خبرگزاری کار ایران

نوسانات ارز بر قیمت لوازم خانگی چه تاثیری گذاشته است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۲۷

این روزها وقتی اخبار اقتصادی را مطالعه می‌کنیم، نوسانات قیمتی متعددی را مشاهده می‌کنیم. ارزها یک‌روز ارزان و یک‌روز گران می‌شوند. اما این نوسانات بر بازار و قیمت لوازم خانگی چه تاثیری گذاشته است؟

همان‌طور که می‌دانید چند سالی است که لوازم برقی خارجی به ایران نمی‌آیند و واردات آن‌ها کاهش‌یافته است. با کاهش واردات شاهد رشد چشمگیر محصولات ایرانی بوده‌ایم و تقریباً بازار لوازم خانگی به ثبات قیمتی رسیده است. حال این روزها با نوسانات شدید ارز روبه‌رو هستیم و قطعاً قیمت لوازم خانگی دچار تغییراتی خواهد بود. حال در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شده و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

نوسانات ارز روی قیمت لوازم برقی تاثیر می‌گذارد؟

این روزها وقتی به فروشگاه‌ها جهت خرید لوازم خانگی می‌رویم، محصولات تولید ایران را مشاهده خواهیم کرد که خوشبختانه کیفیت مناسبی داشته و می‌توان به راحتی پیشرفت برندهای ایرانی را احساس کرد. علاوه بر آن، ضمانت‌نامه محصولات باعث شده تا مشتریان با خیال راحت‌تری اقدام به خرید کنند.

با وجود تمام نکات مثبت، کماکان شاهد نگرانی مشتریان از بابت افزایش قیمت هستیم. این روزها که بازار ارز نیز نوسان زیادی دارد، قطعاً نگرانی خریداران بیشتر شده و ممکن است در خرید خود دچار تردید شوند. قطعاً محصولاتی که تولید داخل هستند با افزایش قیمت ارز، گران‌تر می‌شوند و روزبه‌روز قدرت خرید مشتریان کاهش می‌یابد. دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی ایرانی این است که برخی از قطعات تولید خارج کشور هستند و تهیه آن‌ برای شرکت‌های تولید کننده کمی دشوار است.

اما برخی از فروشگاه‌های معتبر همچنان محصولات را بدون افزایش قیمت به مشتریان گرامی ارائه می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا قدرت خرید مشتریان کاهش نیابد. در ادامه با یکی از فروشگاه‌ها معتبر آشنا خواهیم شد؛ اما قبل از آن دلیل عدم افزایش قیمت را بررسی کنیم.

چرا برخی از فروشگاه‌ها افزایش قیمت لوازم آشپزخانه برقی ندارند؟

نوسانات ارز بر قیمت لوازم خانگی چه تاثیری گذاشته است؟

قطعاً همه ما می‌دانیم که با افزایش قیمت ارز، قیمت لوازم برقی نیز افزایش پیدا می‌کند و در اولین خوزه‌ای که شاهد گرانی هستیم، لوازم خانگی است که متأسفانه با هر بار گرانی قدرت خرید بسیاری از مشتریان کاهش می‌یابد. اما هنوز هم فروشگاه‌های منصف در بازار دیده می‌شود که علاوه بر قیمت مناسب، محصولات متنوع و باکیفیتی را به مشتریان معرفی و ارائه می‌دهند.

فروشگاه‌هایی که قیمت لوازم خانگی را به‌صورت منصفانه به مشتریان ارائه می‌دهند دلایل مختلفی دارند که یکی از دلایل مهم آن فروش زیاد و سود کم جهت جلب رضایت مشتری است.

در این حوزه هنوز هم فروشگاهی وجود دارد که به قدرت خرید مشتریان و کنترل قیمت در بازار کمک خواهد کرد و محصولات را با کمترین سود به فروش می‌رسانند. یافتن چنین فروشگاهی ناممکن نیست و قصد داریم در ادامه با یکی از آن‌ها آشنا شویم.

از کدام فروشگاه لوازم خانگی با قیمت ارزان بخریم؟

قطعاً خرید لوازم خانگی با قیمت ارزان ناممکن نیست و با کمی تحقیق به راحتی می‌توانید به آن‌‌ها مراجعه کنید. یکی از آن‌ها فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی افشین نام دارد. این فروشگاه از ابتدای فعالیت خود باهدف ارائه محصولات باکیفیت و ارزان در این حوزه پا گذاشت و کماکان در راستای هدف خود تلاش می‌کند.

امروزه که اکثر فروشندگان قیمت لوازم خانگی را افزایش داده‌اند، برخی از فروشندگان منصف مثل نمونه ذکر شده، جهت جلب رضایت مشتری تلاش بسیاری می‌کنند که خوشبختانه تا به این لحظه موفق بوده‌اند. در ادامه کمی بیشتر با لوازم خانگی افشین آشنا خواهیم شد.

چرا باید از لوازم خانگی افشین خرید کنیم؟ 

قطعا اگر این محتوا را مطالعه کرده باشید پاسخ این سؤال را می‌دانید. لوازم خانگی افشین یکی از فروشگاه‌های معتبر است که به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان گرامی خدمات ارائه می‌دهد. این فروشگاه در جهت کاهش قیمت لوازم خانگی همواره قدم برداشته که باتوجه‌به نوسانات اخیر بازار ارز به‌خوبی عمل کرده است. همچنین جهت جلوگیری از افزایش قیمت، سود خود را به حداقل رسانده تا قدرت خرید مشتریان همانند قبل بوده و کاهش پیدا نکند.

محصولاتی که این فروشگاه به مشتریانش ارائه می‌دهد دارای گارانتی شرکتی بوده و لوازم خانگی افشین ضمانت اصالت کالا را به خریداران می‌دهد. همچنین با فروش دسته اول محصولات و حذف واسطه‌ها توانسته است که بهترین قیمت را در سراسر ایران ارائه دهد.

نوسانات ارز بر قیمت لوازم خانگی چه تاثیری گذاشته است؟

چه محصولاتی در لوازم خانگی افشین به فروش می‌رسد؟

خوشبختانه لوازم خانگی افشین انواع محصولات برقی خانه و آشپزخانه مثل: یخچال، بخاری، آبمیوه گیر، چرخ گوشت، جارو برقی، چای ساز، اتوبخار، همزن، خردکن، اسپرسوساز و صدها محصول دیگر را به فروش می‌رساند.

خریداران می‌توانند تنها با مراجعه به آدرس AFSHINKALA.IR  تمام محصولاتی که قصد دارند خریداری کنند را مشاهده کرده و به صورت کاملاً آنلاین سفارش دهند. محصولاتی که از این فروشگاه بخرید با ارسال فوری به سراسر کشور ارسال خواهد شد و درب منزل تحویل داده می‌شود.

به طور مثال اگر قصد خرید یخچال فریزر ارزان و باکیفیت را دارید، کافی است از میان محصولات لوازم خانگی افشین آن را انتخاب کرده و پس از مطالعه مشخصات دقیق یخچال، آن را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. همچنین مزیت دیگر خرید از لوازم خانگی افشین، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافی است. تنها با یک کلیک خرید کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

فراموش نکنید که فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی افشین به صورت 24 ساعته پشتیبانی و مشاوره رایگان خرید لوازم خانگی به مشتریان ارائه می‌دهد که تنها کافی است با شماره 09128618607 تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که لوازم خانگی افشین دارای مجوز اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و دارای درگاه معتبر بانکی است.

سخن آخر

در این خبر با یکی از فروشگاه‌هایی که قیمت لوازم خانگی را افزایش نداده‌اند، در کنار دلایل افزایش قیمت لوازم برقی خانه آشنا شدیم. توجه کنید که عدم افزایش قیمت، موقت خواهد بود و ممکن است در آینده نزدیک قیمت لوازم آشپزخانه گران‌تر شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز