خبرگزاری کار ایران

لیست دانشگاه های رایگان انگلیسی زبان آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۵۴

 

1. لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان

در سال‌های اخیر، تعداد دانشجویان بین‌المللی که مایل به تحصیل در دانشگاه‌های آلمان هستند، افزایش پیدا کرده است. عوامل اصلی این استقبال، شهرت خوب دانشگاه‌های آلمان، استانداردهای بالای زندگی و تحصیل در آلمان، مدارک بین‌المللی معتبر، شهریه پایین‌تر و همچنین امکان تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان است. رشته های موجود در دانشگاههای آلمان به زبان انگلیسی ممکن است محدودتر از رشته‌ها به زبان آلمانی باشد. اگر به‌عنوان دانشجوی بین‌المللی به هر دلیلی نمی‌توانید مدرک زبان آلمانی دریافت کنید، بنابراین باید با لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان آشنا شوید.

اما آیا می‌دانید لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان شامل کدام موسسات می‌شود؟ آیا می‌دانید هزینه تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی چقدر است؟

2. هزینه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آلمان رایگان است، اما بسیاری از دانشجویان بین‌المللی که بنا به دلایلی نمی‌توانند مدرک زبان آلمانی بگیرند، امکان تحصیل به زبان انگلیسی را نیز دارند. اما باید بدانید که یافتن برنامه‌های رایگان به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های دولتی آلمان کار ساده‌ای نیست. زیرا اکثر دوره‌های کارشناسی در این کشور به زبان آلمانی تدریس می‌شوند.

سرویس تبادل دانشگاهی آلمان (DAAD) در حال حاضر 116 برنامه کارشناسی را ارائه می‌کند که در آن‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. اما وقتی به‌دنبال برنامه‌های کارشناسی و بدون شهریه باشید، این تعداد به 60 برنامه تقلیل پیدا می‌کند. بنابراین ممکن است برای پیدا کردن لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان و یافتن رشته های موجود در دانشگاههای آلمان به زبان انگلیسی مجبور به پرداخت شهریه باشید.

در حال حاضر ابزار جستجوی دیگری به‌نام Study-in.de وجود دارد که 231 لیست دانشگاه های زبان انگلیسی آلمان را نمایش می‌دهد. برخی از این دانشگاه‌ها خصوصی هستند، پس باید شهریه پرداخت کنید.

3. لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان

زمانی که برای دریافت پذیرش تحصیلی آلمان اقدام می‌کنید، متوجه خواهید شد که اکثر دانشگاه‌های این کشور در مقطع کارشناسی به زبان آلمانی تدریس می‌کنند. اما چالش اصلی اینجاست که شما مدرک زبان آلمانی ندارید. در این شرایط باید برای دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان درخواست پذیرش دهید.

4. Universität Freiburg

دانشگاه Freiburg علاوه‌بر طیف وسیعی از برنامه‌های مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی، یکی از معدود دانشگاه‌های آلمانی است که برنامه‌هایی در مقطع لیسانس به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. بنابراین Freiburg در لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان قرار می‌گیرد.

شهریه این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در هر ترم 12000 یورو بوده و شهریه مقطع لیسانس در هر ترم نیز 1500 یورو است. دانشگاه Freiburg دارای رتبه جهانی 169 در QS است.

5. Berlin International University of Applied Sciences

تمامی برنامه‌ها در این دانشگاه علمی‌کاربردی به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. اما باید شهریه‌ای حدود 7200 یورو برای تحصیل پرداخت کنید. این دانشگاه برنامه‌های تحصیلی خود را در 2 دانشکده، معماری و طراحی و همین‌طور مدیریت بازرگانی ارائه می‌دهد. متوسط شهریه این دانشگاه 3960 یورو است.

لیست دانشگاه های رایگان انگلیسی زبان آلمان

6. Friedrich-Alexander University Erlangen-Nürnberg

دانشگاه فردریش الکساندر یکی از موسساتی است که رشته های موجود در دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی را تدریس می‌کند. این دانشگاه به دلیل برنامه‌های آموزشی متنوع، تدریس به زبان انگلیسی در برخی رشته‌ها، سطح بالای آموزش، امکانات مدرن و مدرک معتبر به‌عنوان یکی از دانشگا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های برتر آلمان شناخته می‌شود. متوسط شهریه هر ترم دانشگاه فردریش الکساندر 6554.51 یورو است و در رتبه‌بندی جهانی QS در جایگاه 43.3 قرار دارد.

7. Karlsruhe Institute of Technology (KIT)

دانشگاه Karlsruhe در لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان قرار می‌گیرد. کالسروهه یک دانشگاه عالی آلمانی است که به دلیل داشتن بخش تحقیقاتی در مقیاس بزرگ ملی، شهرت دارد. بنابراین می‌توانید در محیطی منحصربه‌فرد تحصیل کنید. متوسط شهریه تحصیل در رشته های موجود در دانشگاههای آلمان به زبان انگلیسی حدود 1500 یورو است. این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی QS جایگاه 51.9 را دارد.

8. Frankfurt School of Finance & Management

دانشگاه مالی و مدیریت فرانکفورت یکی از 15 دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان است که به دلیل شهرت برنامه‌های تحقیقاتی در سطح جهانی شناخته می‌شود. این موسسه بااستعدادترین و درخشان‌ترین دانشجویان دکتری را در رشته‌های مالی، مدیریت و حسابداری گرد هم آورده است. متوسط شهریه تحصیل در این دانشگاه، 36500 یورو برای مقطع کارشناسی ارشد است.

9. Technische Universität München (TUM)

دانشگاه فنی مونیخ یکی دیگر از موسساتی است که در لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان قرار می‌گیرد. این دانشگاه بیش از 183 برنامه با موضوعاتی متنوع مانند مهندسی، علوم طبیعی، پزشکی، علوم زیستی، علوم اجتماعی و اقتصاد دارد. متوسط شهریه تحصیل در این دانشگاه، 144.40 یورو است.

10.  Ludwig-Maximilians-Universität München

دانشگاه لودویگ یکی دیگر از موسساتی که در لیست دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان قرار می‌گیرد. این دانشگاه که در سال 1472 تاسیس شده دارای برنامه‌های مختلفی به زبان انگلیسی است. متوسط شهریه این دانشگاه 300 یورو در هر ترم بوده و در رتبه‌بندی جهانی QS جایگاه 70.4 را دارد.

لیست دانشگاه های رایگان انگلیسی زبان آلمان

11. Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg

دانشگاه هایدلبرگ موسسه‌ای است که رویکردی نظری و روش شناختی داشته که برای یادگیری بهتر ضروری است. این موسسه برای ارتقای شایستگی دانشجویان خود، روی کار عملی تمرکز دارد. متوسط شهریه دانشجویان بین‌المللی غیر اتحادیه اروپا 1500 یورو در هر ترم است.

12. Rhine-Waal University of Applied Sciences

دانشگاه Rhine Waal یکی دیگر از موسساتی است که در لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان قرار می‌گیرد. این دانشگاه علمی کاربردی در انتقال معنادار دانش و تجربه در آموزش و همین‌طور پژوهش، سرمایه‌گذاری کرده است. شهریه این دانشگاه برای هر ترم 310.68 یورو است.

13. Georg-August-Universität Göttingen

دانشگاه Georg August یکی از دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان است که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های حرفه‌ای (بیش از 210 برنامه) در 13 دانشکده خود دارد. این دانشگاه بیش از 30000 دانشجو دارد و شهریه هر ترم آن 375.31 یورو است.

14. Freie Universität Berlin

دانشگاه آزاد برلین یکی از موسسات برتر در لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان است. این دانشگاه در سال 1948 تاسیس شده و دانشجویانی از 100 ملیت مختلف دارد. دانشگاه آزاد برلین از جمله مراکز تحقیقاتی پیشرو در اروپا بوده و دانشجویان به دلیل برنامه‌های متنوع در مقاطع تحصیلی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، استفاده از امکانات مدرن و سیستم آموزشی جهانی، مدرک معتبر بین‌المللی و شهریه پایین آن را انتخاب می‌کنند. شهریه این دانشگاه در هر ترم 312.89 یورو بوده و در رتبه‌بندی جهانی QS در جایگاه 55.8 قرار دارد.

اگر فرصتی برای یادگیری زبان آلمانی ندارید اما می‌خواهید در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید، بهترین انتخاب می‌تواند بررسی لیست دانشگاه های انگلیسی زبان آلمان باشد. همان‌طور که در بالا اشاره شد، دانشگاههای انگلیسی زبان آلمان زیاد هستند و با توجه به میزان شهریه و سایر موارد می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر رشته های موجود در دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی برای شما مناسب بودند، باید برای پذیرش تحصیلی و دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. در این مرحله می‌توانید از خدمات برتر موسسه مهاجرتی سروش فردا استفاده کنید. این موسسه سابقه‌ای درخشان در اعزام دانشجو به آلمان دارد و می‌تواند در این مسیر شما را راهنمایی و پشتیبانی کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز