خبرگزاری کار ایران

چند نکته مهم برای بقا در مپ سانهوک پابجی موبایل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۶۷

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds Mobile، یا همان PUBG Mobile نامی برتر در دنیای بازی ها دارد و به احتمال زیاد شما هم یکی از طرفداران این بازی هیجان انگیز هستید. یکی از مپ‌های محبوب در این بازی، مپ سانهوک است. اما برای بقا در این مپ باید دانش و مهارت‌های خاصی را در اختیار داشته باشید. در این مقاله به برخی از نکات مهم و ضروری برای بقا در مپ سانهوک در UC Satın Al می‌پردازیم.

معبد مپ سانهوک

در نقشه سانهوک، یک معبد ویرانه با ساختمان منحصر به فرد سه طبقه و ورودی‌های بسیار زیاد قابل مشاهده است. علاوه بر این، پناهگاه‌های کوچکی نیز در اطراف معبد وجود دارد که بسیاری از بازیکنان برای رقابت‌ها از آن استفاده می‌کنند. برای فرود آمدن در این منطقه، توصیه می‌شود که حداقل از فاصله ۷۰۰ متری استفاده کنید و پس از فرود، از گزینه Eye برای بررسی اطراف و پیدا کردن موقعیت دشمنان استفاده کنید.

هنگام فرود در معبد، بهتر است در نزدیکی پنجره‌ای که بر روی سقف قرار دارد بروید و به طبقه اول وارد شوید. اما اگر تعداد بازیکنان بسیار زیاد است، بهتر است در اطراف معبد یا بر روی برج‌های بلند فرود بیایید و سپس سلاح‌های خود را مجهز کنید. همچنین، هنگام ورود به طبقه اول و فرود در معبد، از استفاده از اسلحه‌های خود خودداری کنید.

خانه‌های کوچک مهم هستند

با توجه به کوچک بودن مپ سانهوک نسبت به Erangel و Miramar، این منطقه بسیار پرجمعیت است. در این منطقه چندین مکان اصلی وجود دارد که شما باید به آنها بروید و بیشتر آنها دارای غنیمت خوبی هستند. اما باید توجه داشت که اگر در این مناطق فرود آمدید، احتمالا چند بازیکن به شما نزدیک خواهند شد و این ممکن است منجر به درگیری‌های ناخوشایند در ابتدای بازی شود. اگر به دلیل بد پریدن بعد از دشمنان فرود آمدید یا آنها خوش شانس بوده و زودتر اسلحه پیدا کرده‌اند، بازی برای شما سخت خواهد شد و ممکن است در دقایق اولیه بازی کشته شوید.

اگر هدف شما تنها پیروزی به هر قیمتی است، بررسی خانه‌ها و مکان‌های کوچکتر و خلوت که در اطراف سانهوک قرار دارند، به عنوان یک راه حل مناسب می‌تواند مفید باشد. در نقشه‌های دیگر، این گونه مکان‌ها معمولاً از جمله غنایم محدودی برخوردار هستند. اما در سانهوک اغلب می‌توانید سه یا چهار خانه تجهیزات مناسب را بدست آورید و اگر این کار را بیندازید، تقریباً همیشه روستایی کوچک دیگر در پایین جاده وجود دارد.

از هواپیما به هر نقطه‌ای روی زمین می‌توانید برسید

یکی از ساده‌ترین چیزهایی که در مپ سانهوک فراموش می‌شود این است که این مپ واقعاً کوچک است. وقتی Orelon را باز می‌کنید، به اندازه دو نقشه دیگر بزرگ به نظر می‌رسد، اما در واقع اندازه آن نصف آن دو است. این مسلماً چیزهای زیادی را تغییر می‌دهد، اما یکی از مهمترین موارد این است که اکنون می‌توانید تقریباً از هواپیما به هر جایی از نقشه برسید. مسلماً مسیر دقیق هواپیما یک فاکتور مهم است، اما با در مرکز قرار داشتن خط عبور هواپیما، احتمال وجود دشمن در تمام زمین بیشتر می‌شود. بنابراین یک جهش طولانی‌تر انجام دهید، به مکانی از راه دور بروید و به تنهایی وسایل مورد نظر را غارت کنید.

 

بین کوچکتر شدن محدوده زمین فاصله‌ای نیست

یکی از آسان‌ترین نکاتی که درباره سانهوک به یاد می‌آید، این است که در واقع خیلی کوچک است. وقتی نقشه را باز می‌کنید، به اندازه دو نقشه دیگر بزرگ به نظر می‌رسد، اما در حقیقت اندازه آن نصف آن دو است. این به طور قطع تغییر زیادی به همراه دارد، اما یکی از مهم‌ترین اثرات آن این است که اکنون تقریباً به هر جایی در نقشه با هواپیما دسترسی دارید. البته مسیر دقیق هواپیما

نقش مهمی دارد، اما وجود خطوط هوایی در مرکز باعث افزایش احتمال وجود دشمن در تمام
 ناحیه می‌شود. بنابراین پیوستن به مکان‌های دور افتاده و تنها قرار گرفتن در آنها، می‌تواند به شما کمک کند تا غارت خود را انجام دهید.

چند نکته مهم برای بقا در مپ سانهوک پابجی موبایل

در اوایل بازی بیشتر صبر کنید

یکی از مزایای منطقه آبی در بازی پابجی موبایل، این است که در ابتدای بازی، این منطقه به شما فاصله زیادی را به همراه دارد. بنابراین، شما می‌توانید به آرامی منتظر بمانید تا منطقه آبی روی شما حرکت کند و در حین این حرکت، شما می‌توانید مهمات عالی را بدست آورید.

برای عبور از رودخانه‌ها برنامه ریزی کنید

به احتمال فراوان در مپ سانهوک شما ناچار می‌شوید تا از یک رودخانه به جزیره دیگر بروید. برای این کار باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهید تا اشتباهی نکنید و برای جان خود خطر ساز نباشید. بنابراین، اگر در آخرین لحظات بازی هستید و در نظرتان نیست که از رودخانه عبور کنید، احتمالاً هنگامی که منطقه کوچکتر می‌شود، یا شنا کردن و عبور از رودخانه تنها راه خروج از آنجاست یا نیز به دلیل ناکروتیک شدن امکان دفاع کردن از خود را ندارید. در این صورت ممکن است به دلیل کوچک شدن منطقه، دشمنانتان شما را ببینند و شما را بکشند.

منطقه سفید بسیار امن است

یکی از ناامیدکننده‌ترین نکات مپ سانهوک این است که در مرکز دایره‌ای سفید بدوید و هنگامی که منطقه قرمز شروع به بارش بمب می‌کند، شما درون آن باشید. اما خوشبختانه شرکت سازنده پابجی درک کرده که این قابل قبول نیست و منطقه سانهوک را بهبود داده است. اکنون، منطقه قرمز معمولاً فقط خارج از دایره سفید مورد حمله قرار می‌گیرد. این به این معنی است که احتمال مرگ و زخمی شدن کمتری خواهید داشت، البته اگر کسی عاشق بازی در حاشیه آبی نباشد. بنابراین بهتر است  هر بار که دایره‌ای جدید ظاهر می‌شود، سریعاً حرکت کرده و وارد منطقه سفید شوید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره چند نکته مهم برای بقا در مپ سانهوک پابجی موبایل پرداختیم. با اعتماد به نفس، تعقل و تمرکز، می‌توانید به بقا در مپ سانهوک در PUBG Mobile دست یابید. همیشه به تجربه خود گوش کنید و از اشتباهاتتان یاد بگیرید. علاوه بر این، همیشه به تغییرات و به روز رسانی‌های بازی توجه کنید و با استفاده از آموزش‌ها و راهنماهای جدید به مهارت‌های خود اضافه کنید. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که بازی PUBG Mobile در نهایت یک بازی است پس با همراهی نیروهای دیگر از بازی لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز