خبرگزاری کار ایران

از مزایا و فواید بلفاروپلاستی چه میدانید!؟ | کلینیک آی گل

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۶۶

اگر برای انجام اقدامات زیبایی به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده باشید، احتمالا حجم زیادی از نظرات را در مورد ایمنی و بدون ضرر بودن این اقدامات دریافت می کنید. اگرچه اکثر اقدامات زیبایی مانند جراحی پلک با بلفاروپلاستی می تواند ایمن و بدون ضرر باشد.

اما این بدین معنی نیست که این روش ها فقط دارای مزایای زیادی هستند و هیچ عیبی ندارند. هر روش زیبایی تهاجمی می تواند مزایا و معایب زیادی را به همراه داشته باشد که بلفاروپلاستی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مزایای بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک جراحی ایمن و کاربردی است که می تواند در کنار زیبایی چهره شما، تاثیر بسیار خوبی در میدان دیدتان نیز داشته باشید. با این روش می توانید پلک افتاده خودتان را به سمت بالا لیف کنید. به همین خاطر، بسیاری از مردم این روش زیبایی را به عنوان لیفت پلک می شناسند. جراحی پلک و لیفت آن مزایای زیادی را به همراه دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

جوانسازی چشم ها

یکی از مزایای بلفاروپلاستی این است که به چشم های شما کمک می کند تا جوان تر به نظر برسد. چشمان شما اولین اعضای بدن شما هستند که علائم پیری را نشان می دهند. پیری پلک ها می تواند باعث ایجاد ظاهری خسته، عصبانی و غمگین در چهره شما بشود. اما اگر بتوانید لیفت پلک انجام دهید، دیگر نیازی نیست که نگران تغییرات ظاهری چشم های خودتان باشید.

رفع بسیاری از مشکلات ظاهری چشم ها

بلفاروپلاستی را می توان برای پلک های بالایی و پایینی چشم انجام داد. هدف از انجام این عمل زیبایی در پلک پایینی با بالایی متفاوت است. اما به هر حال نتیجه هر دو زیبایی ظاهری چشم ها است. در واقع عمل لیفت پلک می تواند برای از بین بردن شلی پوست اطراف چشم، کاهش چربی های دور چشم و رفع پف آلودگی زیر چشم انجام شود.

رفع اختلالات بینایی ناشی از افتادگی پلک

اختلالات بینایی که ناشی از افتادگی پلک می باشند، به راحتی قابل اصلاح هستند. هر چقدر افتادگی پلک شدیدتر باشد، احتمال اینکه دید شما محدودتر شود، وجود دارد. جراحی پلک می تواند باعث لیفت و سفت شدن پلک های شما شود.

دوره نقاهت کوتاه و آسان

اگرچه بلفاروپلاستی یک عمل تهاجمی است که با برش زدن بالای چشم شما انجام می شود. اما خوشبختانه دوره نقاهت کوتاه و آسانی دارد. کافیست که دو هفته ای استراحت کنید و بعد به کارهای روزمره و عادی خودتان برسید. البته اینکه چه مدت نیاز به استراحت دارید و باید در طول استراحت چه کارهایی انجام دهید، می بایست توسط پزشک شما تعیین شود.

از مزایا و فواید بلفاروپلاستی چه میدانید!؟ | کلینیک آی گل

معایب بلفاروپلاستی

همانطور که بلفاروپلاستی دارای مزایای بسیار زیادی است و انجام آن می تواند فواید زیادی را برای چشم های شما به دنبال داشته باشد، بدون عیب نیست. البته با توجه به مزایای انجام لیفت پلک، معایب آن بسیار محدودتر از آن چیزی هستند که نگران کننده باشند، اما باز هم اطلاع از این معایب خالی از لطف نیست.

زمان بر بودن نتایج

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است که می تواند افتادگی پلک شما را رفع کند. برخی از پزشکان بیماران را گمراه می کنند و بیماران فکر می کنند که بلافاصله پس از جراحی می توانند نتیجه ایده آل را ببینند. هر گونه جراحی صورت که نیاز به برش داشته باشد، با تورم و کبودی همراه است. بنابراین، احتمالا تا چند هفته اثر نهایی لیفت پلک را مشاهده نخواهید کرد.

نیاز به جراحی اضافی

اگرچه با بلفاروپلاستی می توان بسیاری از مشکلات چشم را برطرف کرد و زیبایی و جوانی را دوباره به چشم ها بازگرداند؛ اما ممکن است پس از انجام این عمل نیاز باشد تا دوباره چروک های جدید، افتادگی پوست و مشکلات جدید دیگر را برطرف کنید. با این حال ماندگاری لیفت پلک بیشتر از روش های دیگر مانند تزریق فیلر می باشد.

احساس خشکی و سوزش چشم

اگرچه بلفاروپلاستی یک روش ایمن و بدون عارضه است. اما به هر حال به دلیل اینکه برای انجام آن نیاز به ایجاد یک برش در بالای چشم می باشد، احتمال بروز یک سری عوارض نیز وجود دارد. ناگفته نماند که اگر این کار را به یک فرد غیر متخصص و بی تجربه بسپارید، ممکن است شاهد عوارض جبران ناپذیری باشید که برای شما نگران کننده هستند.

در غیر این صورت و در صورت مراجعه به افراد متخصص، تنها ممکن است تا چند روز تورم و قرمزی بالای چشم را مشاهده کنید. برخی از افراد از خشکی و سوزش چشم نیز شکایت دارند که کاملا موقتی هستند و زود از بین می روند.

از مزایا و فواید بلفاروپلاستی چه میدانید!؟ | کلینیک آی گل

لیفت پلک به چه افرادی توصیه می شود؟

در این مقاله در مورد مزایا و معایب بلفاروپلاستی صحبت کردیم. اما شاید پس از خواندن این مطالب هنوز به جمع بندی نرسیده اید که می توانید لیفت پلک را انجام دهید یا خیر؟ به طور کلی، اگر به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی مراجعه کنید، نیازی نیست نگران معایب این عمل زیبایی باشید. چون این عمل در کلینیک های معتبر با کمترین عارضه انجام می شود.

اما فارغ از این موضوع گاهی عمل لیفت پلک برای افراد به یک ضرورت تبدیل می شود. به طور مثال افرادی که به دلیل افتادگی پلک، دید محدودتری پیدا کرده اند، باید حتما از بلفاروپلاستی برای لیفت پلک خود استفاده کنند.

همچنین، افرادی که جوانی و زیبایی چشم های خودشان اهمیت می دهند، می توانند عمل افتادگی پلک را انجام دهند. این عمل معمولا در سنین بالا انجام می شود و ماندگاری طولانی دارد. با این حال مراقبت های پس از عمل شما می تواند به طور مستقیم روی مدت زمان ماندگاری لیفت پلک موثر باشد.

کلینیک آی گل؛ بهترین کلینیک بلفاروپلاستی یا لیفت پلک

کلینیک زیبایی آی گل یکی از بهترین کلینیک های زیبایی است که خدمات خود را زیر نظر افراد متخصص و پزشک به افراد ارائه می کند. یکی از خدمات ارائه شده در این کلینیک، بلفاروپلاستی است. این عمل زیبایی چشم زیر نظر پزشک متخصص و کاملا ایمن انجام می شود.

بنابراین، نیازی نیست که نگران عوارض احتمالی این عمل زیبایی باشید. البته بلفاروپلاستی تنها یکی از اقدامات زیبایی در این کلینیک است. شما می توانید از دیگر خدمات کلینیک آی گل برای حفظ زیبایی چهره و صورت خودتان استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز