خبرگزاری کار ایران

دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۷۲

هدیه‌دادن و هدیه گرفتن یکی از لذت‌های زندگی است. یکی از فاکتورهایی که باید برای خرید هدیه مناسب در نظر داشته باشیم، جنسیت افراد است. بدون شک نمی‌توان بسیاری از وسایل زنانه را برای مردان و بالعکس خریداری کرد. جواهرات و اکسسوری‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

با این حال برخی از هدایا برای هر دو جنسیت مناسب هستند. دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان است که در انواع مختلف ساخته می‌شود. برخی از این انواع تنها زنانه یا مردانه هستند و برخی دیگر می‌توانند هم برای زنان و هم مردان استفاده شوند.

تفاوت دستبند طلا مردانه و زنانه

دستبندهای طلا انواع مختلفی دارند. با این که دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان است، باید نکات مهمی را در خرید دستبند طلا به کار ببرید تا برای فرد موردنظرتان هدیه مناسبی بخرید. معمولاً دستبندهای زنانه ظریف‌تر از دستبندهای مردانه هستند. زنجیرهای دستبندهای زنانه ظریف‌تر از دستبندهای مردانه است و روی آن‌ها طرح‌های زیبایی مثل قلب و گل کار شده است.

به جز طرح‌ها، دستبندهای مردانه معمولاً ساده هستند و نگین و سایر جواهرات روی آن‌ها کار نمی‌شود. این در حالی است که دستبندهای زنانه برعکس این موضوع، می‌توانند به سنگ‌های قیمتی مثل زمرد و یا نگین‌های برلیان مزین باشند. البته دستبندهای زنانه‌ی بدون جواهرات هم رواج زیادی دارند.

دستبندهای طلای مردانه معمولاً به طور کامل از طلا تشکیل نمی‌شوند. این دستبندها معمولاً از طلا و چرم و یا طلا و مهره تشکیل می‌شوند. دستبندهای طلای مردانه همچنین از زنجیرهای بزرگ‌تر و زمخت‌تری به نسبت دستبند طلای زنانه بهره می‌برند و ساده‌تر هستند. یکی از دستبندهای طلای معروف مردانه، دستبند طلا و چرم است که محبوبیت زیادی دارد.

کدام دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان است؟

دستبند اسپرت، دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان است. بسیاری از دستبندهای طلای چرم، هم برای زنان و هم برای مردان قابل‌استفاده هستند. با این که بیشتر آقایان از این دستبندها استفاده می‌کنند، اما برای یک تیپ کژوال و اسپرت دخترانه نیز مناسب هستند.

دستبند مهره‌دار نیز از دیگر دستبندهایی است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها استفاده می‌شود. پلاک وسط این دستبندها می‌تواند متنوع باشد. گاهی این پلاک طرحی از گل و پروانه و طرح‌های دخترانه است و گاهی نیز طرح‌های بدون جنسیت دارد که هر دو جنس می‌توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر موارد دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان می‌توان به دستبندهای رولکس اشاره کرد. این برند هم دستبندهای مردانه و هم زنانه تولید می‌کند. دستبندهای رولکس شبیه زنجیرهای بافته هستند که برای مرد و زن کاربرد دارند. هرچند معمولاً بافت دستبندهای مردانه درشت‌تر و بافت دستبند زنانه ریزتر است، اما سایز متوسط آن برای هر دو کاربرد دارد. کارتیه نیز از برندهای دیگری است که دستبندهای آن، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب هستند.

معرفی چند محصول دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان

دستبند طلا سنگی نت موسیقی از جمله دستبندهایی است که برای مردان و زنان مناسب است. توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید برای یک آقا این دستبند را تهیه کنید، رنگ سفید را برای پلاک سفارش دهید. این دستبند برای افرادی که در عرصه موسیقی کار می‌کنند، هدیه مناسبی خواهد بود.

دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان

دستبند زنجیری کارتیه نیز از دیگر دستبندهایی است که برای آقایان و بانوان مناسب است. این دستبندهای زنجیری معمولاً از برند کارتیه هستند. اگر به دنبال دستبندهایی با ضخامت بیشتر و کمتر می‌گردید نیز کارتیه دست شما را خالی بر نمی‌گرداند! طول این زنجیر 20 سانتی‌متر و عرض آن ده میلی‌متر است.

دستبند طلا پسرک نیز طراحی و رنگی دارد که آن را هم برای مردان و هم برای زنان مناسب کرده است. اگر به دنبال هدیه‌دادن به بانویی هستید که به‌تازگی پسری به دنیا آورده و یا قصد دارید آن را به مرد جوانی هدیه کنید، این دستبند بسیار مناسب خواهد بود. سایز این دستبند قابل‌تنظیم است و بنابراین نگرانی‌ای از جهت سایز نخواهید داشت.

دستبند طلا هدیه مناسب مردان و زنان

جمع‌بندی

دستبند طلا هدیه مناسب برای زنان و مردان است. با وجود افزایش استقبال از این اکسسوری برای مردان در سال‌های اخیر، بسیاری از مخاطبان ما ممکن است به دلایلی مثل احکام اسلامی در ممنوعیت استفاده از طلا برای مردان و یا دلایل پزشکی مثل ایجاد اختلال در گردش خون و یا نقض سیستم ایمنی بدن در اثر استفاده آقایان از طلا، تمایلی به استفاده از این اکسسوری نداشته باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز