خبرگزاری کار ایران

4 ترفند برای کنترل مشتریان فروشگاه در روز های شلوغ نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۱۳

در ایام نوروزی که به علت سنت های نوروزی مشتریان بیشتری به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه می‌کنند بهتر است برای شلوغ‌ترین ساعات فروشگاه خود برنامه ریزی داشته باشید. اگر شما نیز مدیر یک فروشگاه هستید و یا قصد دارید افراد حاضر در یک منطقه را بهتر کنترل کنید، با چند ترفند ساده می‌توانید بهترین میزبان باشید و در عین حال محیط مورد نظر خود را نیز به خوبی تحت نظر داشته باشید.

استفاده از تجهیزات نظارت تصویری تنها برای تامین امنیت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؛ به عنوان مثال استفاده از یک دوربین داهوا تحت شبکه که به قابلیت شمارش افراد مجهز می‌باشد، می تواند به کارفرما ها و صاحبان کسب‌وکار ها کمک کند تا تصمیمات موثرتری در مسیر  توسعه کسب‌وکار خود بگیرند. در این مقاله قصد داریم به کاربرد های یکی از مهم ترین ویژگی های تجهیزات امنیتی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

کنترل و شمارش افراد فروشگاه

  • مدیریت افراد

دوربینی که به ویژگی شمارش افراد مجهز باشد، در مرحله اول می تواند انسان ها را از سایر اجسام تشخیص دهد و سپس به شمارش افراد حاضر در یک منطقه خاص مانند صف صندوق پرداخت بپردازد. علاوه بر این، این محصولات می توانند مدت زمانی که هر فرد داخل صف حضور دارد را پیگیری و ثبت کنند.

  • مدیریت زمان

با اعمال قوانین و محدودیت هایی در تنظیمات دوربین، می توانید از امکانات دوربین به بهترین شکل استفاده کنید؛ به عنوان مثال با کمک تنظیمات دستی، دوربین قادر خواهد بود اگر فردی بیش از سه دقیقه در صف پرداخت در انتظار باشد، با اعلانی صوتی به مدیر هشدار دهد؛ بنابراین در صورت نیاز مدیر فروشگاه می تواند با افزایش کارکنان در بخش صندوق ها این مشکل را رفع کند و زمان انتظار مشتریان را کاهش دهد.

4 ترفند برای کنترل مشتریان فروشگاه در روز های شلوغ نوروزی

تعداد افراد حاضر در فروشگاه را نسبت به خریداران واقعی کنترل کنید.

با کمک شمارش افراد می توانید تعداد افرادی را که وارد محدوده مورد نظر یا فروشگاهتان می‌شوند را کنترل کنید و سپس با بررسی تعداد خریداران واقعی آن روز، نرخ فروش خود را بدست آورید. آیا کارمندان به مشتریان در مسیر خرید کمک می‌کنند؟ آیا چیدمان فروشگاه برای رفع نیاز مشتریان مناسب می‌باشد؟

در صورت پایین بودن نرخ فروش، مدیر فروشگاه می‌تواند جویای دلیل شود و موانع تبدیل مشتری به خریدار را کاهش دهد. حتی دوربین هایی که به سنسور های حساس به دما و حرارت مجهز هستند می‌توانند مناطقی را که تجمع در آنجا بیشتر اتفاق می‌افتد را گزارش دهند. این ویژگی در محصولات برند های متفاوت از جمله دوربین داهوا و دوربین شیائومی دیده می‌شود.

افراد اطراف محدوده مورد نظر خود را نیز کنترل کنید. (h2)

با کمک یک دوربین شمارشگر افراد، می توان تعداد افراد حاضر در اطراف فروشگاه و همچنین زمان حضور آنها را نیز بررسی و ثبت کرد. در صورتی که افراد بیش از حد زمان مشخص شده در خارج از فروشگاه معطل شوند، اعلان هشداری برای مدیر فروشگاه ارسال خواهد شد.

4 ترفند برای کنترل مشتریان فروشگاه در روز های شلوغ نوروزی

 با کمک این ویژگی نیاز نظارت کارکنان بر افراد اطراف فروشگاه از بین می‌رود. در نهایت با استفاده بهینه از این امکانات، محیطی دلپذیرتر برای مشتریانی که قصد وارد شدن به فروشگاه شما را دارند، فراهم خواهید کرد.

زمان های شلوغ فروشگاه را کنترل کنید

با جمع آوری اطلاعات مربوط به شلوغ ترین ساعات روز و زمان های هفته فروشگاه، مدیران می توانند برنامه ریزی بهتری برای کارمندان خود داشته باشند تا بتوانند مشتریان را بهتر راهنمایی کنند. کنترل مشتریان در شلوغ ترین زمان ها، باعث می‌شود تا احساس کنند که به آنها در مسیر رفع نیازهایشان توجه می‌کنید و این احساس برای شما مشتریانی وفادار خواهد ساخت.

معرفی بهترین دوربین های شمارشگر افراد و بهترین فروشگاه دوربین مداربسته

برای تهیه‌ی دوربین های مداربسته خاص که به امکانات ویژه مجهز هستند بهتر است محصولات اورجینال برند های معتبری مانند: داهوا، شیائومی، هایک ویژن و... را تهیه کنید. برای خرید تجهیزات امنیتی می توانید به یکی از بهترین فروشگاه های دوربین مدار بسته که در حوزه تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری بیش از ده سال سابقه فروش دارد، مراجعه کنید.

دوربین مارکت نام یک فروشگاه دوربین مداربسته می‌باشد که قادر است بهترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا و همچنین بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. برای ارتباط با دوربین مارکت به آدرس Doorbinmarket.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191015108 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز