خبرگزاری کار ایران

دوره طراحی سایت در تبریز آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۶۳

دوره طراحی سایت امیران در تبریز بهترین دوره برای آموزش طراحی سایت به صورت عملی و پروژه محور است. با آموزش طراحی سایت در تبریز کاملا به یک طراح سایت حرفه‌ای تبدیل خواهید.

دوره طراحی سایت در تبریز

دوره طراحی سایت در تبریز که توسط آموزشگاه امیران برگزار می‌شود بهترین جا برای شروع یادگیری یک مهارت پر تقاضا برای کسب درآمد است. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید و از تکنولوژی و یادگیری لذت می‌برید، بهترین کاری که می‌توانید برای ایجاد درآمد به صورت پاره وقت، تمام وقت و یا پروژه‌ای انجام دهید یادگیری طراحی سایت حرفه‌ای است.

طراحی سایت چیست؟

حتما بارها اتفاق افتاده که به یک سایت مراجعه کنید و از آن‌جا کالایی را سفارش دهید. سایتی که شما مشاهده می‌کنید توسط یک طراح سایت ایجاد شده و در اینترنت قرار گرفته است. چیزی که مهارت طراحی سایت را از بقیه مهارت ها متمایز می‌کند این است که هر روز رو به پیشرفت است. همیشه ظاهر وبسایت ها عوض می‌شود و طرح های خلاقانه‌تری به وجود می‌آید.

ظاهر یک سایت بسیار مهم است زیرا یک طراحی زیبا به یک سایت اعتبار و هویت می‌بخشد و کسی که به یک سایت وارد می‌شود اگر ظاهر سایت موجه نباشد به هیچ عنوان از آن خرید نخواهد کرد.

 

بازار کار طراحی سایت در تبریز

یکی از ویژگی های شغل طراحی سایت این است که بازار کار آن اشباع نمی‌شود و اتفاقا روز به روز رونق پیدا می‌کند. در این روزها اکثر افراد به خاطر مزایای یک وب سایت اینترنتی سعی دارند که کار خود را در بستر وب آغاز کنند تا هم فروش بیشتری داشته باشند و هم از مزایای آن بهره ببرند.

اکثر افرادی که محصولی برای فروش دارند برای تبلیغ و معرفی محصول خود نیازمند طراحی سایت هستند. بسیاری از افراد هم هستند که از قبل سایتی دارند ولی دنبال بروزرسانی آن هستند. به خاطر همین موضوع شما با یادگیری طراحی سایت می‌توانید از طراحی و بروزرسانی و مدیریت سایت های مختلف به کسب درآمد بپردازید.

یکی از عواملی که باعث پرتقاضا شدن کار طراحی سایت می‌شود این است که همه افراد مانند کسی که مغازه‌ای دارد، کسی که شرکتی دارد، معلمی که آموزش‌هایی برای فروش دارد همه و همه نیاز به یک بستر برای فروش و دیده شدن محصولات خود دارند. امروزه برای این که شما فروش داشته باشید نیاز به دیده شدن دارید و این این کار به شیوه‌های سنتی برای شما درآمد زا نیست.

مثلا شخصی که مغازه‌ای در یک محله دارد اجناس خود را به افراد آن محله می‌فروشد به خاطراین که فقط در آن محله دیده می‌شود ولی اگر همین شخص کسب و کار خود را به حوزه اینترنت ببرد نه تنها به به شهر خود بلکه حتی می‌تواند به کل کشور محصولات خود را بفروشد.

 

چگونه طراح سایت حرفه ای شویم؟

شاید این سوال شما هم باشد که آیا می توانید طراح سایت شوید و به کسب درآمد بپردازید؟ خبر خوش این است که با تکنولوژی‌های جدید در این حوزه شما بدون نیاز به کدنویسی هم می توانید یک طراح سایت شوید.

شما می‌توانید با آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی شروع به طراحی سایت حرفه‌ای کنید.

طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی باعث شده است که افرادی که پیش زمینه کدنویسی ندارند نیز بتوانند طراح سایت شوند.

طراحی سایت با کدنویسی نیاز به تجربه بیشتری دارد درحالی که با آموزش وردپرس، شما به راحتی و با مقداری تمرین می‌توانید حرفه‌ای ترین فروشگاه های اینترنتی را به صورت کامل طراحی کرده و به کسب درآمد بپردازید.

در مورد تفاوت طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی بیشتر بدانید.

 

دوره طراحی سایت حرفه ای در آموزشگاه امیران

دوره طراحی سایت در تبریز آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران

 

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امیران با برگزاری دوره طراحی سایت در تبریز این امکان را دراختیار کارآموزان قرار داده است که به یک طراح سایت فوق حرفه‌ای تبدیل شده و به کسب درآمد بپردازند.

همان طور که اشاره شد بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید طراحی سایت انجام دهید. در دوره طراحی سایت در تبریز برای این که کارآموزان حرفه‌ای تر شوند ابتدا با مفاهیم پایه‌ی کدنویسی ساده آشنا می‌شوند و سپس سراغ آموزش حرفه‌ای وردپرس می روند.

این تسلط پایه به کدنویسی باعث می‌شود که بعد از آموزش وردپرس کارآموز توانایی ایجاد تغییرات فوق حرفه‌ای در سایت وردپرس را با کدنویسی پایه داشته باشد و به یک طراح سایت با تجربه تبدیل شود که در آینده، او را از بقیه طراحان متمایز خواهد کرد.

در طول دوره آموزش طراحی سایت در آموزشگاه امیران واقع در تبریز کارآموزان پروژه‌های واقعی وب سایت پیاده سازی می‌کنند و می‌توانند بعد از دوره از این پروژه‌ها به عنوان نمونه کار برای گرفتن پروژه طراحی سایت استفاده کنند.

دوره طراحی سایت امیران برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال ایجاد شغلی پردرآمد هستند.

افرادی که می خواهند کار پروژه ای داشته باشند و به صورت فریلنسری کار کنند.

کسانی که می‌خواهند در مدت زمان کمی مهارت پردرآمدی را یاد گرفته و به صورت پاره وقت و یا تمام وقت مشغول به کار شوند.

افرادی که به کارهای مربوط به کامپیوتر و اینترنت علاقه دارند.

افرادی که به دنبال پیشرفت در زندگی شان هستند.

 

پیش نیازهای دوره طراحی سایت

تنها پیشنیازی که برای شرکت در این دوره دارید آشنایی با کامپیوتر و آشنایی با زبان انگلیسی در حد مبتدی (توانایی خواندن کلمات) است. کارآموزانی که در این دوره شرکت می‌کنند در صورتی که بخواهند می‌توانند جهت تسلط در مبانی کامپیوتر در دوره ICDL در تبریز نیز شرکت کنند که برای استخدام هم ضروری است. همه موارد دیگر در طول دوره کاملا آموزش داده خواهد شد.

دوره طراحی سایت در تبریز آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران

آیا با شرکت در این دوره من می‌توانم حرفه‌ای شوم؟

در طول دوره همه مواردی که برای طراحی یک سایت به صورت حرفه‌ای نیاز دارید توسط اساتید مجرب آموزش داده خواهد شد. شما با تمرین و تکرار و انجام تمرین‌های خواسته شده در کلاس کاملا حرفه‌ای خواهید شد.

 

بعد از شرکت در این دوره چه نوع سایتی را می‌توانم طراحی کنم؟

با شرکت در این دوره شما می‌توانید انواع سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و انواع مختلف سایت‌ها را طراحی کنید. در این دوره طراحی سایت هایی که بازار کار خوبی دارند آموزش داده می‌شود.

 

مدرک فنی و حرفه ای دوره طراحی سایت

با شرکت در این دوره و اتمام آن شما به آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوید و بعد از قبولی در آزمون کتبی و عملی، مدرک رسمی فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد.

 

امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره

یکی از ویژگی‌های آموزشگاه امیران برای کارآموزان امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره می‌باشد. کارآموزانی که به طراحی سایت علاقه دارند و می‌خواهند در این دوره شرکت کنند می‌توانند نصف شهریه را به صورت اقساطی بپردازند.

ارتباط با آموزشگاه امیران در تبریز

تلفن : 04135235582 – 09330998931

آدرس : تبریز – خ دانشسرا – جنب مسجد اندبیلیلر – آموزشگاه امیران

آدرس وب سایت : www.amiranacademy.com

ایمیل : amiranacademy@gmail.com

برای مشاوره و ثبت نام با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز