خبرگزاری کار ایران

موزه های مهم لندن

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۳۷

 

تصور کنید موزیک زیبایی شما را دنبال می‌کند. لباس‌های فاخر اما مخصوص سفرتان را به تن کرده‌اید با یکی از آن دستمال‌های کوچکی که دور گردن گره می‌خورد هم، استایل مسافری مصمم و آماده را برای خود ساخته‌اید. چمدان کوچک کلاسیکی با طرح چهارخانه و رنگ‌های خنثی در دست دارید. مثل نوجوانی سر به هوا، درحال گشتن و چرخیدن هستید. بهت زده اما پر از هیجان محو تماشای این همه شکوه و عظمت و دلبری‌های فضای‌ متفاوت هر موزه می‌شوید. صبر کنید، قبل از غرق‌شدن در این خیال به تهیه بلیط لندن هم فکر کنید.

یک بازدید خاطره‌انگیز و با شکوه از موزه‌ها

بعد از تهیه بلیط لندن درحالی‌که از شدت هیجان نفس در سینه حبس کرده‌اید، چتری هم به دست گرفته و حرکت می‌کنید. سری می‌زنید به موزه‌ی بریتانیا، موزه‌ی حمل و نقل لندن، موزه‌ی تاریخ طبیعی، موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت. چرخ چرخ و باز هم چرخ و ناگهان خود را در موزه‌ی علوم پیدا می‌کنید. تحت تاثیر فضای موزه سرفه‌ و کمی لباس‌ها‌ی‌تان را مرتب می‌کنید از شدت هیجان روی پای‌تان بند نیستید، اما چرخی دیگر و حالا موزه‌ی جنگ امپراتوری، موزه‌ی طراحی، موزه‌ی بانک انگلستان، موزه‌ی داکلندز لندن. چقدر زود تمام شد. حالا بهتر است در یکی از آن کافه‌های اشرافی، دنج و باشکوه انگلیسی بنشینید و نوشیدن چای و شیر معروف‌شان را مزه‌مزه و از پنجره، قطرات باران را دنبال کنید. شاید دلتان بخواهد درباره هر کدام از موزه‌ها در دفتر ثبت خاطرات لندن، چند سطری بنویسید تا بعدا با آب و تاب برای دوستانتان تعریف کنید.

بازدید از موزه حمل و نقل لندن

اسم لندن که می‌آید اتوبوس‌های قرمزش نیز از جلوی چشمان‌مان رژه می‌رود. در این موزه مجموعه‌ای از اتوبوس‌های‌ قرمز دوره‌های مختلف را می‌توان دید. سوارشدن در یکی از اولین واگن‌های لوله‌ای را تجربه و خود‌تان را در انگلیس گذشته‌های دور تصور کنید. موزه حمل و نقل لندن برای هر مسافری که عاشق سفر و کشف رویداد‌های جذاب سفر در کشور‌های مختلف است، دیدنی‌های بسیاری دارد. اگر شما هم دوست دارید تاریخچه‌ای از وسایل نقلیه و حقایقی از رویدادهای‌ جالب سفر، تغیرات مدرن و تاریخچه حیرت‌انگیز 100 سال گذشته را از نزدیک تماشا کنید، این موزه را در لیست جاهای دیدنی این سفر جای دهید.

موزه بریتانیا بازدیدی جذاب و دیدنی

این موزه آثار انسان از دوران ما‌قبل تاریخ تا دوران مدرن، از سراسر جهان را به نمایش گذاشته است. می‌توانید ساعت‌ها را در این موزه مشغول تماشا و گشت و گذار بمانید و بچرخید و چیزهای جالب و شگفت‌انگیزی کشف کنید. یادتان باشد در این بازدید تماشای سنگ روزتا، مجسمه‌های پارتنون و مومیایی‌های مجموعه مصر باستان را از دست ندهید. صبر کنید فراموش نکنید قبل از تماشای این موزه دیدنی اول برای سفرتان برنامه‌ریزی و بلیط لندن خودتان را تهیه کنید.

موزه های مهم لندن

موزه تاریخ طبیعی بازدیدی هیجان‌انگیز

اینجا یک دایناسور جذاب همیشه چشم به راه مسافران است. نهنگی آبی با اندازه طبیعی منتظر چشم‌های حیرت‌زده کودکان است. عنکبوتی چهل میلیون ساله، بی‌تفاوت به تماشای‌ بازدیدکنندگان نشسته‌ است و تالار زیبا و باشکوه hintze که چشمان هر بیننده در میان شکوه و زیبایی آن غرق تماشا می‌شود. شما نمی‌توانید از بازدید این موزه دل بکنید اما موزه‌های دیدنی بسیاری در انتظار شما هستند و اگر به دیدارشان نروید آن‌ها را از حضور گرم و دلنشین‌تان محروم کرده‌اید.

موزه ویکتوریا و آلبرت یک گنجینه واقعی

قصر باشکوهی با آجرهای قرمز پر از جزئیات، مجسمه‌ها، کاشی‌کاری‌های عجیب و غریب و نقاشی‌های دیواری که خود ساختمان به تنهایی نیز ارزش بازدید دارد. این موزه یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان است. این موزه گنجینه‌های نفیسی از هنر و طراحی را در خود جای داده است. بی‌شک اگر فرهنگ و هنر دغدغه شما باشد یا قریحه ذاتی و ذوق هنری دارید، رفتن به این موزه تماشایی لیست بازدید شما، دارای اولویت خواهد بود. در چمدان خود یکی دو دست لباس مناسب یک مسافر اهل هنر را جا دهید و بعد از تهیه بلیط لندن برای دیدار از این گنجینه بشتابید.

موزه داکلندز؛ انباری کهنه در بندر

داستان‌های تجارت و مهاجرت در یک انبار کهن در گالری‌های متعددی در این موزه به نمایش در آمده است. این موزه بر تاریخچه‌ی رودخانه، بندر و مردم لندن تمرکز دارد. هنگامی که در طبقات آن قدم می‌زنید، انگار در میان تاریخ درحال قدم‌زدن هستید. ترکیب چشم‌گیر آثاری با قدمت تاریخی درکنار اسکله توسعه‌‌یافته ترکیبی جالب و دیدنی ‌است. موزه دوازده گالری دارد. همچنین وجود سازه‌هایی برای به نمایش گذاشتن ظاهر و حس و بوی اسکله‌ها در قدیم، به جذابیت آن اضافه کرده‌ است.

دیدار با بزرگان هنر بریتانیا در آکادمی سلطنتی پیکادلی

این آکادمی سلطنتی توسط هنرمندان و معماران تاسیس شده است. مجموعه‌های دائمی برجسته در این موزه نگه‌داری می‌شود. آثاری دیدنی از ویلیام ترنر و تریسی امین در این موزه جای دارد. نمایشگاه تابستانی سالانه یکی از رویداد‌های اصلی در تقویم هنری لندن است که از سال‌ها پیش درحال برگزاری بوده است و آن را به قدیمی‌ترین نمایشگاه ارسال آزاد جهان تبدیل می‌کند. با تهیه بلیط ارزان هواپیما می‌توانید به تجربه بازدید از این آکادمی‌جذاب نزدیک‌تر شوید.

موزه های مهم لندن

سفری پر از دیدنی‌های جذاب به لندن با فلای تو‌دی

جاذبه‌های لندن بسیار است. شما با یک سفر برنامه‌ریزی‌شده شاید بتوانید سهم بیشتری از این همه جاذبه‌های توریستی را به خود‌تان هدیه دهید. در کنار بازدید از مکان‌های جذاب توریستی حتما زمان و لیستی برای گشت و گذار در شهر و کوچه پس‌کوچه‌های آن و زیبایی‌های حومه لندن نیز در نظر بگیرید. فلای ‌تودی مناسب‌ترین بلیط‌ها و بهترین هتل‌ها و مراکز اقامتی را با بهترین قیمت‌ها و مناسب‌ترین خدمات را در اختیارتان قرار می‌دهد. بلیط لندن خود را همین حالا تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز