خبرگزاری کار ایران

معرفی 8 عطر مناسب محل کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۶۱

آیا می‌دانستید انتخاب عطرهای مناسب برای محل کار، تاثیرگذاری شما را در ملاقات‌های کاری و قرارهای رسمی افزایش خواهد داد؟ در انتخاب عطر مناسب برای محل کار بهتر است سراغ رایحه‌های ملایم و خنک روید. انتخاب عطر با رایحه شرقی و تند، در فضای کاری می‌تواند موجب آزار و سردرد بقیه همکاران شود. درحالی‌که انتخاب عطرهای مخصوص محیط کاری، حس سرزندگی و شادابی را در اوج کار برایتان به ارمغان می‌آورد. در این مطلب، ۸ عطر زنانه و مردانه مناسب برای محل کار را بررسی کردیم. پس از خواندن این مطلب می‌توانید بهترین عطر را برای استفاده در محل کارتان انتخاب کنید.

کلینیک هپی؛ عطر مناسب محل کار برای مردانی با استایل کژوال یا اسپرت 

اگر جزو آقایانی هستید که با استایل کژوال یا اسپرت به محل کار می‌روید، با خرید عطر اورجینال کلینیک هپی خواهید درخشید. این عطر جزو عطرهای مرکباتی آروماتیک است که احساس سرزندگی و شادابی را در لحظات طاقت‌فرسای کاری به شما می‌بخشد. رایحه این عطر ترکیبی از بوی مرکبات، جنگل و چوب است. همین رایحه ملایم آن را برای استفاده در روزهای بهار و تابستان مناسب کرده است. در نت ابتدایی عطر، بوی دریا، نارنگی و مرکبات را احساس می‌کنید. سپس رایحه عطر با بوی یاس و گل رز به اوج رسیده و در نهایت با رایحه مشک و سدر به‌پایان می‌رسد.

معرفی 8 عطر مناسب محل کار

شنل چنس زنانه؛ ماندگارترین عطر زنانه مناسب محل کار 

بدون اغراق می‌توان گفت هر آنچه از خرید عطر زنانه اصل و خاص انتظار دارید، در شنل چنس قرار گرفته است. این عطر زنانه، در کنار حفظ ظرافت‌های زنانه شما، رایحه درخشان و ماندگاری دارد. به همین دلیل شنل چنس را می‌توان در لیست بهترین عطر برای محل کار قرار داد. ترکیبی از رایحه گل، چوب و مشک رایحه این عطر دلنشین زنانه را ساختند. در نت ابتدایی بوی مرکباتی همچون پرتقال و گریپ‌فروت را حس می‌کنید. نت میانی با بوی یاس و مشک سفید اوج می‌گیرد و در نهایت با روایح سدر و زنبق به پایان می‌رسد.

مونت بلنک لجند؛ دلنشین‌ترین عطر مردانه مناسب محل کار

اگر قصد دارید در محل کار شاداب و بااعتمادبه‌نفس به‌نظر برسید، عطر مونت بلک لجند را به‌عنوان عطر مناسب محل کار حتما امتحان کنید. رایحه دلنشین بلنک لجند بوی شیرین میوه را دارد. در نت ابتدایی عطر، رایحه به‌لیمو، آناناس، اسطوخودوس و ترنج به مشام می‌رسد. نت میانی عطر را سیب سرخ، خشکبار، شمعدانی و رز تشکیل داده و نت پایانی با بوی دانه تونکا، چوب و صندل، رایحه دلنواز عطر را تشکیل می‌دهد.

جورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم؛ عطر گرم و کاریزماتیک برای خانم‌های مدرن

رایحه جورجیو آرمانی همان عطر دلنشینی است که به‌عنوان عطر زنانه مناسب محل کار، جذابیت و کاریزمای شما را چندین برابر خواهد کرد. این عطر مخصوص خانم‌های شیک‌پوش و مدرن بوده که طرفدار عطرهای شیرین و گرم هستند. رایحه ملایم و درعین حال اسرارآمیز عطر، ترکیبی از بوی وانیل، برگ، چوب و گل است. در نت ابتدایی، بوی برگ و جوانه انگور را احساس خواهید کرد. در نت میانی، ترکیب عطر رز و فرزیا و در نت پایانی روایح وانیل، چوب و نعناع هندی، رایحه اسرارآمیز و دلنشین عطر جورجیو آرمانی اس آی ادو را رقم زدند.

بولگاری آکوا هوم؛ عطر مناسب محل کار مردانه با رایحه خنک

یکی از بهترین ادوتویلت‌های مردانه با رایحه خنک و تقریبا ماندگار، بولگاری آکوا پورهوم است. به‌همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در فصل‌های تابستان و بهار بوده و لحظات گرمتان را دلنشین و خنک خواهد کرد. رایحه ابتدایی این عطر ترکیبی از بوی نارنج، پرتقال و نارنگی ماندارین است. در نت میانی رایحه اسطوخودوس و جلبک دریایی به مشام می‌رسد. در نت پایانی نیز با ترکیب معجزه‌بخش چوب، سالویا اسکلاریا، کهربا، سدر و نعناع هندی شما را شیفته رایحه عطر خواهد کرد.

گرلن مون؛ خوشبوترین عطر ملایم زنانه با ماندگاری بالا

اگر به عطرهای گرم علاقه‌مند هستید، از رایحه دلنشین گرلن مون به‌عنوان عطر مناسب محل کار غافل نشوید. این عطر شیرین و خاص، ظرافت‌های زنانه شما را در عین وقار و متانت در محیط کار جلوه می‌دهد. با بوییدن ترکیبی از رایحه وانیل و چوب میان لحظات پرجنب‌وجوش در محل کار، حس خوبی به شما خواهد داد. در نت ابتدایی این عطر، ترکیبی از ترنج و اسطوخودوس به مشام می‌رسد. نت میانی ترکیبی از بوی یاس و زنبق بوده و در نت پایانی تبدیل به روایح چوب صندل، وانیل و نعناع هندی خواهد شد.

معرفی 8 عطر مناسب محل کار

دیور هوم اینتنس؛ جذاب‌ترین عطر رسمی مردانه 

برای مردان کلاسیک با استایل رسمی، دیور هوم اینتنس، گزینه مناسبی خواهد بود. با زدن این عطر، اعتمادبه‌نفس و جسارت مردانه فوق‌العاده‌ای خواهید داشت. اگر می‌خواهید شیک و باکلاس در استایل رسمی خود در محل کار حاضر شوید، دیور هوم را امتحان کنید. رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ترنج و اسطوخودوس است. این رایحه در نت میانی به بوی زنبق، گلابی و گل ختمی می‌رسد و در نت پایانی با بوی نعناع هندی، خس‌خس و سدر جذابیت عطر را دو چندان می‌کند.

ادکلن والنتینو والنتینا؛ جذاب‌ترین عطر خنک و ملایم زنانه مناسب برای محل کار

این عطر ایتالیایی در لیست بهترین عطر مناسب محل کار، احساس جسارت و سرزندگی را به شما هدیه می‌کند. والنتینو والنتینا، با پخش بو و ماندگاری عالی، رایحه‌ای خنک و ملایم دارد. در نت ابتدایی عطر بوی قارچ دنبلان و ترنج را احساس خواهید کرد. نت میانی را رایحه‌ای از توت‌فرنگی، یاس، گل سرخ و شکوفه تشکیل داده است. در نت پایانی نیز با رایحه کهربا، وانیل و سدر فضای اطرافتان در محل کار را خوشبو خواهد کرد.

معرفی 8 عطر مناسب محل کار

بهترین و جذاب‌ترین عطر مناسب محل کار را در بودیسه شاپ انتخاب کنید

اگرچه انتخاب عطر مناسب محل کار ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد، اما با انتخاب برندهای معتبر عطر و ادکلن‌هایی با رایحه ملایم و خنک، عطر ماندگار مناسب محل کار را پیدا خواهید کرد. بسیاری از برندهای معتبر دنیا، عطرهایی با رایحه ملایم مخصوص محل کار طراحی کردند. علاوه‌بر این، در دسته‌بندی عطرهای اصیل موجود در بودیسه می‌توانید عطر مناسب با موقعیت‌های مختلف از جمله محل کار را انتخاب کنید.

 فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن بودیسه شاپ، با ارائه بهترین و ماندگارترین عطرهای اورجینال و اصیل، کارتان را برای انتخاب جذاب‌ترین عطر مناسب محل کار راحت کرده است. برای اطلاع بیشتر و مشاهده عطرهای خاص و جذاب با ضمانت اورجینال، می‌توانید از سایت بودیسه به آدرس boodise.shop دیدن کنید. با مراجعه به دسته‌بندی «عطرهای مناسب محل کار» لیستی از بهترین و دلنشین‌ترین عطرهای زنانه و مردانه را خواهید دید که در محل کار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز