خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت سوم سریال آمستردام با لینک مستقیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۵۳

اگر به دنبال این باشید که اوقات فراغت خود را به شیوه ای سالم و ایده آل پر کنید، بدون شک تماشای سریال های درام می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. در واقع این گروه از سریال ها می توانند در ساده ترین وجه ممکن شما را پای نمایشگر هایتان میخکوب کنند. شبکه نمایش خانگی ایران هم در این زمینه کم نذاشته است. در واقع این شبکه توانسته تعداد قابل توجهی از آثار مختلف را در اختیار کاربران قرار داده و روند انتخاب را برایشان ساده تر کند. سریال آمستردام یکی از جذاب ترین نمونه هایی بوده که در این چند ماه اخیر عرضه شده است . این سریال را می توان یکی از بهترین انتخاب هایی دانست که می تواند کاربران را به سمت خود بکشاند. ما در ادامه سعی می کنیم تا مرور واضحی بر روی آن داشته و حتی چند نمونه مشابه آن را هم خدمت شما بیان کنیم. پس بهتر است حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

 

کاگردان : مسعود قراگزلو

بازیگران : مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی

تهیه کنندگان : مرتضی شایسته

نویسندگان : مسعود قراگزلو

تعداد قسمت ها : دو فصل 15 قسمتی

 

بررسی سریال جذاب آمستردام

سریال آمستردام یکی از جذاب ترین سریال هایی بوده که دوباره مهدی پاکدل را به شبکه نمایش خانگی کشانده است. او که قبل از این در سریال جیران به ایفای نقش پرداخته بود، حال با یک کاراکتر جدید دوباره به این شبکه برگشته است . البته با این تفاوت که قرار است با بازیگران مطرح دیگری نظیر مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی و... همبازی شود. همین عامل موجب شده تا طرفداران بیشتری به سمت این اثر جذب شوند. افزون بر این موارد، کارگردانی اثر را هم آقای مسعود قراگزلو بر عهده گرفته است . او را می توان یکی از کارگردان های با تجربه کشورمان دانست که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این اثر را هم بر عهده دارد . همین عامل باعث شده تا داستان آن کاملاً در خط فکری او پیش برود. افزون بر این موارد، محسن چاووشی هم خوانندگی تیتراژ آن بر عهده دارد . ترکیب کلی این موارد در کنار داستان درام و جذاب آن باعث شده تا این اثر بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. به نحوی که طیف زیادی از این افراد دو قسمت اولیه آن را تماشایکرده و اکنون به دانلود قسمت سوم آن هستند. ما در رسانه هکس دانلود، تمام قسمت های این اثر را با کیفیت های مختلف قرار داده ایم.

 

-------------------****-------------------

توجه : برای دانلود سریال آمستردام تمام قسمت ها روی کلمه مشخص شده کلیک نمایید.

-------------------****-------------------

 

 دانلود قسمت سوم سریال آمستردام با لینک مستقیم

سریال میلیاردی پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا را می توان یکی از پرهیاهوترین سریال هایی دانست که در یک سال اخیر عرضه شده است . این سریال قرار است به عنوان جدیدترین حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی شناخته شود. او قبل از این تعداد حضورش در آثار مختلف را کاهش داده بود. اما اخیرا با سریال معروف پدر گواردیولا دوباره به حوزه نمایش بازگشته است. البته در کنار او افراد معروف دیگری نظیر هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور (آرش AP)،ستاره اسکندری، امیر مهدی ژوله، نرگس محمدی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین و… حضور دارند. همان گونه که مشاهده می کنید، این سریال یک اثر پر ستاره است. البته ممکن است از اسامی بازیگران تصور کنید که با ژانری کمدی مواجه هستید. ولی باید عنوان کنیم ژانر این اثر درام بوده و در مورد اعضای یک خانواده است که اتفاقی میان آنها رخ داده و باعث می شود تا مسیرشان از همدیگر جدا شود. همین داستان جذاب در کنار بازیگران و عوامل فنی توانای آن می تواند برای میخکوب کردن مخاطبان کافی باشد. چنین فاکتوری هم سبب شده تا افراد بیشتری در پی دانلود سریال پدرگواردیولا باشند.

 دانلود قسمت سوم سریال آمستردام با لینک مستقیم

درامی جدید با قهوه ترک

سریال قهوه ترک را می توان جدید ترین درامی دانست که در شبکه نمایش خانگی سر و صدای زیاد را به پا کرده است . این اثر به عنوان اولین کارگردانی منیر قیدی در شبکه نمایش خانگی شناخته می شود. او پیش از این آثار دیگری را در سینما و تلویزیون تولید کرده بود که به موفقیت های زیادی رسیدند. حتی موفق به کسب جایزه در جشنواره فجر شد. او تعدادی از بازیگران مطرح شبکه نمایش خانگی نظیر حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول زاده، مجتبی پیرزاده، محمدرضا فروتن و… را گرد هم آورده و سعی داشته تا یک درام جدید و جذاب را با کمک آن ها خلق کند. افزون بر این موارد، حضور محمد شایسته در مقام تهیه کننده هم می تواند موضوع دیگری باشد که می تواند شانس موفقیت این اثر را افزایش دهد. ترکیب این عوامل باعث شده تا گروه زیادی از کاربران به دنبال دانلود سریال قهوه ترک باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز