خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه تی ان تی حامد آهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۹۹

همواره ایام عید، برنامه ها و مجموعه های جذابی پخش می شود که قادر است تا توجه عموم مردم را به سمت خود جلب کند . در چند سال اخیر هم شبکه نمایش خانگی توانسته در این ایام، برنامه های منحصر به فردی را به تماشاگرانش عرضه کند. مجموعه تی ان تی با بازی حامد آهنگی، یکی از معروف ترین و البته بهترین برنامه هایی است که بخش قابل توجهی از کاربران مشتاق پخش آن بودند. مهمان های معروف، مجری توانا، چالش های جذاب و… تنها گوشه ای از مزیت هایی بوده که باعث شده تا میزان دانلود برنامه تی ان تی رشد چشمگیری را تجربه کند . با این حال کم نیستند افرادی که هنوز اطلاعات  در مورد این برنامه تلویزیونی ندارند. همین عامل باعث می‌شود تا نتوانند آن را در لیست برنامه های فراغت نوروزی خود قرار دهند. ما در ادامه این مقاله نه تنها مروری بر روی این برنامه بی نظیر خواهیم داشت؛ بلکه راهکاری ایده آل جهت دانلود آن را هم به شما عزیزان معرفی می کنیم. پس اگر به دنبال یک مجموعه جذاب برای پر کردن اوقات فراغت خود در ایام نوروزی هستید، حتما ما را تا انتها همراهی فرمایید.

معرفی برنامه تی ان تی

برنامه تی ان تی یکی از مجموعه های گفتگو محور یا همان تاک شو های جدیدی می باشد که اخیرا در شبکه نمایش خانگی رواج یافته است. البته این مدل برنامه ها از چند دهه پیش در رسانه‌های غربی طرفداران بالایی داشتند. اخیرا هم در شبکه نمایش خانگی آنها را در میان ایرانیان باب کرده است. یکی از جدیدترین برنامه هایی که بر این مبنا خلق شده، تی ان تی است. اگرچه هنوز قسمت های زیادی از این برنامه منتشر نشده اما طبق گفته دست اندرکاران، تی ان تی یک برنامه گفتگو محور خواهد بود. در  این برنامه چهره های فرهنگی، ورزشی، بازیگران و افراد معروف دعوت شده و ضمن گفتگو با آنها، مسابقات و بازی های مختلفی هم برگزار می‌شود که چالش‌های مختلفی را برای آنها به همراه دارد، این سبک از برنامه نه تنها می تواند مخاطبان عادی را مجذوب خود سازد؛ بلکه برای آن دسته از جوانانی که طرفدار هیجان و چالش های زنده هستند، می تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

در تی ان تی قرار است بازی ها و مسابقات مختلفی با مهمانان برنامه برگزار شود. هر یک از این مسابقات قوانین و البته جذابیت خاص خود را دارند که می‌تواند به شیوه منحصر به فرد موجب سرگرمی مخاطبان شود. البته تنها ماهیت این برنامه نیست که جذابیت دارد؛ بلکه مجری آن هم تاثیر زیادی در افزایش مخاطبان داشته است. در واقع حضور حامد آهنگی در مقام ارائه دهنده برنامه موجب شده تا طرفداران بیشتری به سمت آن جذب شوند.

ویژه برنامه تی ان تی حامد آهنگی

بررسی تک شو تی ان تی

برنامه جدید حامد آهنگی در واقع یک کپی برداری از مجموعه تلویزیونی به نام تی ان تی تاک شو(TNT talk show) است. این مجموعه چندین سال متمادی است که در کشورهایی نظیر کانادا آمریکا انگلستان و غیره پخش می شود. در این برنامه از چهره های معروف و سلبریتی های جهانی دعوت به عمل آمده و ضمن انجام گفتگو با آنها، چالش ها و مسابقات مختلفی پیش رویشان قرار می‌گیرد. عموماً این مسابقات به نحوی است که چالش‌های جذابی را برای آنها به همراه دارد. چنین موضوعی غالباً باعث حواشی مختلف شده و طرفداران سلبریتی ها را به خود جذب می کند. چنین امری باعث شده تا این برنامه در کشورهای غربی طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. حال حامد آهنگی سعی داشته تا با ایرانیزه کردن این مجموعه خارجی، نمونه موفقی از آن را در داخل ارائه دهد. البته برای تصمیم گیری در مورد میزان موفقیت آن باید شاهد انتشار تمام قسمت های آن باشیم.

مجری تاک شوی تی ان تی

اگر جزو طرفداران برنامه های طنز باشید، یقینا نام حامد آهنگی به گوشتان خورده است. او را می توان به عنوان یکی از شومن ها و افراد حرفه ای در زمینه استنداپ های کمدی و ساخت برنامه های طنز دانست. شوخی های بولد شده، حاضر جوابی ها و البته اجرا های خنده داری که به صورت فلبداهه ارائه می دهد، برای اغلب افراد جذابیت زیادی دارد. همین عامل هم باعث شده تا او بتواند از یک شومن ساده به جایگاه بازیگری و حتی مجری گری هم برسد. او سال گذشته با برنامه شب آهنگی توانسته توجه تعداد زیادی از مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به سمت خود جلب کند. البته برنامه قبلی او کپی‌برداری محض از نمونه خارجی آن بود. تا جایی که مسابقات و چالش های آن هم بدون کوچکترین تغییری اجرا می شدند. با این حال او توانسته با اجرای موفق و البته کنترل مناسب در صحنه، رضایت اغلب مخاطبان را به دست آورد. او سعی کرده تا با مجموعه ای جدیدتر دوباره به شبکه نمایش خانگی برگشته و بتواند برنامه های موفق تر را ارائه دهد. بر همین مبنا این بار مجموعه تی ان تی را خلق کرده تا بتواند با چالش های جدیدتر و البته ماجراهای جذاب تر مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

ویژه برنامه تی ان تی حامد آهنگی

تعداد قسمت های برنامه تی ان تی

اغلب مخاطبان زمانی که مشتاق انتشار یک مجموعه هستند، همواره تعداد قسمت های آن را هم جویا می شوند. در رابطه با برنامه تی ان تی باید عنوان کنیم که هنوز به صورت قطعی تعداد قسمت های آن مشخص نشده است. با این حال طبق گفته دست اندرکاران، این برنامه قرار است در یک فصل سی قسمتی عرضه شود. از طرفی دیگر، در ایام عید هم بیشترین قسمت های آن منتشر می شود تا مخاطبان بتوانند اوقات فراغت زیبایی را به وسیله آن رقم بزنند.

سخن آخر

برنامه تی ان تی  را می‌توان یکی از جدیدترین مجموعه هایی دانست که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. این برنامه با مجری گری حامد آهنگی قرار است میزبان افراد معروف بوده و چالش های مختلفی را پیش روی آنها بگذارد. بدون شک این چالش ها برای مخاطبان هم جذابیت زیادی خواهد داشت. چنانچه شما هم تمایل دارید تا شاهد این چالش های زیبا باشید، می‌توانید نسبت به دانلود مجموعه تی ان تی اقدام فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز