خبرگزاری کار ایران

اجاره کلایمر و خرید کلایمر در تهران و کرج

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۵۲

اجاره کلایمر و خرید کلایمر در تهران و کرج از تهران کلایمر معتبرترین و قدیمی ترین شرکت خدمات کلایمر در ایران با رعایت اصول ایمنی کامل و با بهترین قیمت.

کلایمرها نسل جدیدی از تجهیزات ساختمانی هستند که می‌توان آن‌ها را جانشین خوبی برای داربست‌های سنتی و قدیمی در نظر گرفت. امروزه کلایمرها به یک ابزار پرکاربرد در پروژه‌های ساختمانی تبدیل شده‌اند.

در حقیقت با استفاده از این دستگاه، کاربران می‌توانند خیلی راحت و در کمترین زمان به ارتفاعات ساختمان دسترسی پیدا کنند و کارهای مربوطه را انجام دهند. برای شما به عنوان یک کارفرما هم امکان خرید این نوع دستگاه‌ها و هم اجاره آن‌ها برای مدت زمان مشخصی فراهم است.

طبیعتاً اجاره کلایمر نیازمند بودجه کمتری است. با این حال خرید یک کلایمر، شما را برای همیشه صاحب آن خواهد کرد. چنانچه فکر خرید یا اجاره کلایمر از تهران کلایمر (tehrankelaymer.com) هستید،  را در سر دارید، بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کلایمر چیست؟

اجاره کلایمر و خرید کلایمر در تهران و کرج

یکی از سخت‌ترین جنبه های ساختمان سازی، حمل مواد و ابزار و رساندن آن‌ها به ارتفاع نصب مناسب در ساختمان است. در دهه‌های پیش معمولاً برای دستیابی به ارتفاعات در ساخت و سازها از داربست استفاده می‌شد. داربست‌ها به سازه‌هایی گفته می‌شود که دسترسی کارگران را به طبقات بالاتر یک ساختمان فراهم می‌کنند. هر چقدر ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، استفاده از داربست برای کاربران ترسناک‌تر خواهد شد! علاوه بر امنیت ناکافی این وسایل، قیمت آن‌ها نیز روز به روز گران‌تر می‌شود؛ در نتیجه باید به جای آن‌ها یک وسیله دیگری به عنوان بالا برنده ساختمانی ساخته می‌شد. یکی از جایگزین‌های ساختمان سازی بدون استفاده از داربست‌های سنتی، بهره گیری از تجهیزاتی به نام کلایمر است. حرکات کلایمرها متنوع هستند و تکنیک‌هایی برای صعود سریع و انعطاف پذیر را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی فراهم می‌کنند. دو نوع کلایمر مکانیکی و برقی توسط شرکت تهران کلایمر ساخته میشوند که امکان خرید و اجاره انها در کرج و تهران وجود دارد.

اجاره کلایمر

در گذشته نگرانی‌های زیادی بابت کار کردن افراد در ارتفاعات ساختمان‌ها وجود داشت. خوشبختانه با اختراع کلایمر این نگرانی‌ها به طور کامل برطرف شد؛ چراکه اکنون کارگران می ساختمانی می‌توانند با وارد شدن به سبد فلزی کلایمر، یک صعود ایمن را تجربه کنند و به قسمت‌های بالایی ساختمان دست یابند. به این ترتیب آن‌ها دیگر استرس و اضطرابی بابت کار کردن در آن ارتفاع ندارند. به عبارت دیگر کاربران خیلی راحت می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها به نمای ساختمان‌های بلند یا حتی آسمان خراش‌ها برای انجام تزیینات، نظافت، نگهداری، نقاشی و رنگ آمیزی و ... بپردازند. در کل قیمت می‌شود گفت اجاره کلایمر مقرون به صرفه‌تر از داربست‌های سنتی است؛ چراکه شما با اجاره کلایمر در تهران به مدت معین می‌توانید تمام نیازهای ساختمانی‌تان را برطرف کنید. حتی اگر برنامه اضافه‌ای به ساخت و ساز شما اضافه شود، دیگر نیاز نیست داربست اضافه تهیه کنید و با همان یک دستگاهی که اجاره کرده‌اید، کارتان راه می‌افتد. اینکه کلایمر را از یک جای مطمئن اجاره کنید نیز مهم است. اجاره کلایمر از تهران کلایمر یک تصمیم عاقلانه است؛ زیرا تیم نام برده، بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.

خرید کلایمر

با ایجاد یک بستر ایمن برای کاربران موجب شده است که ساختمان سازی و نما کاری ساختمان‌ها نسبت به گذشته آسان‌تر شود. بدیهی است که حفظ جان انسان‌ها همواره مهم‌ترین چیز در همه کارها محسوب شود. شرکت‌های سازنده کلایمر نیز در راستای به حقیقت پیوستن همین هدف، کلایمرها را کاملاً بی‌خطر طراحی کرده‌اند تا کارگران بتوانند با استفاده از آن‌ها به نمای ساختمان برسند و به کارهای مربوطه بپردازند. عواملی مانند نوع موتور، طول پلت فرم در سیستم دستگاه پرتابل، دستی یا برقی بودن کلایمر در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. به دلیل تقاضای بالا، شرکت‌های زیادی به تولید این وسایل و تجهیزاتش پرداخته‌اند؛ اما شما باید بر اساس نیاز خود و نوع پروژه ساختمانی بهترین فروشنده را انتخاب نمایید. اگر در کارتان همواره نیاز به کلایمر دارید، بهتر است به جای اجاره این دستگاه‌ها، یکی از آن‌ها را بخرید و با یک بار پرداخت، کلایمر را برای همیشه از آن خود کنید. همانطور که می‌دانید کلایمر مخصوصا نوع برقی آن قیمت کمی ندارد و قیمت آن میلیونی است؛ بنابراین بهتر است یک مرکز معتبر مانند تهران کلایمر را برای خرید کلایمر از تهران انتخاب کنید.

اجاره کلایمر در کرج

اگر شروع به ساخت یک ساختمان در کرج کرده‌اید، باید نسبت به اجاره کلایمر در کرج اقدام نمایید. در حقیقت شما باید از طریق ارتباط با مشاوران یک شرکت معتبر مانند تهران کلایمر نوع کلایمر موردنظرتان را انتخاب کنید. به بیانی دیگر مشاوران با توجه به نیاز ساختمان شما کلایمر مخصوص از نظر قدرت، امنیت و سرعت را به شما معرفی می‌کنند. کلایمرهای برقی نسبت به کلایمرهای مکانیکی یا دستی، از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار هستند؛ برای مثال اگر ساختمان شما کوتاه است، بهتر است به جای اجاره کلایمر برقی و پرداخت هزینه هنگفت، به اجاره کلایمر مکانیکی در کرج اقدام کنید. اینگونه با پرداخت هزینه کمتر، نیاز ساختمان خود را نسبت به این نوع بالا برنده‌ها برطرف خواهید کرد. در کرج نیز شرکت‌های متنوعی کلایمرها را اجاره می‌دهند. معمولاً اجاره کردن این دستگاه‌ها، به صورت ماهیانه است. با بسته شدن قرارداد بین شما و تیم مربوطه، می‌توانید کلایمر را برای مدت معینی داشته باشید. چنانچه کار شما از مدت زمان نوشته شده در قرارداد بیشتر شود باید نسبت به تمدید قرارداد اقدام نمایید.

خرید کلایمر صفر

بسیاری از افراد در رابطه با خرید لوازم برقی، همواره ترجیح می‌دهند که نو و دست نخورده آن را تهیه کنند. در رابطه با کلایمر نیز این حقیقت صدق می‌کند. در حقیقت هر چقدر یک وسیله نوتر باشد، ریسک خراب شدن آن نیز کاهش می‌یابد. خرید این بالابرهای پیشرفته مزایای زیادی مانند پایدار و قوی بودن، نصب آسان، سرعت بالا، امکان تنظیمات متنوع، امنیت بالا و ... را دارند. در حقیقت شما با خرید کلایمر نو از تهران کلایمر می‌توانید از آن برای انجام نماکاری ساختمان‌ها و برج‌های خود نیز استفاده کنید و به طور کلی از تهیه داربست‌های سنتی و غیر ایمن صرف نظر کنید.

خرید کلایمر دست دوم

همچنین خرید کلایمر دست دوم نیز در بین کارفرمایان متداول است. بسیاری از افراد بعد از اینکه در یک پروژه ساختمانی یا چند پروژه ساختمانی کارشان را با کلایمر خریداری شده انجام دادند، اقدام به فروش آن می‌کنند. برخی از شرکت‌های تولید کننده یا نمایندگی شرکت‌های خارجی در ایران از مصرف کنندگان کلایمرهای استفاده شده‌شان را خریداری می‌کنند و در لیست دستگاه‌های فروشی خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید برای اینکه هزینه ساخت و ساز خود را کاهش دهید، کلایمر دست دوم تهیه کنید. البته جای نگرانی بابت کیفیت این وسایل نیست، زیرا شرکت‌های معتبری مانند تهران کلایمر پس از دریافت دستگاه از خریداران، آن را کاملاً بررسی می‌کنند تا اگر اشکال و ایرادی داشته باشد توسط متخصصان حرفه‌ای تیم برطرف شود.

از طرفی هم اگر کارتان ساختمان سازی است و حالا حالاها باید از یک کلایمر استفاده کنید، بهتر است یک بار برای همیشه کلایمر نو و خوبی را بخرید؛ اما چنانچه تنها یک بار قرار است از یک کلایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که نسبت به خرید کلایمر دست دوم در تهران از تهران کلایمر اقدام نمایید. با انجام این کار بسیار به نفع جیب تان کار کرده‌اید. می‌شود گفت که هزینه خرید کلایمر نو تقریباً ۲۰_ ۲۵ میلیون تومان بیشتر از خرید کلایمر دست دوم است؛ پس صرفه اقتصادی با دست دوم خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز