خبرگزاری کار ایران

در نخستین رویداد رئالیتی‌شو اقتصادی ایران مطرح شد

تسهیل در جذب سرمایه برای کسب و کارها و امکان سودآوری مناسب برای سرمایه‌گذاران توسط کارن‌کراد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۲۹

مدیرعامل کارن‌کراد در تشریح عملکرد این شرکت، گفت: اساس فعالیت‌های ما در کارن‌کراد بر مبنای تسهیل در جذب سرمایه برای تامین مالی کسب و کارها و امکان سرمایه‌گذاری سودآور برای عموم مردم است.

به گزارش ایلنا، علی عمیدی در مراسم رونمایی کارمانی از نخستین رئالیتی‌شو اقتصادی با هدف تامین مالی جمعی، افزود: تامین مالی جمعی در این پلتفرم به عموم مردم امکان سرمایه‌گذاری را می‌دهد و افرادی که طی سال‌های اخیر در بازارهای مالی متضرر شده‌اند را دوباره به سمت سرمایه‌گذاری سودآور بازمی‌گرداند.

وی اظهار کرد: متاسفانه عموم مردم خاطره تلخی از سرمایه‌گذاری دارند و به نوعی ترسیده‌اند اما روش تامین مالی جمعی و سهیم شدن مردم در پروژه‌های مختلف اقتصادی و کسب سود مناسب می‌تواند اعتماد عمومی را جلب کند.

مدیرعامل کارن‌کراد، با اشاره به برنامه کارمانی در نخستین رئالیتی‌شو اقتصادی کشور، گفت: این پروژه که در پلتفرم فیلیمو اجرا شده، با مشارکت و حمایت نهادهای مالی مانند بانک، بورس و فرابورس، اعتبار بیش‌تری دریافت کرده است.

عمیدی اظهار امیدواری کرد، با تعاملات مناسبی که ایجاد شده، به روش تامین مالی جمعی جدید نیز تسریع بخشد و افزود: ما در کارن‌کراد تلاش می‌کنیم با تامین سرمایه جمعی حتی به کسب و کارهای بزرگ در جذب سرمایه برای اجرای به موقع پروژه‌های اقتصادی کمک کنیم.

وی به برنامه کارمانی در رئالیتی‌شو اقتصادی اشاره کرد و گفت: این پروژه در مرحله تولید قرار دارد و بزودی از پلتفرم فیلیمو برای عموم مردم پخش خواهد شد. این برنامه که با سرمایه‌گذاری سکوی کارن‌کراد در دست اجراست، در واقع برای توسعه کسب و کارها و در 25 قسمت تهیه و پخش می‌شود.

مدیرعامل کارن‌کراد، ادامه داد: ما تاکنون حدود 245 میلیارد تومان جذب سرمایه انجام داده‌ایم و شمار سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی ما به بیش از 5 هزار نفر رسیده است که در طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند و 48 طرح موفق را اجرا کرده‌ایم.

سهم بازار مناسب کرادفاندها در کشورهای در حال توسعه

در ادامه این مراسم، علیرضا آقااحمدی، مدیر تامین مالی جمعی کارن‌کراد نیز درباره این ابزار مالی جدید توضیحاتی ارایه داد و گفت: با توجه به ظرفیت بالایی که در سیستم مالی کشورهای در حال توسعه وجود دارد، کرادفاندینگ‌ها در بخش جذب سرمایه و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری مورد توجه کسب و کارها قرار دارند.

به گفته وی، این ابزارهای مالی جدید سهم قابل توجهی از بازارهای مالی را به خود اختصاص داده‌اند به سرعت در حال توسعه و پیشرفت هستند. البته این ابزار در گذشته بر پایه اهدای جوایز و پاداش رواج داشت و در حال حاضر نیز تامین مالی جمعی در کشور ما بر اساس مشارکت در درآمد انجام می‌شود.

 

در ادامه این مراسم، هانیه صادقی، مدیر تولید برنامه کارمانی در سکوی کارن‌کراد، با اشاره به اولین رئالیتی‌شو اقتصادی ایران که با محوریت تامین مالی جمعی است، گفت: برنامه در اکوسیستم نوآوری و فناوری تهیه و تولید شده و کارمانی نیز در همین راستا و در بستر شبکه نمایش خانگی فیلیمو در ۲۵ قسمت پخش خواهد شد..

به گفته وی، در این برنامه ۵۰ تیم حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت ۲۵ تیم موفق به اخذ موافقت جهت شروع پویش تامین مالی جمعی روی سکوی کارن‌کراد خواهند شد.

صادقی افزود: حدود ۲۵۰ میلیارد تومان از سرمایه‌های حقیقی و حقوقی برای ۲۵ تیم نوآور، فناور و دانش‌بنیان جذب خواهد شد. در این برنامه همچنین سرمایه‌های خرد مردم در چرخه اقتصادی و مالی پایدار برای توسعه کسب و کارها استفاده شده است.

گقتنی است؛ رویداد معرفی ابزار تامین مالی جمعی سکوی کارن‌کراد در قالب نخستین رئالیتی‌شو اقتصادی، عصر روز چهارشنبه 19 مهرماه در هتل اسپیناس پالاس به صورت آنلاین برگزار شد.

خبرنگار: مولود غلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز