خبرگزاری کار ایران

خرید فلنج استیل از بازار و بدون واسطه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۶۲

در بسیاری از پروژه های صنعتی خرید محصولاتی مانند فلنج استیل به خصوص خرید فلنج گلودار و فلنج ساکت ولد بسیار مرسوم است. خرید مطمئن با فروشگاه لوله و اتصالات امین

خرید فلنج استیل که بدون شک یکی از نیاز های مبرم در زمینه تأمین قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف است دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. برای پی بردن به اهمیت این محصول ابتدا نیاز است تا اطلاعات بیشتر در مورد کارایی و موارد استفاده از این محصول به دست آورد.

اگر تا کنون با فلنج آشنا نشده اید و قسط خرید فلنج استیل را دارید، باید بدانید که فلنج ها نوعی از اتصالات هستند که در انتهای هر لوله نصب و با متصل شدن به فلنج دیگر توسط پیچ و مهره باعث به وجود آمدن اتصالی قوی برای عبور سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. فلنج ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاربرد خاصی ساخته شده اند و از نظر تحمل فشار نیز در چند سری کلاس تقسیم بندی می شوند.

کاربرد های فلنج استیل

فلنج ها در بسیاری از حوزه های صنعت کاربرد دارند که به آنها می پردازیم:

  • فلنج در صنعت نفت و گاز به دلیل استفاده گسترده در خطوط لوله کاربرد زیادی دارد.
  • نوعی از فلنج ها با نام فلنج هدایت کننده امواج وجود دارد که در دکل های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالاتی که در دکل ها مورد استفاده قرار می گیرد باید توانایی تحمل وزن چند تنی را داشته باشد.
  • تجهیزات مورد استفاده در خطوط لوله کشی صنایع غذایی قوانین بهداشتی سخت گیرانه ای را باید رعایت کنند. باید خطوط لوله ای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آلودگی داشته باشند و همچنین باید امکان بررسی و تعمیرات قسمت های مختلف به راحتی قابل انجام باشد، اتصالات فلنجی دقیقا برای این موارد بسیار مناسب می باشد.
  • فلنج در شیر های آتشنشانی، شیرهای باز و بسته کردن آب و اتصالات لوله ها کاربرد دارند. به دلیل مجاورت این سیستم ها با فشار و دماهای بالا باید از ابزاری استفاده شود بتواند این شرایط را تحمل کند.
  • امنیت تجهیزات بیمارستانی بسیار مهم است، کپسول های اکسیژن از جمله تجهیزات حیاتی است که باید امنیت آن مورد توجه قرار بگیرد. احتمال نشتی و انفجار در کپسول های اکسیژن وجود دارد، فلنج ها در قسمت انتهایی این کپسول ها استفاده می شوند تا احتمال بروز نشتی و انفجار کاهش پیدا کند.

انواع فلنج

فلنج ها  همچنین انواع مختلفی دارند که در این بخش تعدادی از پر کاربردترین آن ها را نام برده و معرفی می کنیم.

 

فلنج گلودار

فلنج گلودار  (Weld Neck Flange) نوعی از فلنج‌ بوده که دارای گردنی مخروطی شکل و متصل به مرکز خود است. باید در هنگام خرید فلنج گلودار به مشهصات آن بسیار دقت نمود.

 

فلنج کور

فلنج کور  (Blind Flange) همانند یک دیسک است که جهت مسدود کردن مسیر عبور سیالات در انتهای مسیر خط لوله استفاده می‌شود به همین دلیل فلنج کور برخلاف سایر فلنج‌ها، مقطعی برای عبور مایعات ندارد.

 

فلنج ساکت ولد

جهت اتصال فلنج و لوله، پس از قرارگیری لوله در داخل فلنج های ساکت ولد ، از بیرون جوشکاری فیلت (Fillet Weld) انجام می‌شود.

 

فلنج دنده ای (رزوه ای)

فلنج رزوه­ ای  (Threaded Flange) که با نام فلنج دنده­ ای نیز شناخته می‌شود، دارای رزوه­ هایی در درون خود است و به ‌صورت پیچی به لوله مورد نظر متصل می ­گردد.

 

فلنج اسلیپون

این فلنج به ‌وسیله جوشکاری به لوله متصل می‌شود. جهت متصل کردن لوله و فلنج اسلیپون ، ابتدا لوله در درون فلنج قرار می‌گیرد و سپس از داخل و خارج به روش Fillet جوشکاری می‌شود تا آب ‌بندی بهتری داشته باشند.

خرید فلنج استیل از بازار و بدون واسطه

فلنج رینگ جوینت

فلنج رینگ جوینت  (RTJ) یکی از انواع فلنج ‌ها است که دارای یک شیار بر روی بدنه خود است. این شیار یا فرورفتگی در سمت سطح  (Face) فلنج وجود دارد و باعث می شود تا این فلنج آب ‌بندی مناسبی در دما و فشار بالا داشته باشد

 

ویژگی های اتصال به وسیله انواع فلنج

انواع فلنج که به علت ویژگی های منحصر به فرد خود از پر کاربرد ترین اتصالات در صنعت هستند. اتصالات به وسیله فلنج دارای ویژگی ها و مزیت هایی هستند که برای انتخاب فلنج ها در صنایع مختلف نیاز است تا با آن ها آشنا شویم. در ادامه به برخی از ویژگی های فلنج اشاره می کنیم.

 

مهمترین ویژگی اتصالات توسط انواع فلنج، قابلیت جداسازی آن است. به زبان ساده این بدان معناست که در حالت معمولی در صورتی که دو عدد لوله را که به یکدیگر جوش داده شده اند، داشته باشیم و بخواهیم آن ها را جدا کنیم، باید برشکاری انجام شده و دوباره جوشکاری کنیم. این درحالی است که با استفاده از فلنج ها، از آن جایی که اتصال توسط پیچ و مهره صورت می گیرد، می توانیم با باز و بسته کردن پیچ و مهره ها جداسازی را به راحتی انجام دهیم.

خرید فلنج استیل از بازار و بدون واسطه

خرید فلنج استیل از بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که می توانید خرید فلنج را از آن داشته باشید، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع فلنج استیل مانند فلنج استیل گلودار و یا فلنج ساکت ولد و سایر محصولات مربوطه، بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765 

        33913907 

        33958095   

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز