خبرگزاری کار ایران

​شرکت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۸۸

امروزه یافتن یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی که سطح بالای کیفی داشته باشد و قیمت مناسبی داشته باشد کمی دشوار است. معمولا شرکت طراحی سایت یا هزینه های خیلی بالایی را جهت طراحی وب سایت فروشگاهی دریافت می کنند و یا کیفیت کار نهایی را پایین می آورند.

بنابراین پیدا کردن شرکتی که بتواند در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی داشته باشد کمی دشوار است و نیاز به تحقیق دارد. جهت رفاه حال شما عزیزان سعی کرده ایم نتایج تحقیقات و مطالعات خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید با یک پیش زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای انتخاب شرکت طراحی سایت چه فاکتورهایی مهم است؟

در شرایط کنونی که هر روزه شرکت های جدیدی در زمینه طراحی سایت فعالیت خود را شروع می کنند ممکن است انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار نسبتا سختی باشد به همین دلیل در این قسمت می خواهیم مهمترین فاکتورهای لازم برای انتخاب بهترین شرکت را برای شما معرفی کنیم و پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب خود این موارد را در نظر داشته باشید.

نمونه کار و سابقه کاری

یکی از مسائل مهم در این زمینه چک کردن سابقه کاری شرکت طراحی سایت مورد نظر است. سابقه کاری هر مجموعه می تواند تضمینی باشد برای اینکه از نتیجه کار رضایت داشته باشید. در کنار سابقه کاری نمونه کارهای شرکت نیز یکی از مسائل مهم در انتخاب است. با دقت نمونه کارهای برتر را ببینید و به کیفیت کار توجه نمایید.

بررسی ظاهر و عملکرد سایت شرکت

شما می توانید ابتدا وب سایت شرکت مورد نظر را مورد برسسی قرار دهید. وب سایت هر مجموعه نشان دهنده چگونگی:

  • کار
  • فعالیت
  • محصولات
  • خدمات

و برند مجموعه است. به همین علت شما میتوانید بسیاری از نکات در طراحی را از وب سایت خود شرکت متوجه شوید.

به سرعت سایت توجه ویژه داشته باشید

علاوه بر طراحی ظاهری مناسب یک وب سایت حرفه ای باید از سرعت بالایی برخوردار باشد. در هنگام لود صفحات نباید کاربر را منتظر نگه دارد. شما می توانید وب سایت شرکت و نمونه سایت هایی را که توسط شرکت طراحی شده است را مورد بررسی قرار دهید تا علاوه بر ویژگی ظاهری سرعت پردازش را هم مد نظر داشته باشید.

داشتن مجوز برای شرکت طراحی سایت

حال که هر روز شخصی خود را به عنوان یک شرکت طراحی سایت معرفی می نماید داشتن مجوز می تواند یکی دیگر از فاکتورهای شناسایی شرکت طراحی سایت حرفه ای و با تجربه باشد. قبل از اینکه بخواهید با شخص یا شرکتی قرارداد ببندید سعی کنید حتما به صورت حضوری مراجعه کنید تا بتوانید از نزدیک با شرکت و چگونگی روند کار آشنا شوید.

در شرکت طراحی سایت وجود هاست چه اهمیتی دارد؟

یکی از مواردی که در آینده ممکن است وب سایت شما را با مشکل مواجه کند وجود یک هاست ضعیف است. حتما سعی کنید از شرکتی جهت طراحی وب سایت خود کمک بگیرید که از برترین هاستینگ های حال حاضر دنیا استفاده می کنند تا در آینده با مشکل کندی سرعت و فیلترینگ مواجه نشوید.

با توجه به تجربه هاست های لینوکس برترین و پر استفاده ترین هاست های حال حاضر دنیا هستند که کشور فرانسه یکی از ارائه کننده های برتر در زمینه هاستینگ می باشد.

اهمیت وجود یک فرد متخصص در شرکت طراحی سایت

برخی از شرکت های طراحی وب سایت وجود دارند که تنها در بخش طراحی می توانند شما را کمک کنند اما از سئو و بهینه سازی سر در نمی آورند. شما باید سعی کنید با مجموعه ای همکاری کنید که حتما در گروه خود افرا متخصص سئو را در اختیار داشته باشند.

خدمات سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو بعد از طراحی سایت جزو مهم ترین مسائل برای یک وب سایت محسوب می شوند. یعنی هم کار طراحی سایت و هم سئو به وسیله شرکت انتخابی انجام شود تا باعث تمرکز آن شرکت بر روی پروژه شود.

پشتیبانی مزیتی که هر شرکت طراحی سایتی ندارد

برخی از شرکت های طراحی سایت هستند که پس از اتمام پروژه دیگر کار را تمام شده می پندارند. اما در واقع تازه کار تیم پشتیبانی اینجا شروع می شود. با وجود یک تیم پشتیبانی قدرتمند خیال شما از اتفاقات احتمالی کاملا آسوده خواهد بود.

قیمت مهم ترین اصل در شرکت طراحی سایت

قیمت طراحی یک وب سایت قطعا یکی از مهم ترین فاکتور های شرکت طراحی سایت است. یادتان باشد که همیشه قیمت بالا دلیل بر کیفیت بالا نیست. این را هم به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی به دلیل نیست. پس به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید یک سایت موفق داشته باشید به دنبال شرکت طراحی سایتی باشید که قیمت معقولی را به نسبت خدماتی که به شما ارائه می دهد داشته باشد.

​شرکت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب​شرکت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب

طراحی سایت فروشگاهی

نکات لازم در طراحی سایت فروشگاهی که باید رعایت شود

سایت های فروشگاهی بسیاری در فضای وب وجود دارند. اما اگر می خواهید شما نیز یکی از وب سایت های موفق در زمینه آنلاین شاپ محسوب شوید حتما موارد زیر را در طراحی سایت فروشگاهی رعایت فرمایید:

در طراحی سایت فروشگاهی خرید و فروش را آسان نمایید

کاربران سایت شما به طور آنلاین خرید خود را انجام می دهند تا از این طریق در وقت خود صرفه جویی کنند، اما اگر در سایت فروشگاهی شما خرید و فروش کالاهای مختلف سریع و راحت انجام نشود کاربران ناامید می شوند و در صورت عدم اصلاح این مشکل کاربران خود را از دست خواهید داد. به همین دلیل برای راحتی کاربران باید خریدی امن، ساده و سریع را به آن ها ارائه دهید.

بهتر است صفحات مربوط به خرید محصولات و تایید نهایی خرید را به طور ساده طراحی کنید و از هیچ نوع تبلیغات یا موارد مشابه در این صفحه استفاده نکنید چرا که باعث پایین آمدن تمرکز مشتری می شود و ممکن است حواس مشتری را پرت کند به همین علت قرار داردن تبلیغ یا موارد اضافی در این صفحه می تواند عملکرد سایت را کاهش داده و باعث نارضایتی مشتریان از روند پرداخت شود.

داشتن نماد الکترونیکی یکی از ملزومات در فروشگاه اینترنتی

به علت سواستفاده و کلاهبرداری های زیاد برخی از فروشگاه های اینترنتی برای این که حسن نیت خود را به کاربران سایت اثبات کنید حتما از نماد الکترونیک استفاده کنید. مشتری با دیدن نماد الکترونیکی در سایت شما خرید خود را با خیالی آسوده انجام می دهد.

ارائه توضیحات کامل برای هر محصول

در وب سایت فروشگاهی، فروشنده ای برای جواب دادن سوالات مشتریان درباره محصولات وجود ندارد. به همین خاطر باید تمامی توضیحات هر محصول و ویژگی های آن ها را به طور کامل در بخش مخصوص آن ها شرح دهید.

سایت فروشگاهی را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید

همانطور که میدانید ریسپانسیو بودن به این معنا است که وب سایت شما در هر نمایشگری با هر ابعادی به خوبی و بدون ایراد نمایش داده شود. خوب است بدانید که ریسپانسیو بودن یک سایت فروشگاهی در ارتقاع رنک و رتبه شما در گوگل ارتباط تنگا تنگ و مستقیمی دارد.

یکی از اصول مهم سئو در طراحی سایت که موتورهای جستجوگر گوگل به آن اهمیت بسیاری می دهند ریسپانسیو بودن سایت است. به همین دلیل اگر در نظر دارید پیشرفت و رشد وب سایت خود را مشاهده کنید و جزو سایت های برتر در گوگل باشید حتما طراحی سایت خود را به شرکتی بسپارید که از طراحی ریسپانسیو استفاده می کند.

اهمیت طراحی جذاب در یک سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی ظاهری یک وبسایت فروشگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این ظاهر یک سایت است که در ابتدا شما را به خود جذب می نماید. اگر طراحی جالبی نداشته باشید قطعا ورودی و فالور جدیدی نخواهید داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که منظور ما طراحی ظاهری تنها رنگ بندی و دیزاین آن نیست. بلکه شما باید بتوانید فضایی را برای کاربر به وجود بیاورید که بتواند به تمامی موارد به راحتی دسترسی داشته باشد. به طور مثال: باید بتواند محصول خود را سرچ کند، انتخاب نماید و مسیر خرید را به آسانی طی نماید.

اگر این موارد را رعایت نمایید می توان مطمئن بود که کاربر باز هم وارد سایت شما می شود و خرید خود را انجام می دهد. کافی است تا از خرید اول خود راضی باشد و تمامی مراحل به خوبی پیش برود.

ساخت سایت فروشگاهی را به صورت داینامیک انجام دهیم یا استاتیک؟

اکثر سایت های فروشگاهی که به صورت داینامیک طراحی می شوند دارای پنل مدیریتی هستند که با کمک آن صاحب سایت می تواند محصول و محتوای سایت خود را بدون نیاز به کمک طراح در فروشگاه قرار دهد. این مسئله بسیار کاربردی و مفید است.

اما در سایت های فروشگاهی که به صورت استاتیک طراحی می شوند برای ایجاد اکثر تغییرات باید با طراح سایت در تماس باشید و از او بخواهید تا تغییرات را برای شما اعمال کند. به همین دلیل مزیت و قیمت سایت های داینامیک بالاتر از سایت های استاتیک است.

به بیان ساده تر سایت هایی که به صورت داینامیک ساخته می شوند کاملا پویا هستند و قابلیت هر نوع تغییر را دارند. در صورتی که سایت های استاتیک کاملا بر عکس است.

در طراحی سایت فروشگاهی از امکانات به صورت کامل استفاده کنید

امکانات مختلفی را که به یوزر برای خرید کمک می نماید به صورت کامل در طراحی وب سایت فروشگاهی مد نظر داشته باشید. برخی از آنها را در ادامه عنوان می کنیم:

  • جستجوی محصول
  • مقایسه محصولات مشابه
  • فروش ویژه
  • فروش تخفیف دار
  • بررسی و مشاهده نظرهای مشتریان درباره محصول

​شرکت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب​شرکت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت های مختلف از جمله سایت های فروشگاهی اینترنتی لازمه رعایت کردن نکات حرفه ای در طراحی سایت و رعایت کردن قوانین سئو و بهینه سازی آن است. شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران این مسئله را به خوبی درک می کند.

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید توصیه می کنیم برای این که بهترین نتیجه را بگیرید. کار طراحی سایت خود را به دست افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه بسپارید. سئو یا بهینه سازی سایت است که بر اساس الگوریتم ها و قوانین خاصی که دارد می تواند باعث افزایش چشمگیر بازدید و ترافیک سایت شما شود و همین مسئله در سایت های مختلف می تواند باعث بالا رفتن تعداد مشتریان آن ها شود.

اگر واقعا قصد دارید وارد کسب و کارهای اینترنتی شوید و حرفی برای گفتن داشته باشید از شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران که جزو برترین شرکت طراحی سایت تهران در سال گذشته انتخاب شد کمک بگیرید. شرکت وب پردازان تهران با داشتن سابقه و تجربه کاری بالا و همچنین تیم حرفه ای متشکل از برنامه نویسان و طراحان با استعداد می تواند انتظارات شما را از طراحی یک سایت حرفه ای و استاندارد در زمینه های مختلف را برآورده کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز