خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۴ چهارم (دانلود قسمت 4 دیو و ماه پیشونی) نسخه کامل و با حجم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۳۱

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۴ چهارم، دانلود قسمت ۴ دیو و ماه پیشونی کامل، دانلود قسمت 4 سریال دیو و ماه پیشونی، دانلود قسمت چهارم سریال دیو و ماه پیشونی، دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۴، دانلود دیو و ماه پیشونی قسمت ۴ کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید دیو و ماه پیشونی در ادامه مطلب امکان پذیر است.

سریال خانوادگی دیو و ماه پیشونی به کارگردانی حسین قناعت در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی صادقی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی پور، رضا شفیعی جم به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت 4 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

************************

بازیگران سریال رهایم کن : 

علی صادقی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی پور، رضا شفیعی جم، الهام جدی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، احمدرضا اسعدی، آتش تقی پور، امیرکیوان معصومی، عسل قرایی و میرطاهر مظلومی

داستان سریال رهایم کن

ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان دست به کار می‌شود.

درباره سریال رهایم کن

سریال دیو و ماه پیشونی به کارگردانی حسین قناعت در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی صادقی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی پور، رضا شفیعی جم، الهام جدی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، احمدرضا اسعدی، آتش تقی پور، امیرکیوان معصومی، عسل قرایی و میرطاهر مظلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

عوامل و بازیگران سریال رهایم کن

کارگردان:  حسین قناعت

تهیه کننده:  مهدی یاری

دانلود فیلم فیلم کده

حال که از انواع مزیت‌های وب‌سایت‌های دانلود فیلم پلیسی و انواع دیگر سریال‌ها و فیلم‌ها گفتیم، وقت آن رسیده است که یکی از این وب‌سایت‌ها که می‌تواند به عنوان یک مرجع عالی کنار شما باشد تا شرایط سرگرمی شما را به بهترین نحو ممکن فراهم کند، را معرفی کنیم. وب‌سایت فیلم کده یکی از معتبرترین وب‌سایت‌هایی است که انواع برنامه‌های نمایشی و سرگرمی‌را با نازل‌ترین قیمت و کیفیت‌های انتخابی به شما ارائه می‌دهد. پس درنگ نکرده و به وب‌سایت آن سری بزنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز