خبرگزاری کار ایران

آشنایی با کرم معجزه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶۱

کرم معجزه ترکیبی از مواد گیاهی و طبیعی تاثیرگذار بر پوست می باشد که توانایی رفع و یا کاهش مشکلات پوستی را دارد.

همه چیز درباره کرم معجزه

بسیاری از افراد برای زیبایی پوست خود از انواع کرم ها و مواد آرایشی استفاده می کنند، کرم معجزه یکی از مواد آرایشی تاثیرگذار بر پوست می باشد.

پوست آقایان و بانوان به دلایل مختلفی ممکن است دچار تیرگی، لک، جوش و آکنه شود. به همین دلیل افراد به دنبال استفاده از روش های مختلف و همچنین مواد آرایشی مناسب برای رفع این مشکلات می روند. کرم معجزه یک محصول گیاهی می باشد که دارای دو نمونه ایرانی و خارجی است. مواد استفاده شده در هر دو نمونه ایرانی و خارجی تقریبا مشابه است و فقط مقدار ترکیبات با یکدیگر متفاوت می باشد. به دلیل گیاهی بودن و خواص این کرم گیاهی بر پوست، از آن استقبال زیادی شده است.

ترکیبات کرم معجزه

کرم های گیاهی دست ساز زیادی در بازار موجود هستند که سعی کرده اند از ترکیبات تاثیرگذار استفاده کنند. اما برخی دارای عوارض می باشند و یا تاثیری بر روی پوست نداشته اند. اما این کرم گیاهی با ترکیبات موجود در خود تاثیر خوب و سریعی بر روی پوست داشته است. هر کدام از مواد موجود در این کرم گیاهی یک تاثیر خاص روی پوست می گذارند. تولیدکنندگان این کرم گیاهی مطالعات و تحقیقات فراوانی روی روغن ها و مواد گیاهی مختلف انجام داده اند. آنها سعی کرده اند از مواد گیاهی مفید، با اندازه های مشخص در ساخت این کرم گیاهی استفاده کنند. قابل ذکر است که مواد به کار رفته در ساخت این کرم مورد تایید بسیاری از متخصصان پوست قرار گرفته است.

کرم معجزه حاوی ویتامین های مختلفی از قبیل ویتامین های گروه های E، C وB  می باشد. روغن آرگان، روغن بنفشه و همچنین امگا 3 و 6 نیز از دیگر ترکیبات موجود در این کرم گیاهی هستند. پاستور، خاکشیر، عصاره شیرین بیان و ارچ نیز از ترکیبات موجود در این کرم گیاهی می باشند. زردچوبه، سیاهدانه، سفیدآب و کف دریا نیز از موادی هستند که به مقدار لازم در ساخت کرم معجزه اصلی استفاده شده اند. قابل ذکر است که ترکیبات موجود در این کرم هیچگونه تاثیر منفی بر روی پوست ندارند.

تاثیر کرم گیاهی معجزه بر پوست

در بسیاری از تبلیغات از کرم معجزه به عنوان یک کرم چند کاره یاد می شود. زیرا این کرم گیاهی می تواند بر پوست های مختلفی که دچار مشکلات متفاوت هستند تاثیر بگذارد. از این کرم گیاهی به عنوان یک محصول آرایشی ضد لک، ضد آکنه، ضد جوش و ضد تیرگی یاد می شود. همچنین این کرم گیاهی می تواند به نرمی پوست، ترمیم جای زخم ها و جوش ها نیز کمک کند. از بین بردن کک ها و تاثیرات آفتاب سوختگی نیز از تاثیرات این کرم گیاهی بر پوست می باشد.

سفت کردن پوست صورت، از بین بردن چین و چروک های پوستی و برطرف کردن سیاهی های دور چشم ها نیز از دیگر تاثیرات این کرم گیاهی می باشد. همچنین خیلی از افراد از این کرم گیاهی به عنوان یک روشن کننده قوی یاد می کنند. این کرم گیاهی می تواند حدود یک تا سه درجه به روشن شدن پوست های تیره کمک کند. همچنین این کرم به خوبی منافذ باز پوست را می بندد و مانع رشد قارچ ها بر روی پوست می شود.

البته نباید از این موضوع غافل شد که میزان تاثیر این کرم گیاهی به نوع پوست افراد، جنسیت و سن آنها نیز بستگی دارد. افراد برای مشاهده تاثیر این کرم گیاهی بر پوست باید حداقل دو تا سه دوره پنج تا ده روزه از آن استفاده کنند. قابل ذکر است که این کرم گیاهی سبب خشکی پوست نمی شود، زیرا دارای هیچگونه مواد صابونی نمی باشد. افراد بهتر است قبل از استفاده از این کرم گیاهی از عدم حساسیت پوست خود به ترکیبات موجود در آن مطمئن شوند.

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که خیلی از مشکلات پوستی به دلایل مختلف مانند آفتاب سوختگی، مشکلات گوارشی و آلودگی هوا ایجاد می شود. به همین دلیل افراد بهتر است قبل از استفاده از این کرم گیاهی به رفع این مشکلات بپردازند. آنها باید ابتدا به درمان بیماری های گوارشی و حذف مواد غذایی نامناسب از رژیم غذایی خود بپردازند. همچنین این افراد باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند و از حضور در محیط هایی که هوای آلوده ای دارند خودداری کنند.

آشنایی با کرم معجزه

کرم معجزه 2

نحوه استفاده و موارد منع مصرف این کرم

به طور کلی این کرم گیاهی برای تمامی افراد با پوست های مختلف قابل استفاده است. اما برخی از افراد مانند خانم های باردار بهتر است از این کرم گیاهی و یا هر کرم دیگر بعد از اتمام دوران بارداری خود استفاده کنند. همچنین افرادی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند و زیر 15 سال سن دارند نیز بهتر است از این کرم گیاهی استفاده نکنند. زیرا این افراد دارای تغییرات هورمونی زیادی هستند و ممکن است کرم معجزه تاثیر معکوسی بر روی پوست آنها داشته باشد.

از این کرم گیاهی باید شب ها و قبل از خواب استفاده کرد. زیرا شب ها زمانی است که پوست به بازسازی خود می پردازد. افراد برای استفاده از این کرم گیاهی، ابتدا باید پوست بدن و یا صورت خود را از مواد آرایشی پاک کنند. برای این کار می توانند از ژل ها و صابون های گیاهی استفاده کنند. در مرحله بعد باید پوست را به خوبی خشک کنند و با استفاده از مقدار کمی کرم معجزه شب پوست خود را ماساژ دهند. افراد دقت کنند که زمان ماندگاری این کرم گیاهی بر روی پوست باید حداکثر هشت ساعت باشد.

برای تاثیر بیشتر این کرم گیاهی بر پوست به خصوص پوست صورت باید در طول روز از کرم های مرطوب کننده و یا ضد آفتاب استفاده کرد. به دلیل وجود ترکیبات گیاهی و احتمال فاسد شدن آنها، این کرم گیاهی باید در یخچال و یا یک مکان خنک نگهداری شود. وقتی احساس شد که این کرم گیاهی تاثیر خود را بر روی پوست گذاشته است، نباید به طور ناگهانی آن را قطع کرد. افراد باید به طور آهسته و گام به گام مصرف آن را کاهش دهند. افراد برای قطع این کرم گیاهی باید به مصرف یک شب در میان و دو شب در میان آن بپردازند.

آشنایی با کرم معجزه

کرم معجزه 3

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز