خبرگزاری کار ایران

نحوه ی انتخاب انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۴۵

قطعا داشتن آشپزخانه ای مدرن و مجهز شده به تمام لوازم برقی، برای افرادی که به آشپزی علاقه ی خاصی دارند، به خصوص نو عروس ها مهم می باشد. اما با توجه به وضعیت اقتصاد کنونی و گرانی اکثر لوازم از جمله وسایل آشپزخانه، آیا خرید تمام محصولات تولید شده و موجود در بازار منطقی می باشد؟ قطعا جواب شما نیز به این سوال خیر می باشد؛ پس چه ملاک هایی برای خرید انواع لوازم خانگی باید داشته باشیم تا نهایت استفاده را از آن ها برده و کمترین هزینه را در کنار کیفیت داشته باشیم؟

نحوه ی انتخاب انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه

ملاک های مهم برای خرید انواع لوازم خانگی

  • مد و چشم و هم چشمی را کنار بگذارید: همانطور که مطلع هستید قیمت بسیاری از لوازم خانه و آشپزخانه خصوصا لوازم کوچک، بسیار بالا و غیر منطقی می باشد. اگر بخواهید صرفا از مد و یا برای چشم و هم چشمی اقدام به خرید لوازم خانگی کنید، قطعا ضرر کرده اید چرا که بسیاری از محصولاتی که مد می شوند علاوه بر داشتن هزینه و قیمت های بالا، از کیفیت و طول عمر بالایی نیز برخوردار نمی باشند؛ در نتیجه با خرید این محصولات شما تنها هزینه های اضافی برای خود به وجود آورده و پول خود را هدر داده اید.
  • فضای داخلی آشپزخانه یتان را مد نظر قرار دهید: خرید وسایل زیاد و به اصطلاح به درد نخور تنها فضای شما را بیش از حد اشغال کرده و در آینده ممکن است به هنگام آشپزی بیشتر شما را گیج کند و قدرت عمل شما را کاهش دهد. همچنین از طرفی ممکن است با در نظر نگرفتن حجم و ابعاد محصولاتی مانند یخچال، ماشین های لباسشویی و انواع ظرفشویی ها و... به آن ها به دلیل کمبود جا و یا قرار گیری در جای نامناسب آسیب بزنید.
  • تنها ظاهر زیبا را مدنظر نداشته باشید: درست است که ظاهر زیبا و جذاب در افراد کشش بیشتری برای خرید ایجاد می کند، اما مدنظر داشته باشید که قابلیت های دستگاه در آینده بیشتر از ظاهر آن به درد شما می خورد.
  • برای خودتان بودجه مشخص کنید: با مشخص کردن بودجه بسیاری از گزینه ها برای شما حذف می شوند و راحت تر می توانید از میان گزینه های باقی مانده انتخاب داشته باشید، هر چند که با طرح پیش فروش انواع لوازم خانگی در انتخاب سنتر می توانید مقداری از پول خود را پس انداز و صرفه جویی کنید.

 

مزیت های استفاده از طرح پیش فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر

با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی خرید دسته ای از لوازم خانه و آشپزخانه از جمله انواع یخچال ها، انواع لباسشویی ها، انواع ظرفشویی ها و سایر لوازم آشپزخانه بزرگ، سخت شده است به همین علت مجموعه ی انتخاب سنتر به منظور افزایش قدرت خرید همراهان خود به خصوص نو عروسان و افرادی که در حال تکمیل جهیزیه خود می باشند اقدام به اجرای طرحی بر مبنای طرح پیش فروش لوازم خانگی کرده است که از مزیت های بسیاری از جمله: خرید انواع لوازم خانگی با پایین ترین قیمت، حتی پایین تر از قیمت روز بازار، امکان دریافت بدون هزینه های حمل و نقل، نگهداری و ارسال پس از 20 تا 60 روز کاری (مناسب برای افرادی که فضای کافی برای نگهداری وسایل بزرگ را در خانه نداشته و یا در حال تکمیل جهیزیه خود می باشند.) دارا می باشد، از طرفی این طرح شامل محصولاتی که در بازار موجود نمی باشند نیز بوده و شما می توانید این محصولات را پیش خرید کرده و بدون اتلاف وقت بسیار برای یافتن محصول مورد نظر و پس از گذشت حداکثر 60 روز کاری آن را دریافت کنید.

چگونه می توانیم به این طرح اعتماد کنیم؟

قطعا پیش خرید کردن انواع محصولات خانه و آشپزخانه این نگرانی را ممکن است برای شما به وجود بیاورد که آیا محصول اصل می باشد یا خیر؟ گفتنی است مجموعه ی انتخاب سنتر دارای مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و یکی از نمایندگان اصلی برند های محبوب دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست می باشند. این مجموعه علاوه بر امکان خرید و سفارش آنلاین دارای 5 فروشگاه حقیقی در تهران بوده و شرایطی را برای افرادی که علاقه ی چندانی به خرید های اینترنتی ندارند، فراهم کرده است تا خریدی لذت بخش داشته باشند. از دیگر شرایط خرید از انتخاب سنتر، خرید با چک و بدون ضامن می باشد که در ادامه بیشتر در رابطه با این طرح صحبت خواهیم کرد.

نحوه ی انتخاب انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه

خرید اقساطی بدون ضامن از انتخاب سنتر

قطعا یک انتخاب درست در زمان به جا می تواند سایر انتخابات ما را نیز تحت تاثیر خود قرار بدهد. طرح خرید لوازم خانگی قسطی انتخاب سنتر این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وجود شرایط اقتصادی نابسامان بتوانید محصول مورد نظر خود را با چک و بدون ضامن خریداری کنید و ماهیانه قسط محصول خریداری شده را پرداخت کنید. شرایط استفاده از این طرح بسیار ساده بوده و مهم ترین مزیت آن اجرای تمام مراحل به صورت آنلاین می باشد به همین علت برای افرادی که حتی در تهران نیستند و در شهر های مختلف ایران زندگی می کنند دسترسی به این طرح، آسان می باشد.

مزیت های خرید قسطی

  • ثبت نام غیر حضوری
  • تحویل سریع کالا
  • تنوع محصولات
  • گارانتی معتبر محصولات

 

سخن پایانی

مجموعه ی انتخاب سنتر با وجود دارا بودن 5 شعبه و فروشگاه حقیقی در تهران به منظور افزایش رضایت و راحتی همراهان و خریداران انواع لوازم خانگی اقدام به راه اندازی سایت انتخاب سنتر کرده و فضایی دوستانه، با کاربری آسان به وجود آورده تا تمامیه افراد با هر نوع سلیقه بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خریداری کنند. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره های تخصصی کمک شایانی به افرادی که قصد خرید داشته اما ممکن است دچار سردرگمی شده باشند به صورت رایگان، در نظر گرفته است. از دیگر مزیت های مجموعه ی انتخاب سنتر وجود ضمانت اصالت کالا، امکان پرداخت در محل (برای ساکنین تهران و البرز)، امکان ارسال سفارش به صورت سریع و فوق سریع می باشد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز