانند آن‌ها را فقط می‌توانید در شهر اصفهان مشاهده کنید.

 این شهر تاریخی غنی، فرهنگی با پشتوانه محکم و رسوم و سنت‌هایی مختص به خود دارد که سبب شده‌اند سالانه گردشگران فراوان داخلی و خارجی هدف سفر خود از حضور در ایران، شهر اصفهان قرار دهند. ما هم در این مطلب سفری کوتاه به شهر اصفهان و ملاقاتی اجمالی با هتل‌های آن در وب سایت اسنپ تریپ خواهیم داشت.

هتل اصفهان و اقامتی تکرار نشدنی در این شهر

شهر اصفهان هم مانند سایر شهرهای ایران به دلیل گردشگر پذیر بودن و همیشه شلوغ بودنش، اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعدد و متنوعی دارد. این شهر در کنار هتل‌های لوکس و فوق لوکس و ۵ ستاره، اقامتگاه‌های بوم‌گردی جذابی هم دارد که اقامت در آن‌ها ‌می‌تواند تجربه‌ای متفاوت باشد. با این حال هتل‌های اصفهان تنوع بسیاری دارند. شما با کمی دقت می‌توانید بهترین هتل‌های این شهر را برای سفر خود انتخاب کنید. جالب اینجاست که در شهر اصفهان حتی هتل‌های مدرن و کاملاً به‌روز هم ردپایی واضح از فرهنگ و سنت این شهر را به شما نشان می‌دهند. حالا این شما و این هتل جلفا و هتل سفیر شهر اصفهان!

هتل جلفا اصفهان

معرفی هتل های جذاب شهر اصفهان

هتل جلفا اصفهان در خیابان حکیم نظامی، کوی کلیسا، در کنار کلیسای وانک واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۵۴ تحت عنوان یک هتل ۲ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. ۳ طبقه و ۶۶ سوئیت و واحد اقامتی دارد و با رستوران و کافه مجهز خود آماده سرویس دهی و پذیرایی از گردشگران و مسافران است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، تاکسی تلفنی، کافه و رستوران، سالن صبحانه خوری، کارمندان و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و خشکشویی، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان، هماهنگ کننده تور و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همچنین استفاده از پارکینگ رایگان بوده و در تمام نقاط هتل اینترنت وای فای نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده خواهد شد. ناگفته نماند که پارکینگ این هتل هم مسقف و هم غیرمستقف است که امکان استفاده از هر دو نوع آن برای مسافران فراهم خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان در خیابان حکیم نظامی این شهر قرار گرفته و دسترسی اولیه و راحتی به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر اصفهان دارد. برای مثال فاصله این هتل تا خانه تاریخی ملاباشی، میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ لطف‌الله، خانه تاریخی مشیرالممالک، خانه مشروطیت، خانه تاریخی ملا باشی، بازار بزرگ زرگرها، بازار قیصریه، بازار بزرگ حکیم، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت، موزه موسیقی اصفهان، پل خواجو، زاینده رود، مدرسه چهارباغ عباسی، سی و سه پل، مقبره خواجه نظام الملک، منارجنبان، میدان عتیق، کلیسای وانک، باغ گل‌ها و غیره بسیار کوتاه بوده و دسترسی اولیه‌ای به تمام این اماکن از هتل جلفا وجود دارد.

هتل سفیر اصفهان

معرفی هتل های جذاب شهر اصفهان

دومین هتل اصفهان که بدون شک اقامت در آن پشیمان نخواهید شد، هتل سفیر نام دارد. هتل سفیر اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی یکی از بهترین خیابان‌های شهر اصفهان و در خیابان آمادگاه قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره که در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد، ۵ طبقه دارد و در سال ۱۳۹۸ با هدف بهبود بخشیدن و افزایش سطح خدمات هتل، تمام بنا را به طور کامل بازسازی کردند. در حال حاضر هتل سفیر اصفهان مطابق با استانداردهای روز هتلداری تجهیز شده و یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان با ۴ ستاره به‌حساب می‌آید.

این هتل در سال ۱۳۹۰ با الحاق یک ساختمان دیگر به کل مجموعه، بنای اصلی را توسعه داد. با این کار تعداد سوئیت‌ها را به ۱۰۰ سوئیت و اتاق اقامتی افزایش داد و با اجرای یک معماری مدرن در داخل و خارج بنا توانست در دسته بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر اصفهان جای بگیرد.

از امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه صنایع دستی، اتاق عقد، تاکسی تلفنی، تاکسی تلفنی شبانه روزی، کافی شاپ و رستوران، سالن تشریفات و سالن چند منظوره، تالار عروسی، مسیر دوچرخه و مسیر پیاده‌روی، حمام ترکی، اسپا، سونا خشک و سونا بخار، امکانات و خدمات برای افراد معلول و مسن، پرسنل و کارمندان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و خشک‌شویی، خدمات عروس، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان، روم سرویس ۲۴ ساعته، اجاره ماشین با راننده، روم سرویس، ارائه تورهای سیاحتی برون شهری و درون شهری و غیره اشاره کرد.

همچنین ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ در این هتل رایگان بوده و اینترنت وای فای در تمام نقاط آن در دسترس شما خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل سفیر اصفهان

همان‌طور که اشاره کردیم هتل سفیر اصفهان در خیابان چهارباغ قرار گرفته و به بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ، مجموعه عباسی، سی و سه پل، زاینده رود، میدان نقش جهان و بیشتر مناطق توریستی و تاریخی اصفهان نزدیک است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی شهر اصفهان تنها ۲۶ کیلومتر، فاصله آن تا ایستگاه راه آهن اصفهان ۱۴ کیلومتر، فاصله تا ترمینال صفه ۹ کیلومتر، فاصله تا ترمینال کاوه ۶ کیلومتر، فاصله تا ترمینال جِی ۷ کیلومتر و فاصله هتل تا ترمینال زاینده رود تنها ۷ کیلومتر است.

اصفهان و خاطره یک سفر خیال‌انگیز

این مطلب سفری کوتاه به شهر اصفهان بود که در آن ۲ هتل از بهترین هتل‌های این شهر را با هم بررسی کردیم. البته شهر اصفهان اقامتگاه و هتل کم ندارد و چون یک شهر گردشگری و توریستی به حساب می‌آید شما با هتل‌های متعدد و مختلفی همچون هتل عباسی اصفهان در این شهر روبرو هستید.

ما هم تلاش کردیم تا ۲ هتل از میان تمام هتل‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم. البته تفاوت هتل‌ها در کیفیت خدمات و تنوع امکاناتی است که به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند. در هر حال اگر قصد سفر به اصفهان را داشتید مجموعه اسنپ تریپ در کنار شماست.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز