خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۴۴

هتل های 5 ستاره کیش با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می‌نمایند. در واقع جزیره کیش یکی از جزایر توریستی زیبا می‌باشد. از همین رو برای اینکه هتل‌ها بتوانند برای جذب مسافر با یکدیگر رقابت نمایند و به درآمد بالایی نیز دست یابند، به همین دلیل رزرو هتل در کیش یک رقابت سخت است و باید امکانات رفاهی را در بهترین حد فراهم آورند.

از همین حیث هتل‌های 5 ستاره ای چون ایران کیش، داریوش، مارینا پارک، ترنج، شایان، بین الملل، ویدا، پارمیدا و کوروش از جمله مواردی هستند که می‌توانند نظرات مسافران را جلب می‌نمایند.   

شاید برای شما عجیب به نظر برسد اما هتل های 5 ستاره کیش به تنهایی می‌توانند عامل جذب توریست و گردشگر باشند زیرا امکانات تفریحی خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در زیر با این هتل‌های لوکس و امکانات آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

  • معرفی هتل داریوش

هتل داریوش یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره کیش می‌باشد که در سال 1382 شمسی افتتاح شد. با مشاهده اسم این هتل نیز می‌توان متوجه شد که معماری آن باید به ایران باستان و تخت جمشید مرتبط باشد. این هتل سه طبقه دارای بیش از500 تخت می‌باشد که اتاق‌های آن به صورت سوئیت و دو تخته هستند. اتاق‌های رویال لوکس این هتل بسیار گران قیمت می‌باشند. از جمله امکانات هتل داریوش می‌توان به فروشگاه بزرگ، کافی شاپ، خدمات تشریفات، استخر، اینترنت رایگان و مواردی از این قبیل اشاره نمود. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل داریوش در کنار بازار‌های کیش مال، هنگام، پردیس و اسکله تفریحی می‌باشد.

هتل داریوش کیش به دلیل امکانات فوق العاده که در اختیار افراد قرار می‌دهد، بسیار طرفدار دارد. برخی از این امکانات، سرو صبحانه در اتاق، هماهنگی گشت جزیره، پذیرش 24 ساعته و مینی بار اتاق‌ها می‌باشند. در نظر داشته باشید که تمام کارمندان این هتل به زبان‌هایی چون انگلیسی و عربی مسلط می‌باشند. نکته جالب در خصوص این هتل، پذیرش مسافران خارجی زیاد در سال است. در واقع می‌توان عنوان کرد که امکانات ارائه شده در این هتل همگی در سطح بین المللی می‌باشند و تاییدیه مسافران خارجی را نیز به همراه دارند.

  • آشنایی با هتل ویدا

از دیگر هتل های 5 ستاره کیش، هتل ویدا می‌باشد. می‌توان این هتل را در دسته هتل‌های مدرن کیش قرار داد که دارای 10 طبقه است. از جمله ویژگی‌های ممتاز هتل ویدا، نزدیکی آن به ساحل خلیج فارس است. این هتل دارای 144 اتاق است. ویو اتاق‌های آن نیز اغلب به سمت دریا است.

با رزرو هتل ویدا کیش شما می‌توانید از امکاناتی چون آتلیه، پارک کودک، کرایه اتومبیل بدون راننده، جکوزی، سونا و اتاق سیگار بهره ببرید. این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی، کوه نور، بازار پانیذ، کیبل اسکی و کارتینگ قرار دارد. به صورت کلی می‌توان بیان نمود که هتل ویدا کیش یکی از بروزترین و جدیدترین هتل‌های این جزیره می‌باشد.

 

  • هتل ترنج

از دیگر هتل های 5 ستاره کیش، می‌توان به هتل ترنج اشاره نمود. این هتل 5 ستاره دارای 100 اتاق و 300 تخت می‌باشد. از آنجا که اکثر اتاق‌های این هتل رو به آب‌های خلیج فارس می‌باشند لذا می‌توان شاهد غروب زیبای خورشید بود. در این هتل، سوئیت‌های 4 نفره امپریال نیز ارائه می‌شود که افراد زیادی را مجذوب خود می‌کنند.

آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره کیش

از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان نامحدود، چایخانه سنتی، خشکشویی، کافی شاپ، اجاره ماشین بدون راننده و سالن بیلیارد اشاره نمود. هتل ترنج کیش جنب ساحل قرار دارد. از سوی دیگر به کوه نور، کارتینگ، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کیبل اسکی، پلاژ آقایان، فلای بورد و پلاژ آقایان و بانوان نیز بسیار نزدیک می‌باشد.

  • هتل ایران کیش:

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش، هتل ایران است. این هتل که در سال 1393 ساخته شده است دارای 2 برج مجزا است. هتل ایران کیش دارای 7 طبقه و بیش از 350 تخت می‌باشد. در این هتل اتاق‌های 2، 3 و 4 تخته وجود دارند. البته اتاق‌های VIP و سوئیت‌های 4 نفره نیز در بین اتاق‌های آن مشاهده می‌شوند.  در هتل ایران کیش امکاناتی چون استخر، فضای سبز، خدمات باربری، اتومبیل بدون راننده سونا و جکوزی در اختیار مسافران قرار دارد.  هتل ایران کیش دارای معماری نوین و بروزی می‌باشد که در نگاه اول بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می‌نماید. از جمله ویژگی‌های خاص آن می‌توان به مشرف بودن اتاق‌ها به دریا اشاره نمود. سوئیت‌های ارائه شده در این هتل همگی مدرن و بروز می‌باشند. همچنین باید در نظر داشته باشید که این موارد بر اساس امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، متنوع می‌باشند.

از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در بخش خوبی از جزیره کیش واقع شده است. در واقع می‌توانید به اماکنی چون بازار کیش مال، میدان پردیس، بازار زیتون، رویال مال، بازار مروارید و بولینگ مریم سریع دسترسی پیدا نمایید. همچنین کیبل اسکی، میدان آبشار و اسکله تفریحی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل ترنج را می‌توان یکی از گران ترین هتل های کیش دانست که هرگونه تفریح، غذا و نوشیدنی در آن وجود دارد لذا برای افراد لاکچری انتخاب خوبی است. در نظر داشته باشید که نظافت اتاق‌ها به صورت صد درصدی بر عهده هتل می‌باشد.

آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره کیش

  • هتل کوروش هتلی متفاوت

بی شک در بین هتل های 5 ستاره کیش هتل کوروش نامی آشنا است. یکی از مرتفع ترین هتل های جزیره، این هتل است که در 16 طبقه ساخته شده است. هتل کوروش دارای 198 اتاق می‌باشد. البته برای لذت بردن از اقامت داخل این هتل می‌توانید، سوئیت‌های 2 نفره رو به دریا نیز رزرو نمایید. با رزرو هتل کوروش کیش شما می‌توانید به امکاناتی چون آژانس مسافرتی، کرایه اتومبیل بدون راننده، کافی شاپ، آتلیه و فضای سبز دسترسی داشته باشید. در اطراف این هتل مواردی چون فلای بورد، کیبل اسکی، پلاژ آقایان و بانوان، بولینگ مریم و اسکله تفریحی وجود دارد.  لازم به ذکر است که هتل فوق در میدان پردیس واقع شده است.

 در نظر داشته باشید که هتل کوروش کیش، تنها هتل در خاورمیانه می‌باشد که برای تامین انرژی از نور خورشید بهره می‌برد. از همین حیث بسیار مورد توجه است. اگر مایلید که پیاده به اماکن زیبای جزیره چون کشتی یونانی بروید، این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد. به طور مثال با پارک دلفین‌ها و ساحل مرجانی نیز تنها 15 دقیقه با پای پیاده فاصله است.

آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره کیش

جمع بندی:

تعداد هتل های 5 ستاره کیش زیاد است. امکانات این هتل‌ها نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اگر مایلید تا از سفر به این جزیره لذت ببرید لازم است تا با این هتل‌ها و امکانات آنها آشنا شوید. به صورت کلی می‌توان بیان نمود که قیمت هتل‌های مذکور از شبی 2.5 میلیون تومان آغاز می‌شود. شما بر اساس سلیقه خود و امکاناتی که هتل‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانید مناسب ترین هتل را انتخاب نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز