خبرگزاری کار ایران

رستوران صفدری ساحلی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۴۱

رستوران صفدری ساحلی کیش پدر شیشلیک ایران رزروبرای ناهار و شام

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش 

یکی از مجموعه رستوران های زنجیره ای شاندیز، رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش و از سال 1394 خورشیدی همه روزه پذیرای مهمانان و مسافرین عزیز است.

ظرفیت و وسعت رستوران شاندیز صفدری ساحلی چقدر است؟

این رستوران با ظرفیتی حدود 900 نفر به عنوان بزرگترین رستوران ساحلی ایران شناخته شده و همانند سایر رستوران های این مجموعه از کیفیت بسیار بالا برخوردار است. مزیت سالن این رستوران بر رستورانهای دیگر در جزیره کیش هم جواری این مجموعه در کنار دریا و صدای گوشنواز موج در زمان سرو غذا می باشد.

آدرس رستوران صفدری ساحلی کیش؟

رستوران شاندیز صفدری در کنار ساحل کلبه هور جزیره کیش و نزدیک به ساحل کشتی یونانی قرار گرفته است. شما به آسانی می توانید با سرچ کردن در گوگل یا از طریق نقشه گوگل که در پایین سایت برای شما عزیزان قرار گرفته است به راحتی در کوتاهترین زمان و راحتترین مسیر به رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش دست پیدا کنید.

کیفیت غذای رستوران صفدری ساحلی چگونه است؟

رستوران صفدری ساحلی کیش با استانداردترین و به روزترین غذاهای ایرانی و با کیفیت ترین غذاها به صورتی که هر چند روز یک بار این غذاها توسط مرکز بهداشت کیش چک می شود و به دست مسافرین عزیز  رسیده و تا بحال پس از 8 سال مسافرین که برای یک بار این رستوران را امتحان می کنند به دیگران نیز پیشنهاد می کنند.

آیا موزیک زنده در رستوران صفدری ساحلی اجرا می شود؟

 اجرای موسیقی زنده توسط بهترین بند موزیک در ایران که شامل مرد سپیدپوش جزیره کیش امیر عبدالله خواننده ای که با زبان فارسی و عربی و تمپوزن قهار محمد نجفی  که با حرکات خارق العاده خود مهیج ترین شب را برای شما مسافرین عزیز

به ارمغان می آورد. بند موزیک از زمان آغاز برنامه تا زمان پایان در خدمت شما هستند و به اجرای هنرنمایی می پردازند.

زمان اجرای برنامه و شروع و پایان آن چقدر است؟

شروع برنامه از ساعت 10 می باشد که در زمان اجرای برنامه شما می توانید با سفارش دادن غذا همزمان با میل کردن غذا از موزیک و اجرای زنده هنرمندان رستوران بهره مند شوید و مدت اجرای برنامه تا ساعت 12:30 می باشد که پس از اتمام آن با پخش سرود غرور آفرین ملی کشورمان برنامه به پایان خواهد رسید.

تا چه ساعتی می توان در رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش غذا سفارش داد؟

مسافرین و گردشگران عزیز توجه داشته باشید رستوران از ساعت 10 تا حدود ساعت 12 به پخش و توزیع غذا در رستوران می پردازد پس توجه داشته باشید دوستانی که برای سرو غذا بدون هماهنگی تشریف می آورند تا قبل از ساعت مذکور در رستوران باشند تا رستوران بتواند به صورت شایسته خدمات شایانی به عزیزان و مسافرین عزیز داشته باشد چون متاسفانه مسافران و گردشگران زیادی بعد از ساعت مذکور به رستوران مراجعه می کنند که بدلیل تعطیل شدن سالن پخش غذا پس از تایم مذکور ما شرمنده عزیزان می شویم .

توجه داشته باشید شما برای استفاده از موزیک زنده در هر ساعتی که در رستوران باشید مانعی برای استفاده از رستوران نخواهید داشت و فقط وروردی موزیک را پرداخت خواهید کرد.

آیا می شود در رستوران صفدری ساحلی کیش مراسم تولد یا عروسی یا مهمانی اداری گرفت؟

دوستان توجه داشته باشید رستوران شاندیز صفدری ساحلی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی مراسم خود را در رستوران برگزار کنید که خصوصا بیشترین مراسم تولد یا نامزدی را در این چند ساله گذشته ما در رستوران شاندیز صفدری انجام داده ایم که حتی عکاس های حرفه ای و طراحان میز می توانند شما را در این امر یاری کنند.

در صورتی که مراسم مهمانی های اداری شرکتی  یا هر مراسمی که مد نظر شما باشد می توانید با استفاده از سفارش پکیج ویژه و اقتصادی رستوران صفدری ساحلی کیش از آن استفاده کنید و حتی می توانید بنا بر نظر و سلیقه جمعی خود یک منوی از پیش تعیین شده را به رستوران اعلام کنید که در همان زمان برای شما خریداری شود و برای شما در زمان مهمانی از شما و مدعوین محترمتان پذیرایی گردد

چطوری رستوران شاندیز صفدری را رزرو کنم؟ داشتن بلیط در رستوران صفدری الزامیه؟

بر اساس رفاه حال مسافرین و گردشگران عزیز سامانه رزرواسیون در رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بنا شده که هم از طریق سایت رزرواسیون شاندیز صفدری ساحلی کیش و از طریق کلیه دفاتر گردشگری در کیش می توانید بلیط رستوران را رزرو کنید توجه داشته باشید هزینه پرداخت شده که معادل 50 هزار تومان می باشد از غذایی که در رستوران سفارش می دهید کسر شده و توجه داشته باشد برای داشتن میز خود حتما و حتما باید از سامانه های ذکر شده بلیط تهیه فرمایید و رستوران هیچ گونه مسئولیتی در قبال دوستانی که بدون هماهنگی به رستوران تشریف می آورند ندارد چون پس از پرشدن ظرفیت سالن ما از پذیرش مسافر اضافه معذوریم با تشکر

ترانسفر رفت و برگشت رستوران رایگان است؟

توجه داشته باشید ترانسفر رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش به صورت رفت و برگشت رایگان است. و پشتیبانی رستوران در شیفت صبح از ساعت 10صبح و سانس شب از ساعت 5 بعد ازظهر با شما تماس می گیرند و آدرس و موقعیت مکانی شما را از شما جویا می شوند تا براساس بهترین زمان ممکن ماشینهای رستوران شاندیز صفدری در نزدیکترین مکان به هتلهای شما مراجعه کرده و شما را در کوتاهترین زمان ممکن به رستوران بیاورند و شبی خاطره انگیز را برای شما و خانواده محترمتان به یادگار بسازند.

شاندیز صفدری ساحلی کیش در کجا قرار گرفته است؟

قرارگیری رستوران صفدری ساحلی در مسیر پیست دوچرخه سواری  کنار آبهای خلیج نیلگون فارس،نزدیک به کشتی یونانی و کلبه هور چشم انداز بسیار زیبایی را به وجود آورده است که مسافرین هم می توانند از موزیک زنده خلیج همیشه فارس و غذاهای خوشمزه این رستوران را همه و همه در رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش لذت ببرند و هم در کنار دریا عکس هاس یادگاری از خود به یادگار بگیرند که سالهای سال خاطره این عکسها برایشان ماندگار خواهد بود 

پدر شیشلیک ایران کجاست؟ 

می توان گفت پدر شیشلیک ایران شیشلیک های رستوران شاندیز صفدری ساحلی است و حرف اول را می زند و این غذای خوشمزه در کنار سایر غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود در این مجموعه سرو می شود. 

منوی غذای رستوان صفدری ساحلی کیش چیست؟

شیشلیک مخصوص صفدری ساحلی کیش

ماهیچه مخصوص صفدری ساحلی کیش

گردن مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب لقمه مخصوص صفدری ساحلی کیش

جوجه کباب با استخوان مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب برگ مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب بختیاری مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب مخلوط ( شیشلیک،برگ،جوجه) مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب فیله مخصوص صفدری ساحلی کیش

چلو کره ایرانی 

منوی کلاسیک رستوان صفدری ساحلی کیش چیست؟

فیله استیک مخصوص صفدری ساحلی کیش

استیک مرغ مخصوص صفدری ساحلی کیش

میگو سوخاری صفدری ساحلی کیش

ماهی شکم پر صفدری ساحلی کیش

ماهی سرخ شده صفدری ساحلی کیش

ماهی کباب صفدری ساحلی کیش

برای رزرو از سایت رزرواسیون رستوران صفدری ساحلی کیش به رزرو میز از سایت مراجعه فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز