خبرگزاری کار ایران

آموزش زبان کودک خود را از دوران‌ بارداری شروع کنید!!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۹

آموزش زبان به کودکان در سنین مختلف ممکن است. از تولد تا 8 سالگی طلایی ترین سن برای آموزش است. اما آیا میدانید که در تکنیک های جدید آموزش زبان در دوران بارداری به جنین هم ممکن است؟ علم روانشناسی با تکنیک‌های پیشرفته، با تاثیر بر ناخودآگاه آموزش زبان به جنین را فراهم کرده است.

آموزش زبان در دوران بارداری آیا آموزش به جنین در این دوران ممکن است

شاید با دیدن عنوان "آموزش زبان در دوران بارداری" جا خورده باشید؛ اما آموزش زبان کودک شما از دوران جنینی کاملا امکان‌پذیر است. دوره‌های سنتی آموزش زبان را کنار بگذارید. علم روانشناسی و تکنیک‌های پیشرفته آموزش زبان، با تاثیر بر ناخودآگاه و تکرار مداوم، امکان آموزش زبان در دوران جنینی را فراهم می‌کنند.

آموزش زبان‌‌ در دوران بارداری کاملا علمی و آسان است

تلفیق علم روانشناسی و آموزش زبان، متد فوق‌العاده‌ای را برای آموزش زبان کودک در بارداری به وجود آورده است. کودک شما یادگیری زبان مادری را از دوران جنینی آغاز می‌کند. وقتی که مادر باردار در ذهنش با خود حرف زده و تصویرسازی می‌کند، تمام آن‌ها به همراه صدای ذهن مادر در ناخودآگاه جنین ثبت و ضبط می‌شوند. در کنار این موارد، حرف زدن مادر با جنین، محبت کلامی او، زمزمه‌کردن ترانه‌ها و اشعار، خواندن کتاب‌ها، حرف‌زدن و... زبان مادری را در جنین نهادینه و تثبیت می‌کند.

تکنیک به‌کاررفته برای آموزش زبان در دوران بارداری نیز بر همین اساس پایه‌ریزی شده است. این متد با تاکید بر ناخودآگاه ذهن مادر و آموزش زبان به جنین مانند زبان مادری تاثیر خود را بر ذهن کودک می‌گذارد. با استفاده از این روش آموزش زبان، می‌توانید زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان مادری دوم و مطابق با روانشناسی کلامی کودک در ذهن او پیش از تولدش تثبیت کنید.

سه ویژگی مهم آموزش زبان‌ در دوران بارداری عبارت‌اند از:

  • نهادینه‌سازی در ناخودآگاه کودک

  • تثبیت واژگان انگلیسی در ناخودآگاه کودک

  • تسلط کامل مانند زبان مادری به زبان انگلیسی

آموزش زبان در‌ دوران‌ بارداری چگونه است؟

نوزاد شما توانایی تشخیص ظرافت‌های ظریف صدا را بدون مداخله دارد. سیستم شنوایی آن‌ها در 16 هفتگی فعال شده و از آن به بعد با محیط و اطراف خود تعامل دارند. قرار داشتن جنین در محیطی پر از مایع، پردازش صدا را از طریق بدن (هدایت استخوانی) ممکن می‌سازد. به عبارتی دیگر تمام بدن آن‌ها در فرایند تفسیر صدا دخالت دارند. آموزش زبان در دوران بارداری با تاکید بر شکل‌گیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، فرایند زبان‌شناسی در ذهن کودک را آسان می‌کند.

آموزش زبان کودک خود را از دوران‌ بارداری شروع کنید!!

دکتر مانی سلیمانی؛ مبدع آموزش زبان‌ در دوران بارداری با تکنیک روانشناسی

دکتر مانی سلیمانی روانشناس و مولف بیش از 130 کتاب در حوزه کودک و آموزش زبان کودک، متد آموزشی خود را تحت عنوان مانی انگلیش مخصوص دوران جنینی تا 14 سالگی به شما ارائه می‌دهد. متد آموزش زبان کودکان دکتر سلیمانی از جدیدترین متدهای آموزشی روانشناسی دنیا و نظریه‌های اساتید روانشناسی مختلف الگوبرداری می‌کند. این متد با تسلط بر چگونگی عملکرد مغز کودکتان و آموزش زبان انگلیسی به ناخودآگاه او مبتنی بر روانشناسی یادگیری زبان مادری، تاثیر خود را بر ذهن جنین می‌گذارد.

 

محتوای آموزش زبان در دوران بارداری دکتر سلیمانی، با تقویت خودباوری و اعتمادبه‌نفس کودکان شروع شده و با مرور و تکرار هزاران واژه بر اساس روانشناسی کودک این امر را پیش می‌برد. این استاد با آموزش زبان در بخشی از ذهن جنین که برای زبان مادری استفاده می‌شود، فرایند آموزش زبان دوم را به‌صورت علمی و روانشناسانه انجام می‌دهد. شما در دوران بارداری صرفا با فایل‌های صوتی و تصویری و تکرار آن‌ها در آموزش زبان کودکان خود در دوران جنینی نقش دارید.

محتوای دوره آموزش زبان‌ در دوران بارداری

متد آموزش زبان در دوران بارداری با نهادینه‌سازی بیش از 10 هزار واژه انگلیسی در ناخودآگاه ذهن جنین از طریق حواس هفت‌گانه او، پایه‌ریزی شده است. این آموزش‌ها به‌صورت ویدئویی و صوتی بوده و شما باید در زمان بارداری متناسب با زمان برنامه‌ریزی شده این آموزش‌ها را پشت سر بگذارید.

برخی از جلسات محتوای دوره آموزش‌ زبان در دوران بارداری عبارت‌اند از:

  • ویدئوی آموزش آشنایی با روش عملکرد ذهن جنین

  • ویدئوی آموزش چگونگی ارتباط مغز مادر و جنین

  • ویدئوی آموزش چگونگی انتقال مطلب به ناخودآگاه جنین

  • ویدئوی آموزش تقویت هوش جنین و نوزاد تا 9 ماهگی

  • ویدئوی آشنایی با حواس هفت‌گانه جنین و روش تقویت آن‌ها

  • ویدئوی آموزش چگونگی استفاده از فایل‌های صوتی آلفا

  • فایل‌های موسیقی آلفا + واژگان ضروری انگلیسی

  • فایل‌های صوتی دوره 21 روزه برای ماه‌های بارداری

آموزش زبان کودک خود را از دوران‌ بارداری شروع کنید!!

مانی انگلیش؛ بهترین دوره آموزش زبان کودکان

مطالعات زبان‌شناسی نشان می‌دهند که یادگیری زبان در سنین کودکی باعث افزایش خلاقیت ذهن کودکان شده و فرایند آموزش زبان را سریع‌تر می‌کنند. در این سن کودکان به دلیل انعطاف‌پذیری ذهن و زبان خود، توانایی بالاتری برای آموزش زبان دارند و زبان را با مهارت بالاتری یاد می‌گیرند.

دوره مانی انگلیش بهترین دوره آموزش زبان برای کودکان شما است. این دوره با شناخت کامل نیازهای کودکتان و با تسلط بر ذهن و روانشناسی او، حتی آموزش زبان در دوران بارداری را نیز ممکن می‌سازد. شما می‌توانید برای آشنایی با دوره‌های مانی انگلیش به سایت این مجموعه سری بزنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز