خبرگزاری کار ایران

معرفی شغل پر درآمد تعمیرات کولر گازی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۰۲

حتما برای شما این سوال پیش می‌آید، کدام شغل است که با افزایش تورم و نوسانات ناشی از گرانی در جامعه کنونی، می‌تواند پولساز باشد.

در این مقاله به بررسی یکی از شغل‌های پولساز، که شاخه‌ای از رشته‌های فنی حرفه‌ای است می‌پردازیم.

از آنجا که میزان تقاضا برای نصب کولر گازی به خصوص در روزهای گرم سال افزایش یافته است، میزان تقاضا برای آموزش تعمیرات کولر گازی نیز مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

اکثرا همه ما می‌دانیم زمانی که تابستان از راه می‌رسد، کولر گازی (اسپیلت) هر منزلی نیاز به سرویس‌دهی دوره‌ای دارد که این کار، کاری تخصصی و حرفه‌ای است، و هرکسی بدون آموزش نمی‌تواند آن را انجام دهد. بنابراین این کار را به فردی که در این زمینه تخصص دارد میسپاریم و یا اگر به این کار علاقه‌‌مند هستید می‌توانید به راحتی مهارت‌های لازم جهت یادگیری تعمیرات کولرگازی را از طریق آموزشگاه فنی پارس یاد بگیرید تا هم تعمیرکار خودتان باشید و هم استادی مجرب برای آموزش دادن به افرادی که قصد یادگیری آن را دارند و یا از طریق تعمیرات کولر گازی  نیز به درآمدی باور نکردنی برسید.

زمانی که این شغل را انتخاب می‌کنید به راحتی می‌توانید طی مراحل زیر به یک استاد مجرب تبدیل شوید و گامی بزرگ، برای ایجاد تحولی در زندگیتان و میلیونر شدن بردارید.

علاوه بر این، از آنجایی که وارد شدن به بازار کار تعمیرات کولرگازی، نیاز به سرمایه چندانی ندارد، که این ویژگی مثبت برای افرادی است که برای شروع کار، سرمایه چندانی ندارند.

انتخاب بهترین مجموعه برای آموزش تعمیرات کولر گازی

پس از پرس و جو و تحقیق کردن درباره بهترین آموزشگاه‌های موجود، آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم. پیشنهاد ما به شما آموزشگاه فنی پارس است که در ادامه علت آن را بررسی می‌کنیم.

چرا بهترین انتخاب، آموزشگاه فنی پارس است؟!

یادگیری دوره‌های آموزش تعمیر کولرگازی و آموزش نصب کردن کولرگازی در انواع برندها، به صورت پروژه‌ای عملی و تئوری در کارگاه‌های آموزشگاه فنی پارس به صورت منظم و متوالی توسط بهترین و برترین اساتید فنی و حرفه‌ای تدریس می‌شود و شما با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های لازم جهت نصب و تعمیرات و راه‌اندازی کولرهای گازی را به طورکامل و پیشرفته از صفر تا صد آموزش می‌بینید.

پس از پایان برگزاری دوره‌ها، و قبولی در آزمون‌های برگزار شده، گواهینامه مهارت‌های آموزش دیده از طرف سازمان فنی حرفه‌ای کشور به شما اعطا می‌شود، که این گواهینامه مدرکی معتبر برای گرفتن جواز کسب برای آموزش دادن و گرفتن نمایندگی است. و در پایان به همین راحتی شما می‌توانید استارت شغلی پر هیجان و جذاب و از همه مهم‌تر پولساز را بزنید و حتی به علت ارزش بالای این مدرک، شما قادر به مهاجرت هم هستید و می‌توانید مدرکتان را ترجمه کرده و جهت کار کردن به خارج از ایران سفر کنید.

معرفی شغل پر درآمد تعمیرات کولر گازی در ایران

آنچه در آموزشگاه فنی پارس آموزش می‌بینید

پس از اینکه در آموزشگاه فنی پارس ثبت نام کردید بلافاصله دوره‌های آموزشی شما به طور منظم و روزانه شروع به برگزاری می‌شود.

از جمله سرفصل‌های مهم که شما در آموزشگاه آموزش می‌بینید عبارتند از:

1.آشنایی با لوازم تعمیرات کولر گازی

2.آشنایی با قطعات کولر گازی (اسپیلت)

آشنایی با لوازم تعمیرات کولرگازی

از آنجا که کولر گازی دستگاهی پیچیده است برای نصب کردن آن نیز، به ابزارهای مختلفی نیاز داریم. در یک جعبه ابزار، همیشه یک انبردست یا پیچ گوشتی وجود دارد، اما برخی از ابزارها مانند ابزارهای مورد نیاز برای نصب کردن کولر گازی، مخصوص هستند و فقط نصابهای کولر گازی و اسپیلت آنها را همراه خود دارند.

در واقع برای نصب کردن کولر گازی به دو نوع گروه ابزار نیاز داریم. اولین گروه ابزارهای ساده هستند.

پیچ گوشتی دو سو و چهار سو، آچار لوله گیر، انبردست، اره آهن بر، جعبه بوکس، آچار فرانسه، سیم لخت‌کن، دم‌باریک، چکش، دریل و مته.

دومین گروه ابزارهای تخصصی هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

نشت‌یاب مبرد، مولتی متر یا آوومتر، فنر خم‌کن لوله مسی، دماسنج یا ترمومتر، مانومتر، پمپ وکیوم، منیفولد یا گیج فشار، پرچ کن یا لاله‌کن، لوله بر مسی.

آشنایی با قطعات کولر گازی

سیستم تهویه مطبوع هر خانه‌ای، دارای اجزای مختلفی است که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خودش را انجام می‌دهد تا هوای خنک و فیلتر شده را به خانه‌ها و ساختمان‌ها بیاورند.

 کولر گازی خانگی از قطعات مختلفی تشکیل شده است. بدون این قطعات، کولر گازی نمی‌تواند به طور موثر یا اصلاً کار کند. مهم است که بدانید واحدهای مختلف تهویه مطبوع در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر دقیقاً چه چیزی را تشکیل می‌دهند.

در این جا، قسمت‌های مختلف یک تهویه مطبوع را به تفصیل، توضیح می‌دهیم و اینکه چگونه همه آنها با هم، کار می‌کنند تا هوای خنک و راحت را برای محیط شما فراهم کنند.

قطعات اصلی کولرگازی کدامند؟

رایج‌ترین نوع سیستم تهویه مطبوع خانگی، اسپلیت است. این نوع، شامل یک بخش اصلی تهویه مطبوع داخلی و بخش خارجی است که هر دو به یکدیگر متصل می‌شوند. بخش داخلی شامل کویل‌های اواپراتور و یک فیلتر است، در حالی که بخش بیرونی محل قرارگیری کویل متراکم، فن و کمپرسور است.

بخش تهویه مطبوع داخلی باید به دیوار نصب شود و شامل موارد زیر است:

  • کویل اواپراتور تهویه مطبوع.
  • فیلترها
  • کانال های تهویه مطبوع.

بخش خارجی  از چه اجزایی تشکیل شده است؟

  • کمپرسور تهویه مطبوع
  • کویل کندانسور تهویه مطبوع
  • شیر انبساط
  • پنکه

معرفی شغل پر درآمد تعمیرات کولر گازی در ایران

اجزای داخلی و خارجی یک سیستم تهویه مطبوع برای عملکرد کامل سیستم بسیار مهم هستند. آنها باید تمیز نگه داشته شوند و به طور منظم تحت نظارت باشند تا مطمئن شوید که همیشه در بهترین شرایط کار هستند. اگر نسبت به این قضیه شک دارید، همیشه باید برای مشاوره و راهنمایی با یک متخصص تماس بگیرید.

در آموزشگاه فنی پارس علاوه بر آموزش تعمیرات کولر گازی آموزش‌های دیگری که در زمینه رشته‌های فنی‌حرفه‌ای هستند وجود دارد. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، برای آن دسته از افرادی که به تعمیر لوازم‌های خانگی علاقه دارند انتخابی مناسب است که این گزینه هم مانند تعمیرات کولر گازی شغلی پولساز است.

آموزشی دیگر که جزء دوره‌های پردرآمد و عالی دپارتمان برق آموزشگاه فنی پارس می‌باشد، آموزش نصب دوربین مدار بسته است. در صورت ورود به این شاخه و یادگیری مهارت‌های آن، شما می‌توانید مانند آموزش تعمیرات کولر گازی صاحب شغلی پر درآمد شوید.

این دوره نیز به صورت عملی برگزار می‌شود. آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه ، آنالوگ، آموزش سیم کشی و داکت کشی، آموزش انتقال تصویر، آموزش سوکت زدن کابل شبکه، آموزش تنظیمات دوربین مدار بسته و ... برخی از سرفصل‌های آموزشی ارائه شده در این دوره آموزشی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری دوره‌های آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت https://amoozeshgahfanni.com مراجعه کنید. همچنین میتوانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس حاصل گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز