خبرگزاری کار ایران

شروع یک شغل با سرمایه 50 میلیونی با درامد 30 تا 50 میلیون در ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۰۴۰

اگر دغدغه شما پیدا کردن یه شغل مناسب هست، اگر دنبال شغلی میگردی که هم درامد خوبی داشته باشه و هم وقت های خالی تو باهاش پر کنی و کار و کاسبیت را توسعه بدی!

اگر کارمند یا کارگر هستی و صبح تا ظهر سرکار میری ولی درآمدت جوابگو نیست و دنبال شغل دوم میگردی میخام چند تا شغل عالی و پر درامد را بهت معرفی کنم.

وارد شدن به رشته جالب و پر هیجان تاسیسات و حرفه هایی چون آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت، آموزش تعمیر چیلر تراکمی ، آموزش لوله کشی ساختمان در آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات به شما توصیه می شود. نکته قابل توجه اینه که هم آقایان هم بانوان می توانند در این دوره ها شرکت کنند و مدرک دریافت کنند.

حداقل درآمد حاصل از کار

درآمد شما در این رشته ها بستگی به میزان سطح مهارت شما و میزان وقت گذاری و رشته انتخابی می باشد مثلا یک تعمیرکار چیلر با سطح مهارت متوسط می تواند در ماه چیزی در حدود 50 میلیون درآمد بدست آورد، یا یک لوله کش با سطح مهارت خوب می تواند یک پروژه 5 واحدی را جمع کند و رقمی در حدود 30 میلیون بدست آورد. در رشته نصب و تعمیر کولر گازی در صورت اخذ نمایندگی با مدرک فنی حرفه ای به طور متوسط می توانید روزانه یک یا دو نصب یا تعمیر انجام دهید و در ماه درامدی بین 30 تا 40 میلیون را بدست آورید

 

اعتبار مدرک ارائه شده

مدرک اخذ شده پس از دوره های آموزشی بسیار معتبر بوده و می توانید با آن جواز کسب بگیرید ، از شرکت ها نمایندگی بگیرید و برای مهاجرت به خارج از کشور ترجمه نمائید . ایران عضو قانون جهانی کار می باشد و مدارک صادر شده توسط سازمان فنی حرفه ای کشور توسط کلیه کشور های عضو قانون جهانی کار مثل آمریکا، کانادا، استرلیا، آلمان و کلیه کشورهای اروپا مورد قبول می باشد.

شروع یک شغل با سرمایه 50 میلیونی با درامد 30 تا 50 میلیون در ماه

زمان و مکان برگزاری کلاس

این کلاسها در دو محل تهران ( شهر ری سه راه ورامین ابتدای خیابان غیوری کوچه صالحی تلفن 02133372675) و اصفهان (هشت بهشت غربی انتهای ملک شمالی تلفن 03132722459)  برگزار می‌گردد. زمان برگزاری کلاسها روزهای پنجشنبه جمعه ها یا در طول هفته می باشد و به طور معمول هر دوره حدود یکماه طول می کشد. اساتید و مربیان کلاس از اساتید مجرب و کارآزموده کشور می باشد.

آقای مهندس شمندی، مهندس میر عبدلی ، مهندس رضایی ، مهندس زاده نجار ، مهندس روحی ، مهندس صدر ، مهندس سمیعی، مهندس کشاورز ، مهندس فرهادی از مدرسین مجموعه فنی دانش تاسیسات می باشند.

شروع یک شغل با سرمایه 50 میلیونی با درامد 30 تا 50 میلیون در ماه

ویژگی های دوره های آموزشی رشته تاسیسات

ارائه گواهینامه ملی مهارت و قابل ترجمه از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور

قابلیت ترجمه برای کلیه کشورهای خارجی جهت اخذ ویزای کار

امکان دریافت جواز کسب با مدرک اخذ شده از دانش تاسیسات

امکان اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر با مدرک اخذ شده

معرفی به کار کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09030770446

09902408636

09104130636

02136657315 - 02133372675

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران

تلفن: 03132722459

09909516260

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز