خبرگزاری کار ایران

معرفی برند های جرثقیل برقی TOYO و KITO

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۱۸

جرثقیل برقی زنجیری Hoist نوعی جرثقیل سقفی برای کاربری های لیفتینگ کارگاهی و کارخانه ای می باشد که برای جابجایی بار در راستای عمودی بصورت 2 کاره با تغییر طول زنجیر بار در اتصال با قلاب، حرکت در صفحه افقی بر روی ریل های سقفی از طریق ترولی همراه با جابجایی عمودی بار بصورت 4 کاره و گاهی نیز بصورت دروازه ای معروف به شش کاره مورد استفاده قرار می گیرد.

 جرثقیل برقی زنجیری  در صورتیکه از برند های معتبری مورد استفاده قرار گیرد اغلب دارای طول عمر بسیار بالایی است چرا که بطور کلی موتور الکتریکی که عامل محرک در ساختمان جرثقیل برقی است یک ماشین با طول عمر بالا می باشد.

ساختار خود جرثقیل برقی نیز که در داخل بلوک متشکل از اجزای کاملا مکانیکی می باشد و طول عمر آنها تابع آلیاژ ها و عملیات ویژه حرارتی فراوری و تولید این قطعات مکانیکی می باشد. هر چه تناژ اسمی و باری جرثقیل برقی پایین تر باشد سرعت عمل آن بالاتر می باشد و نسبت قطر چرخدنده های بکار گرفته شده در داخل جرثقیل برقی نیز کمتر خواهد بود.

 استعلام قیمت جرثقیل برقی

جرثقیل برقی کیتو KITO ژاپن

 

برند کیتو KITO ژاپن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان جرثقیل های سقفی می باشد. محصولات این برند شامل انواع جرثقیل برقی زنجیری 2 کاره و چهار کاره از نوع سه فاز، جرثقیل های ضد انفجار برقی و انواع ترولی برقی می باشد. سیستم الکتریکی بسیار قدزتمند در اتصال برق سه فاز و بکارگیری تکنولوژی بالای کشور ژاپن در فراوری فلزات که منجر به بالا بودن قابلیت های سایشی دنده و اسپراکت های داخلی بلوک جرثقیل برقی زنجیری کیتو می شود از مشخصات کیفی این محصول محسوب می شود.  جرثقیل های برقی زنجیری کیتو KITO در سری های ER2 کیفیت بسیار بالایی برای کاربری تحت شرایط سخت لیفتینگ در کارخانه ها و برای سیکل های طولانی می باشد.

جرثقیل برقی 4 کاره زنجیری کیتو KITO 4D electric hoist در قابلیت های وزنی مختلف از قابلیت لیفتینگ بار 200 کیلوگرم الی 10 تن در حالت صنایع سنگین و برای کاربری های عمومی اغلب تا 5 تن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آلیاژ های بسیار سخت فولادی در فراوری دنده های داخلی بلوک این جرثقیل، استفاده از موتور الکتریکی تولید شکور ژاپن و بر حسب سرعت کارکرد استفاده از گیربکس هایی با قابلیت ایجاد گشتاور حرکتی بسیار بالا از ویژگی های اصلی این جرثقیل برقی ژاپنی محسوب می شود. از زنجیر G80  فولادی در اتصالات این جرثقیل برقی زنجیر استفاده شده است که با دارا بودن کربن با میزان حجمی مناسب و عملیات ویژه حرارتی که بر روی آن انجام شده است قابلیت های کششی بالایی در لیفتینگ این جرثقیل برقی KITO فراهم می آورد.

یکی از نواوری های مدرن برند ژاپنی کیتو KITO در تولید جرثقیل برقی ضد جرقه و ضد انفجار می باشد که مناسب برای کارگاه های صنعتی که در آنها با گازهای قابل اشتعال سر و کار دارند می باشد. ساختمان و نوع تماس زنجیر با دیگر قطعات فولادی در ساختار این جرثقیل برقی  سبب می شود تا حداقل جرقه و اصطکاک در این ساختار پدید آید. بسیاری از نو آوری های دنیای جرثقیل برقی، دستی و لیفتینگ در حال حاضر در دنیا برای برند کیتو KITO می باشد.

جرثقیل برقی تویو TOYO

برند تویو TOYO از سال 1994 به تولید انواع جرثقیل های سقفی دستی و برقی می پردازد. جرثقیل برقی تویو در ظرفیت وزنی از 1 الی 5 تن و بصورت قلاب دار سقفی 2 کاره و همچنین همراه با ترولی 4 کاره تولید می شود. جرثقیل سقفی از نوع برقی زنجیری تویو TOYO با فرکانس 50/60 هرتز کار کرده و هم بصورت تک فاز و هم بصورت 3 فاز و با ولتاژ در رینج 200-690 ولت کار می کند.

جرثقیل سقفی برقی  تویو TOYO هم بصورت تک سرعته و هم بصورت دو سرعته تولید می شود و در اتصال از زنجیر فولادی کلاس G80 سری FEC استفاده می کند. جرثقیل های زنجیری برند تویو در سری TY1 و جرثقیل های سیم بکسلی آن در سری TY2 تولید می شوند. توان موتور الکتریکی اتصالی به این جرثقیل برقی بر حسب ظرفیت وزنی متفاوت از 0.8 الی 3 کیلو وات تغییر می کند. وزن خالص جرثقیل های سقفی زنجیری 4 کاره تویو در حداقل ظرفیت وزنی از 47 کیلوگرم و در ظرفیت 5 تن به 150 کیلوگرم می رسد.

جرثقیل برقی دو سرعته

جرثقیل های برقی که برای ارتفاع لیفتینگ تا 3 متر بکار می روند اغلب بصورت تک سرعته مورد استفاده قرار می گیرند چرا که در این ارتفاع لیفتینگ بدون انجام هزینه های بالاتری که در مورد جرثقیل برقی چند کاره وجود دارد عملیات لیفتینگ با سرعت مناسبی صورت می گیرد. در کاربری های کارگاهی یا کارخانه ای که از جرثقیل برقی  برای لیفتینگ بار در ارتفاعات بالاتری استفاده می شود پروسه بالا کشیدن بار در ارتفاعات بالا می تواند بسیار زمان بر باشد. در این شرایط از جرثقیل برقی دو یا چند سرعته استفاده می شود.

منبع مقاله: تکین بکسل

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز