خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه دفتر جدید آموت بار در محله جردن

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۷۵

گروه حمل و نقل آموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نمایندگی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل در ایران شده است. این مجموعه باربری با مدیریت محمد درویشی‌نیا همواره می کوشد که خدمات خود را به صورت سراسری در تمام نقاط کشور پوشش دهد. برهمین اساس به تازگی در محله جردن، یک دفتر جدید برای ارائه خدمات باربری راه اندازی کرده است تا متقاضیان حمل بار بین شهری در این منطقه نیز راحت تر بتوانند از خدمات باربری استفاده کنند.

ارتباط با باربری آموت بار از طریق تماس با شماره پنج رقمی تلفن 02152901 امکان پذیر است، برقراری ارتباط سریع، برای دسترسی راحت تر متقاضیان حمل بار فراهم شده است تا بتوانند به صورت سریع با این مجموعه باربری تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

دفتر مرکزی باربری آموت بار در تهران واقع شده است، به این صورت که سایر نمایندگی های در شهرهای مختلف، تحت نظارت آن مشغول به فعالیت در زمینه حمل و نقل بین شهری هستند. برای استفاده از خدمات این مجموعه باربری کافی است که از طریق پیشتیبانی اعلام بار شود. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری قبل از ثبت درخواست باربری وجود دارد، بنابراین می توان با مقایسه قیمت باربری های مختلف، از پایین بودن نرخ کرایه باربری آموت بار با توجه به کیفیت خدمات مطلع شد.

پشتیبانی گروه حمل و نقل آموت بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته (حتی در روزهای جمعه و تعطیلات) آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

خدمات باربری دفتر جدید آموت بار

در دفتر جدید آموت بار واقع در محله جردن، تمام خدمات باربری اعم از ارسال کالاهای صنعتی، تجاری، تولیدی، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی با مجهزترین ماشین باربری توسط نیروهای حمل بار و رانندگان با تجربه به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

این مجموعه باربری برای حمل بارهای مختلف خدمات ویژه ارائه می دهد، برای مثال حمل اثاثیه منزل را با مدرن ‌ترین تجهیزات و با استفاده از روش های اصولی صورت می گیرد. همچنین تمام مراحل اسباب کشی مانند بسته بندی وسایل و جابجایی آنها توسط نیروهای باربری و بسته ‌بندی بسیار ماهر و با تجربه انجام می شود. همچنین برای حمل خرده بار (یا کنار باری) نیز خدمات انحصاری ارائه می دهد، به صورتی که مشتری فقط هزینه حمل کالا را پرداخت کند و دیگر نیاز به استفاده نیسان بار به صورت دربستی نداشته باشد.

حمل بار با نیسان بار برگشتی

در دفتر جدید آموت بار همانند سایر دفاتر این مجموعه باربری، برای کاهش هزینه، حمل بار با نیسان بار برگشتی انجام می شود، به این صورت که مشتریان می توانند از تعرفه ‌های مناسب آن برای باربری مقرون به صرفه بهره ‌مند شوند. نیسان بار برگشتی زمانی انجام می شود که راننده در هنگام برگشت به مبدا اعلام بار کند و از آنجایی که در این نوع باربری هزینه کمتری از مشتریان دریافت می شود، به آن باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.  

حمل وسایل سنگین نیز با انواع ماشین باربری در دفتر جدید آموت بار انجام می شود. همچنین انواع محموله های خوراکی و کشاورزی، تجهیزات صنعتی، فرآورده ‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می‌گیرد.

باربری ایمن و با کیفیت

از دیگر خدمات دفتر جدید محله جردن آموت بار می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر برای تمام امور باربری اشاره کرد. با ارائه چنین خدماتی مشتریان دیگر دغدغه ای برای حمل بار بین شهری خود نخواهند داشت؛ زیرا مطمئن هستند محموله آنها به صورت کاملا ایمن و با رعایت تمام استانداردهای لازم حمل می شود و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

همچنین با استفاده از بارنامه هوشمند مشتریان می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند و محموله در هر مرحله ای که باشد، امکان پیگیری وضعیت آن برای صاحب بار وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که چنین خدماتی تنها در گروه حمل و نقل آموت بار به مشتریان ارائه می شود و در هیچ باربری دیگری متقاضیان حمل بار بین شهری از این خدمات بهره مند نخواهند شد.

باربری ایمن یکی از ویژگی ‌های انحصاری گروه حمل و نقل آموت بار است. در این مجموعه باربری، برای تمام امور باربری با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار، بیمه نامه معتبر صادر می‌ شود. استفاده از بارنامه برای حمل و نقل بین شهری دارای اهمیت و ضرورت بسیار بالایی است، بر همین اساس همواره پیشنهاد می ‌شود که صدور بیمه نامه جدی گرفته شود.

بیمه نامه معتبر باربری آموت بار، خسارت ‌های مربوط به آتش سوزی، سرقت، حوادث رانندگی و آسیب به محموله را به صورت کامل پرداخت می کند.

افتتاحیه دفتر جدید آموت بار در محله جردن

باربری تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان جزو مواردی است که به صورت روزانه متقاضیان بسیار دارد و استفاده از یک باربری ایمن و معتبر جزو نیازهای اساسی صاحبان بار بین شهری محسوب می شود. بر همین اساس آموت بار حمل بارهای مختلف از تهران به شهرستان یا باربری شهرستان به تهران را با مجهزترین ماشین های باربری توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد. بنابراین پیشنهاد می شود که متقاضیان حمل بار از خدمات این باربری برای ارسال بار از تهران به شهرستان استفاده کنند، زیرا این مجموعه جزو بهترین باربری فعال در حوزه حمل و نقل بین شهری محسوب می شود که تمام امور باربری را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می دهد. 

برای ارتباط با باربری آموت بار می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

افتتاحیه دفتر جدید آموت بار در محله جردن

حمل بار بین شهری با نرخ کرایه ارزان

در باربری آموت بار، تمام امور باربری با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار انجام می شود. تعرفه باربری در این مجموعه باربری با توجه نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار مانند نوع بار، حجم بار، فاصله مبدأ تا مقصد، زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع و تعداد ماشین باربری، فصل باربری، فوریت در باربری، بیمه نامه و استفاده از نیروی کارگر موردنیاز محاسبه می شود.

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند برای اطلاع از تعرفه حمل بار بین شهری، قبل از ثیت درخواست، استعلام قیمت بگیرند و قیمت حمل بار را با بقیه باربری ‌ها مقایسه کند. با این کار اطمینان حاصل خواهند کرد که آموت بار خدمات باربری خود را با پایین‌ ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

آموت بار، پیشرو در ارائه بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل آموت بار همواره می کوشد بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه دهد. همچنین سعی بر ایجاد دسترسی راحت تر و سریع تر متقاضیان به خدمات باربری دارد. برهمین اساس از همان ابتدای سال های فعالیت خود با راه اندازی یک سایت اختصاصی توسط معتبرترین شرکت طراحی سایت توانسته است به این هدف دست پیدا کند. بنابراین برای اطلاع از خدمات مجموعه آموت بار و مشاهده لیست نمایندگی ها آن، به وب سایت این باربری که به صورت حرفه ای و کاملا اختصاصی طراحی شده است، مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز