خبرگزاری کار ایران

قیمت میلگرد 14، 16 و 18 ذوب‌آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۸۹

مجموعه آهن آلات آهن آنلاین، قیمت میلگرد برندهای مختلف و مطرح بازار در سایزهای مختلف را به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار می دهد.

 

مجموعه آهن آلات آهن آنلاین یکی از فروشگاه‌های معتبر فعال در زمینه تأمین و توزیع انواع مقاطع فولادی است. این فروشگاه، انواع میلگرد باکیفیت در گریدهای مختلف که جزء پرتقاضاترین کالاهای فولادی به‌شمار می‌آید را با قیمت مناسب در خریداران قرار می‌دهد. در اینجا قصد داریم به بررسی قیمت میلگرد اصفهان و عوامل مؤثر بر آن بپردازیم. اگر به‌دنبال یک محصول مرغوب با قیمت مناسب هستید، با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد اصفهان وابسته به کدام متغیرهاست؟

میلگرد یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان‌سازی است و از فوندوانسیون و ستون‌سازی گرفته تا سدسازی و پل‌سازی برای استحکام و امنیت سازه به آن نیاز دارند. هزینه میلگردهای موردنیاز هر پروژه ساختمانی و عمرانی باید پیش از شروع کار برآورد شود؛ اما نوسانات بازار فولاد مانع از برآورد دقیق می‌شوند. ازاین‌رو، مهم است که با عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد آشنا باشید و شرایط بازار را به‌درستی پیش‌بینی کنید.

نوع، سایز، برند و وزن آرماتور از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر بر قیمت آن هستند. بااین‌حال، نوسانات روزانه قیمت این محصول فولادی به‌دلیل فرازوفرودهای عوامل تعیین‌کننده‌ای مانند: قیمت دلار، نرخ ارز، نرخ تورم، قیمت جهانی فولاد و... اتفاق می‌افتند. برای مثال، بالا رفتن قیمت دلار و قیمت جهانی فولاد خیلی سریع بر بازار فولاد نیز تأثیر می‌گذارد و موجب افزایش قیمت آرماتورها می‌شود. این در حالی است که کاهش قیمت سوخت و مواد اولیه می‌توانند سود شما از خرید را افزایش دهند.

قیمت میلگرد 14 ذوب‌آهن اصفهان به‌روز

حجم قابل‌توجهی از میلگرد 14 بازار داخلی را کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تأمین می‌کند. این محصول یکی از پرفروش‌ترین سایزها است و طبق استانداردهای تولید، با وزن تقریباً 14.5 کیلوگرم تولید و عرضه می‌شود. به‌منظور افزایش کیفیت و استحکام میلگردها، در خطوط تولید کارخانه ذوب‌آهن اصفهان از استانداردهای DIN آلمان، GOST 57/81 روسیه، JIS G31 12 ژاپن و ASTM A 615 (G75, G60, G40) بهره می‌گیرند. از قیمت روزانه این محصول فولادی می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت‌ها و مراجع معتبر اطلاع پیدا کنید.

قیمت روز میلگرد 16 اصفهان

یکی دیگر از سایزهای پرفروش میلگرد در بازار ایران، سایز 16 است. نمودار قیمت میلگرد 16 باتوجه‌به میزان عرضه و تقاضای بازار متغیر است. ازاین‌رو، قیمت این محصول در فصول گرم سال به‌دلیل افزایش پروژه‌های ساختمانی و عمرانی گران‌تر است. در سال‌های گذشته به‌دلیل افزایش قطعی برق در بهار و تابستان و کاهش توان تولید کارخانه‌ها، احتمال بالا رفتن قیمت میلگرد آجدار در بازار در فصول گرم سال بیش‌ازپیش شده است.

قیمت میلگرد 14، 16 و 18 ذوب‌آهن اصفهان

در این تصویر نمایی از تغییرات قیمت میلگرد 16 اصفهان را مشاهده می کنید.

انواع میلگرد 14 ذوب‌آهن شامل انواع گالوانیزه، میلگرد سیاه، اپوکسی و اروپایی هستند که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردارند. در این میان، میلگرد اروپایی با آلیاژ کربن، سیلیکون و منگنز به‌عنوان مقاوم‌ترین نوع آرماتور شناخته می‌شود. در محیط‌های مرطوب معمولاً از گالوانیزه استفاده می‌شود که فولاد گالوانیزه با مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی در ساخت آن به کار می‌رود.

تعیین قیمت میلگرد 18 ذوب‌آهن

تعیین‌کننده‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت آرماتورها و سایر مقاطع فولادی در سال‌های اخیر، نرخ دلار و قیمت جهانی فولاد بوده است. بالا رفتن نرخ دلار به معنای افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید است. با گران شدن دلار، همچنین شاهد افزایش تمایل تولیدکننده‌ها به افزایش صادرات و درامد ارزی هستیم. این امر در بلندمدت منجر به کمبود میلگرد در بازار داخلی و گرانی این محصول می‌شود.

انواع میلگرد 18 طبق استاندارد روسیه با گریدهای A1, A2, A3, A4 تولید می‌شوند. بر اساس استانداردهای این کشور آرماتورهای گرید A1 از نوع ساده، گرید A2 از نوع آجدار مارپیچ (یکنواخت یا دوکی)، گرید A3 از نوع آجدار جناغی (یکنواخت یا دوکی) و گرید A4 از نوع آجدار مرکب هستند. قیمت این محصولات بسته به زمان خرید، میزان تقاضا، حجم تولید و عرضه کارخانه، سایز و گرید میلگرد و شرایط اقتصادی کشور متغیر است. ازاین‌رو، لازم است احتمال نوسان قیمت روزانه آن‌ها را نیز در معاملات خود لحاظ کرده و بااطلاع از شرایط بازار و تحلیل‌های فنی، خرید خود را انجام دهید. در تصویر زیر نمودار قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان را در 1 سال گذشته مشاهده می‌کنید.

قیمت میلگرد 14، 16 و 18 ذوب‌آهن اصفهان

در این تصویر نمایی از تغییرات قیمت میلگرد 18 را مشاهده می کنید.

آهن آنلاین، مرجعی معتبر جهت اطلاع از قیمت میلگرد اصفهان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید، اطمینان از اصالت و کیفیت کالای فولادی است. خرید از یک فروشگاه معتبر همواره می‌تواند بهترین تضمین برای یک تجربه خرید مطمئن باشد. آهن آنلاین با 14 سال سابقه در زمینه توزیع محصولات فولادی به سراسر کشور، اعتماد و رضایت مشتریان را اولویت اصلی تجارت خود می‌دهد.

استفاده از بهترین منابع انسانی برای سرویس‌دهی هرچه بهتر در حوزه امور مشتریان و کنترل کیفی، تضمین اصالت کالاها، نگهداری محصولات فولادی در انبارهای استاندارد و شرایط مناسب برای حفظ کیفیت و... ازجمله تلاش‌های فروشگاه آهن آنلاین (https://ahanonline.com/) برای تحقق این هدف و بهبود تجربه خرید شما عزیزان هستند.

سخن پایانی

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان یکی از شرکت‌های پیشرو ایران در صنعت فولاد است که سابقه فعالیت آن به بیش از نیم‌قرن می‌رسد. یکی از محصولات این مجموعه، میلگرد است که در انواع ساده و آجدار و سایزهای 8 تا 36 تولید و عرضه می‌شوند. تمام محصولات ذوب‌آهن اصفهان با علامت اختصاری ESCO که به‌صورت برجسته بر روی آن‌ها حک‌شده، قابل‌تشخیص هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز