خبرگزاری کار ایران

سال ۱۴۰۲ را با اکتیک و تجربه‌های جدید شروع کنید.

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۳۹

اگر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ نمی‌دانید کجا بروید و تفریحات سبک و یک‌روزه‌ی شما هم تبدیل شده به چند ساعت نشستن در کافه و رستوران در کنار دوستان و خانواده، تقصیر شما نیست. تنوع و کیفیت اوقات فراغت در ایران مدتیست که پایین آمده. اکتیک با این راه حل، اولین هدفش را افزایش کیفیت اوقات فراغت ایرانی‌ها اعلام کرده.

اکتیک مشابه نمونه خارجی اکسپرینس ایربی‌ان‌بی‌ است؛ پلتفرمی که میزبان و مهمان را به هم وصل میکند. فرض کنید همیشه دوست داشتید پیانو زدن را تجربه کنید اما نه توان خرید پیانو و ثبت نام در کلاس را دارید و نه برنامه‌ای برای ادامه دادن. اکتیک همان اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند پیانو زدن را در کنار یک نوازنده تجربه کنید و در چند ساعت یک قطعه را بنوازید و لذت ببرید. در این اتفاق هم شما یک آرزوی دیرینه را تجربه می‌کنید و هم نوازنده‌ای که میزبان شده از طریق جذب مهمان در اپلیکیشن اکتیک، درآمد کسب می‌کند.

با اکتیک علایق‌تان را دنبال کنید

تا حالا به این فکر کردید که چرا مدتها و حتی سالها به چیزی یا کاری علاقه داریم اما دنبال علاقه‌مون نمیریم؟ این اتفاق و تعللی که برای رفتن به سراغ علایق و آرزوهامون داریم چند دلیل داره.

  • میخواهید همه کارها رو باهم انجام بدید

انجام دادن همه کارها و رسیدگی به همه علایق همزمان و یکجا واقعا امکان‌پذیر نیست. کافیه به خودتون یادآوری کنید که قراره همه کارهای مورد علاقه رو در طول سالیان زندگی انجام بدید. نه همه رو همزمان در بازه‌ای کوتاه.

  • جسارت انتخاب کردن ندارید

فقط با یادآوری اینکه انتخاب‌های این چنینی لزوما دائمی نیستند و همیشه زمان برای برگشتن و انتخاب کردن راه‌های دیگه رو دارید، جسارت به خرج بدید و علاقه‌تون رو انتخاب کنید.

  • دچار مقاومت منطقه امن هستید

شاید غرق شدن در منطقه امن باعث شده یادتون بره اصلا چه علایقی داشتید و مسیر رسیدن بهشون چی بود!

  • حاضر نیستید در میان اجتماع باشیم

احتمالا حاضر نیستید بخاطر رسیدن به آرزوتون، در جمع بودن رو تحمل کنید! در جمع‌ها افراد الهام‌بخش و حامی که با شما علایق مشترک دارن رو پیدا می‌کنید و به مرور سبک زندگی مورد علاقه‌تون رو امتحان می‌کنید.

رعایت کردن همه‌ی این مراحل کار آسونی نیست. تصور کنید جایی هست که همه این موارد رو در کنار هم جمع کرده تا بتونید راحت چندین کار رو انتخاب کنید و از منطقه امنتون بزنید بیرون و در یک جمع مشتاق و علاقه‌مند قرار بگیرید! اپلیکیشن اکتیک از طریق آشنا کردن شما با متخصصانی که تخصص مورد علاقه‌ی شما رو دارند، بهتون کمک می‌کنه تا با اون افراد معاشرت کنید و در کنارشون آرزوهاتون رو تجربه کنید.

سال ۱۴۰۲ را با اکتیک و تجربه‌های جدید شروع کنید.

شاخه به شاخه بپر!

تا همین امروز چندبار شده بخاطر اینکه برچسب “از این شاخه به اون شاخه پریدن” روی اسمتان نخورد از خیر کارهایی که دوست داشتید حتی یک بار امتحانش کنید گذشتید؟

آنقدر از چیزهایی که می‌خواستیم فاصله گرفتیم و به منطقه امن اطرافمان پناه بردیم که خیلی از آن خواسته‌ها تبدیل به آرزوهای دست نیافتنی شد.

قرار نیست همه‌ی ما یک کار را تا آخر عمر ادامه دهیم. اگر اینطور بود هرکداممان فقط یک علاقه داشتیم و نه بیشتر. برنامه‌نویسی که سفالگری می‌کند، همان کسیست که نترسیده و علم و هنر را در کنار هم تجربه کرده. گاهی تجربه کردن کارهای جدید باعث می‌شود آرزویی که همیشه گوشه ذهنمان خاک می‌خورده به شغل اصلی و درآمد اصلی‌مان تبدیل شود. گاهی هم ممکن است با تجربه کردن کارهایی که فکر می‌کردیم خیلی دوستشان داریم، بفهمیم علاقه چندانی به آن کار نداریم. در هر صورت با خارج شدن از منطقه امن، خودتان را عادت بدهید که همه چیز را تجربه و زندگی را مزه مزه کنید. نتیجه هرچه که باشد به تجربه‌اش می‌ارزه!

خروج از منطقه امن، بهترین تصمیم زندگی است!

احتمالا شما هم  دور خودتان حصاری به نام منطقه امن یا کامفورت زون کشیده‌اید و بله! خارج شدن از منطقه امن خیلی سخت است. البته داشتن منطقه امن به طور کلی شاید زیاد بد نباشد. در طولانی مدت باعث می‌شود زندگی روتین و روزمره‌تان آسیبی نبیند. اما در عوض داشتن کامفورت زون، رسیدن به رویاها و تفریحات و سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان را از دست می‌دهید.

با آگاهی از اینکه منطقه امنی وجود دارد و جلوی شما برای انجام تجربه‌های جدید را گرفته، اراده کنید و از آن خارج شوید. این بهترین هدیه‌ای است که به خودتان می‌دهید.

سال ۱۴۰۲ را با اکتیک و تجربه‌های جدید شروع کنید.

برگردیم به اکتیک! اکتیک چطور کار میکنه؟

اپلیکیشن اکتیک راهکار تجربه کردن و مزه مزه کردن زندگیه. اگر فکر میکنید هیچوقت تو زندگیتون نمیشه پارکور رو تجربه کنید یا مثلا روی دیوارهای شهر نقاشی و گرافیتی بکشید، کاملا در اشتباهید. این اپلیکیشن دقیقا با همین ایده وارد فضای استارتاپی ایران شده تا همه افراد بتونن هرچیزی رو که علاقه دارن تجربه کنن.

کارکرد اپلیکیشن اکتیک به این صورته که متخصص‌های هر رشته به عنوان میزبان روی این پلتفرم ثبت نام می‌کنن و تجربه‌شون رو قیمتگذاری میکنن. کاربرهای اپلیکیشن هم مهمان‌هایی هستند که بلیط تجربه‌ی میزبان‌ها رو میخرن. با جستجوی سرگرمی مورد علاقه‌تون در این اپلیکیشن، راحت‌ترین راه ممکن از جستجو و انتخاب تجربه تا رسیدن به یک خاطره‌ی ناب پیش روی شماست.

از هر سرگرمی چندین مدل با چند میزبان و در چند لوکیشن روی اپلیکیشن موجوده تا بتونید با توجه به شرایطتون انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید مجسمه‌سازی رو تجربه کنید کافیه از روی نقشه محدوده مد نظرتون رو برای تجربه حضوری انتخاب کنید و ببینید که چندین تجربه مجسمه‌سازی براتون نمایش داده میشه. بعد از اون می‌تونید اسامی و مشخصات و رزومه‌ی میزبان‌ها رو ببینید و بلیط تجربه مجسمه‌سازی با میزبان مورد علاقه‌تون رو بخرید.

حالا اگر سرگرمی دلخواهتون در شهری که زندگی می‌کنید به صورت حضوری برگزار نشه، اکتیک براتون تجربه آنلاین هم برگزار می‌کنه. حتی می‌تونید به صورت آنلاین باریستای خونه‌ی خودتون باشید و در کنار میزبان به شکل آنلاین یک قهوه دم کنید و بنوشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز