خبرگزاری کار ایران

قاره پیما، تحولی برای سفرهای آتی !

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۵۹

از شروع همه گیری جهانی ویروس کرونا تا امروز بارها شنیده ایم که دل کسی هوای سفر کرده باشد.

طبق اعلان قاره پیما خیلی ها برنامه پرواز به مقاصد گردشگری مختلف را در وب سایت رزرو بلیط هواپیما سرچ کرده اند. مردم رؤیای سفر دارند: از قدم زدن در بلوار کریم خان شیراز در ایران گرفته تا خیابان لا رامبلا ی بارسلون در اسپانیا. راستش را بخواهید محدودیت های مسافرتی مربوط به دنیاگیری کووید – 19 الگوی سفر را تغییر داده است. 

برنامه کاری آتی قاره پیما

قاره پیما از سال 1393 به طور رسمی در زمینه رزرو بلیط ارزان هواپیما، رزرو هتل، اخذ روادید الکترونیکی شروع به کار کرد. از آن زمان تا امروز هر لحظه صرف آموزش پرسنل، تغییر، رشد مجموعه قاره پیما شده است. تمرکز قاره پیما روی ارائه خدمات سفر با کیفیت و خلق تجربه سفر به کاربران آنلاین می باشد. تعداد مسافرهای آژانس مسافرتی قاره پیما رو به افزایش است.

صنعت گردشگری در حال گسترش است. روند توسعه قاره پیما در قیاس با دیگر شرکت های مسافرتی سریع تر است. اولین گام قاره پیما بهبود هویت بصری شرکت بوده است: از قالب نمایشی و طراحی گرافیکی وب سایت رزرو بلیط و هتل گرفته تا لوگوی قاره پیما. وب سایت تنها پل ارتباطی قاره پیما و کاربر آنلاین است. قالب جدید وب سایت قاره پیما کار مسافر را راحت تر کرده است. قاره پیما بر اساس زیرساخت مدرن خود خدمات بهتری به مسافران می دهد. تیم پشتیبانی فنی رزرو بلیط و رزرو هتل قاره پیما با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته مشتری به دنبال بهبود ارتباط بین مشتری و برند قاره پیما است.

نقش قاره پیما در تحول صنعت گردشگری

همان طور که می دانید در سال های اخیر صنعت گردشگری رشد بسزایی داشته و فعالان گردشگری از شیوه های سنتی فاصله گرفته و به دنبال ایجاد ساختار بهتر با دوام بیشتر هستند. از این رو قاره پیما روی جلب رضایت مشتری تمرکز کرده است. قاره پیما به تیم پشتیبانی فنی آنلاین خود می بالد چون بیست و چهار ساعته به کاربران خدمات اینترنتی می دهند. قاره پیما در هر دو قالب فیزیکی و مجازی به خواسته مسافر توجه می کند.

زیرساخت شرکت مسافرت هوائی قاره پیما از این رو به آن رو شده است: مسیر آشنایی با قاره پیما، رزرو اینترنتی بلیط یا هتل در وب سایت قاره پیما، استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین وب سایت قاره پیما تسهیل شده و سرعت بارگذاری برنامه پروازها در وب سایت قاره پیما، روند ثبت سفارش خرید اینترنتی بالا رفته است  . همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین ویزای مسافرتی برای برخی مقاصد در قاره پیما وجود دارد . در آینده خدمات اینترنتی بیشتری در زمینه سفر به وب سایت قاره پیما اضافه خواهد شد مانند صدور بیمه مسافرت، تنظیم برنامه تور، رزرو بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس.

در زمان شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت پرسنل، شرکت خدمات گردشگری قاره پیما با چالش دورکاری مواجه بود.

قاره پیما به رنگ آسمان

لوگو ی قاره پیما نقش مهمی در شناخت مشتری از این شرکت داشته، در واقع این لوگو توانایی و اهداف قاره پیما را به تصویر کشیده است. در انتخاب رنگ لوگوی قاره پیما به آسمان چشم دوختیم. در طراحی لوگو قاره پیما از سه رنگ آبی تیره، زرد، آبی روشن استفاده شده: دانش و جدیت، هیجان و شادی، آرامش و ملایمت.   

تحولی ماندنی با قاره پیما

قاره پیما سال ها همراه مشتری های خود بوده، ما اول راه هستیم و با کاربران اینترنتی وب سایت قاره پیما وارد یک مسیر جدید شده ایم. با خیال راحت برای خرید بلیط و رزرو هتل و اخذ ویزا در وب سایت قاره پیما حساب کاربری بسازید. قاره پیما همراه همیشگی مسافران است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز