خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی آهن آلات با بهترین قیمت از فولادین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۰۹

قیمت میلگرد

میلگرد‌ها میله‌هایی بلند هستند که از جنس فولاد ساخته شده و سایزهای گوناگونی دارند. تولید میلگرد هم به صورت ساده و هم به صورت آجدار انجام می شود. میلگردهای ساختمانی عموما از نوع آج دار هستند .

میلگرد آهن آجدار آرماتور فولادی یا فیبر پلیمری تقویت شده ای است که در بتن برای جبران و بالا بردن مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولاد یا فیبر پلیمری که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل سیم یا میل‌گرد می‌باشد. در موارد خاصی از فولاد ساختمانی نظیر نیمرخ‌های I I شکل ، ناودانی یا قوطی نیز برای مسلح کردن بتن استفاده می‌شود. آج در میل‌گرد به منظور درگیرکردن فولاد در بتن است بدین منظور آج در میل‌گرد به صورت مارپیچ و با عمق استاندارد ایجاد می‌شود تا بتواند سطح درگیری میل‌گرد و بتن بالا رود .

تولید میلگرد در چندین مرحله و به چند روش انجام می‌شود که شامل نورد گرم، نورد سرد، میکروآلیاژی و ترمکس است. در همه این چهار روش، مراحل تولید اولیه میلگرد مشترک است، یعنی مواد اولیه آن که ممکن است از آهن قراضه یا فولاد کربنی باشد، ذوب می‌شود. سپس از این مواد مذاب شمش تولید می‌شود که مواد اولیه برای ساخت میلگرد است. پس از این مرحله، ساخت میلگرد به چهار روش صورت می‌گیرد که در ادامه شرح داده می‌شود .

برای استعلام قیمت میلگرد می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

خرید اینترنتی آهن آلات با بهترین قیمت از فولادین

قیمت توری

توری یک شبکه فلزی می باشد که از بافته شدن سیم مفتولی یا برش ورق فلزی تولید می شود و به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در یک محیط از توری استفاده می‌شود ،  امروزه استفاده از این محصول فلزی و انواع آن برای اینکار بسیار رایج است . این محصول مهم و پرکاربرد در اجناس و اندازه‌های مختلف طولی ، عرضی و قطر (در نوع مفتولی) تولید و عرضه می شود . یکی از پارامترهای مهم ظاهری آن شکل شبکه یا چشمه توری است که در اشکال دایره، لوزی، متوازی‌الاضلاع، شش ضلعی و… وجود دارد؛ البته به علت بافته شدن سیم چشمه دقیق نیست ولی در نوعی که از ورق تهیه می‌شود، چشمه‌های دقیق دایره‌ای یا سایر اشکال با قالب‌زنی به دست می‌آید .

برای استعلام قیمت انواع توری ها می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه اول فولادین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل نمایند .

حصار فلزی و یا توری فلزی ، به خانواده محصولی گفته می‌شود که دارای ساختار شبکه ای (عمدتا فلزی) می باشد . ساختار پایه آن سیم مفتول است . سیم مفتول‌ها به صورت ساده و آجدار بوده و برای تولید این محصول در هم بافته و تنیده می‌شوند . عرضه انواع آن در بازار به صورت رولی و ورقه‌ای است . در تولید و ساخت توری ، اندازه هر چشمه و ضخامت سیم مفتول به نوع آن و کاربردی که دارد وابسته است . استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مقاومت عالی در برابر ساییدگی است .

توری فلزی، یکی از پرکاربردترین توری های موجود در بازار است ؛ تغییرات قیمت توری فلزی ، به پارامترهای مختلفی همچون تغیرات نرخ ارز، قیمت حامل های انرژی ، میزان عرضه و تقاضا در بازار و … بستگی دارد . کارشناسان برای تعیین قیمت توری فلزی، مشخصات فنی این محصول همچون سایز و ابعاد چشمه، قطر مفتول و وزن آن را درنظر می‌گیرند. هر چه قطر مفتول بیشتر باشد، استحکام و دوام آن بالاتر و نرخ آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

انواع توری فلزی

توری پرسی

توری پرسی از سیم مفتول ساخته می‌شود ، این نوع توری با چشمه های مربعی یا مستطیلی بافته میشود و از لحاظ استحکام، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند . تار و پود‌های این محصول به صورت عمودی و افقی روی یکدیگر سوار می‌شوند. در محل نقاطع جوش صورت نمی‌گیرد. به منظور ساخت این محصول معمولا از سیم مفتول سایز 2 تا 6 میلی متر استفاده می‌شود. از جمله مزایای آن مقاومت مطلوب آن‌ها است. بنابراین در ساختمان‌سازی و صنایع دیگر استفاده می‌شود. به منظور ساخت قفس حیوانات ، حصارکشی زمین های بازی ، مش بند ، ساختن قفس ، حفاظ‌بندی درب و پنجره ، فوندانسیون کف و…. از این محصول استفاده می‌شود .

خرید اینترنتی آهن آلات با بهترین قیمت از فولادین

توری حصاری (فنس توری ، فنس باغی)

در گذشته ساخت توری حصاری یا فنس توری به صورتی بود که از مقاومت زیادی برخوردار نبود . امروزه با به کار گیری از مفتول گالوانیزه در ساخت این محصول سبب شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. در محصولات جدید از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه استفاده می‌شود . این مسئله سبب افزایش طول عمر این محصول می‌شود.  فنس یا توری حصاری یکی از پر مصرف ترین آهن ها و صنایع مفتولی است. دلیل این امر کاربرد های فراوان توری حصاری در فنس کشی و قابلیت های مطلوبی است که این فنس ها دارند. این توری ها از گالوانیزه گرم، مفتول 2 تا 4 میلی متر و چشمه از 4 تا 8 سانتی متر ساخته شده اند . استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد و از اصلی‌ترین مزایای آن می توان به نصب آسان، مقاومت بالا، ایجاد امنیت بیشتر و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود.

 

  خرید اینترنتی آهن با بهترین قیمت از فولادین

برای خرید انواع محصولات فولادی تنها کافیست با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه اول وبسایت ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند .

برای مشاهده صفحه محصولات می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید و آخرین قیمت محصولات فولادین را مشاهده فرمایید :

https://fuladin.com/products/

دریافت مشاوره فروش :

۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز