خبرگزاری کار ایران

تقدیر از افشین پاک نهال در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۰۶

پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضوربرخی از مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و شرکت‌های توانمند کسب‌وکار برگزار شد .

به گزارش ایلنا، در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور از  دکتر افشین پاک نهال _ مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا _ به عنوان یکی از مدیران کارآفرین که در مسیر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اقداماتی را انجام داده قدردانی و تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش؛ پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضوربرخی از مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و شرکت‌های توانمند  کسب‌وکار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد .

در این اجلاس از  افشین پاک نهال _ مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا _ به عنوان یکی از مدیران کارآفرین  که در مسیر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اقداماتی را انجام داده و همچنین در راستای دستیابی به برنامه های اقتصادمقاومتی، دستاوردهای مهم و ارزشمندی داشته است با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد و نام ایشان و دیگر مدیران ، در قالب یک سند ملی و تاریخی منوط به کتیبه نام و نشان ماندگار به صورت رسمی ثبت و جاودانه شد.

افشین پاک نهال _ مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا _  در حاشیه این مراسم  با بیان اینکه  تولید ، پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشورها و جوامع است، گفت:  در حال حاضر مهم‌ترین مسأله کشور، ساماندهی اقتصاد بر بنیان تولید است. همساز کردن راهبردها، قوانین و مقررات، برنامه‌ها، سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و عملکردها و حتی کارکردها و رفتارهای در درون نظام‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با اقتصاد مبتنی بر تولید، از اولویت‌ها و ضرورت ها است.

تقدیر از افشین پاک نهال در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

وی گفت: این شرکت فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1374 آغاز کرده  و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را با کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با کمک مدیران خلاق خود پیموده است. همچنین  این شرکت با  بهره‌گیری از انواع تجهیزات تمام مکانیزه و همچنین آزمایشگاه‌های کنترل و بازرسی مواد اولیه و محصول، تولید خود را بر مبنای استانداردهای ملی و بین‌المللی استوار نموده و حجم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. 

گفتنی است؛  شرکت  کارا الکترونیک مبنا مفتخر به اخذ پروانه تولید و پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیه اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و تندیس کارآفرین برتر استان تهران، همچنین مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389  و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون از دیگر دستاوردهای این شرکت بوده است 

اما دربخشی از متن  لوح اهدایی به افشین پاک نهال  آمده است: گام نهادن در مسیر شکوفایی و رونق اقتصادی، مرهون سعی و تلاش انسان هایی است که با تعهد و بهره گیری از علم و مدیریت، به عرصه مبارزه با مشکلات قدم نهاده و تهدیدات را به فرصت تبدیل و موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه کشور را با بکارگیری تجربه و خلاقیت، هموار می‌سازند.

تقدیر از افشین پاک نهال در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز