خبرگزاری کار ایران

خدمات امداد خودرو آزمون در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۱۳

همانطور که ممکن است بدانید، تمامی خودرو ها مانند سایر لوازم و محصولات مصرفی، پس‌ از مدتی دچار برخی ایرادات و مشکلاتی شده و با توجه به گسترش و افزایش روز افزون تولیدات اتومبیل‌ ها، مجموعه‌ های گوناگونی جهت ارائه خدمات به آن‌ ها به‌ وجود آمده اند.

یکی از این مجموعه‌ ها، شرکت‌ های امداد خودرویی هستند. همانطور که از نام این شرکت‌ ها پیداست، فعالیت اصلی آن‌ ها در زمینه کمک و امداد رسانی به خودرو های در راه مانده و نیاز به امداد بوده و به‌ همین دلیل نیز دارای تعمیرکاران و تکنسین‌ های بسیار ماهر و حاذق می‌ باشند. شرکت‌ های بسیار زیادی تحت عنوان امداد خودرو در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند که تمامی آن‌ ها دارای مجوز کسب و فعالیت نبود و جزء مجموعه‌ های معتبر محسوب نمی ‌شوند. تمامی شرکت‌ های امداد خودرویی معتبر، دارای مجوز او فعالیت در این حرفه هستند و تمامی خدمات امدادی از جمله پنچر گیری سیار، تعویض باتری، حمل خودرو، سوخت‌ رسانی سیار و غیره را به خودرو های در راه‌ مانده ارائه می ‌دهند. از جمله معتبر ترین و شناخته‌ شده‌ ترین مجموعه های امداد خودرویی نیز می‌ توان به امداد خودرو مشهد آزمون اشاره کرد.

امداد خودرو آزمون در مشهد

امداد خودرو آزمون تحت عنوان امداد خودرو مشهد، دارای بیش‌ از ۱ دهه سابقه پر افتخار در زمینه امداد رسانی به خودرو های در راه مانده بوده و دارای تکنسین‌ ها و تعمیرکاران بسیار ماهر و با تجربه است. تعمیرکاران مشغول به فعالیت در این مجموعه، تمامی دوره‌ های آموزشی لازم جهت تعمیرات انواع خودرو های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و مهارت بسیار بالایی را در این حرفه کسب نموده ‌اند. این مجموعه خدمات بسیار گوناگونی را به خودرو های در راه‌ مانده ارائه می‌ دهد که از جمله این خدمات می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یدک‌ کش مشهد
  • کفی خودرو بر مشهد
  • مکانیک سیار
  • امداد باتری
  • بنزین رسانی
  • پنچر گیری سیار
  • جا به‌ جایی خودرو های لوکس
  • تعمیر خودرو های داخلی و خارجی
  • بررسی مشکلات برقی خودرو

و... .

در ادامه مقاله به بررسی خدمات ارائه‌ شده در امداد خودرو مشهد خواهیم پرداخت.

  • یدک کش مشهد

یکی از مهم‌ ترین خدمات ارائه‌ شده در شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد، جا به جایی انواع خودرو توسط یدک‌ کش مشهد است. شرکت آزمون دارای انواع یدک‌ کش‌ ها مناسب با خودرو های متفاوت بوده که از جمله آن‌ ها می‌ توان به یدک‌ کش زنجیره‌ ای، یدک‌ کش بلند کننده چرخ، یدک‌ کش‌ های کامیونی، نیسان چرخ گیر و نیسان دکل شاهین اشاره نمود. یدک‌ کش‌ ها خودرو هایی هستند که دارای تجهیزات خاصی برای حمل و جا به جایی خودرو های سواری بوده و آن‌ ها را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه حمل می‌ نمایند. یدک‌ کش‌ های شرکت آزمون در مشهد نیز دارای تجهیزات بسیار کاملی بود و بدون هیچ گونه صدمه‌ ای به خودرو آسیب دیده، آن را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه حمل می‌ نمایند.

  • کفی خودرو بر مشهد

یکی دیگر از تخصص‌ های شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد، استفاده از کفی خودروبر مشهد جهت حمل انواع خودرو می‌ باشد. خودرو هایی که تحت عنوان کفی خودرو بر شناخته می‌ شوند، مانند یدک‌ کش‌ ها بوده و دارای تجهیزاتی جهت حمل‌ و نقل انواع ماشین‌ های آسیب‌ دیده هستند. از جمله انواع کفی خودرو بر نیز می‌ توان به جرثقیل های دکل دار، تریلر های حمل خودرو، تریلر های مخصوص خودرو بر های تکی اشاره نمود. هر کدام از این کفی خودرو بر ها، مخصوص جا به جایی و حمل خودرو های متفاوتی بوده و یکی از روش‌ های بسیار ایمن و مناسب جهت جا به جایی خودرو ها محسوب می‌ شود. همچنین امکان حمل خودرو در فواصل بسیار طولانی توسط کفی خودرو بر مشهد وجود داشته و علاوه‌ بر حمل خودرو های آسیب‌ دیده، می‌ توانند خودرو های خاص و لوکس را نیز جا به جا نمایند.

خدمات امداد خودرو آزمون در مشهد

  • مکانیک سیار در مشهد

شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد، در هر ساعتی از شبانه‌ روز آماده امداد رسانی به خودرو های جاده‌ ای بوده و توسط تعمیرکاران ماهر خود، تمامی مشکلات و ایرادات به‌ وجود آمده در انواع خودرو را از بین برده و خودرو آسیب‌ دیده را جهت ادامه‌ حرکت آماده می‌ کند. این مجموعه تعمیرکاران خود را در کمترین زمان ممکن پس‌ از ثبت درخواست مشتری، به محل مورد نظر در تمامی مناطق مشهد فرستاده و تحت عنوان مکانیک سیار در این استان مشغول به فعالیت است.

از جمله خدمات مکانیکی ارائه‌ شده توسط تکنسین‌ های این مجموعه می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعویض لنت خودرو
  • تعویض صفحه کلاج یا تسمه تایم
  • تنظیم لاستیک خودرو
  • برطرف نمودن مشکل ریپ خودرو
  • بر طرف نمودن ایرادات پیش‌ آمده در فرمان خودرو
  • بررسی مشکلات برقی خودرو و بر طرف نمودن آن‌ ها
  • تعویض روغن موتور خودرو
  • بر طرف نمودن مشکلات جوش آوردن خودرو
  • تنظیم پیچ چرخ ماشین
  • بر طرف نمودن مشکلات پیش‌ آمده در دود خارج‌ شده از کاپوت و یا اگزوز
  • بررسی آمپر خودرو

و… .

  • امداد باتری

همانطور که ممکن است بدانید یکی از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین قطعات الکتریکی به‌ کار رفته در تمامی اتومبیل‌ ها، باتری آن‌ ها می‌ باشد. باتری‌ های به‌ کار رفته در ماشین ها دارای ۲ نوع باتری‌ های اسیدی و باتری های اتمی است و هر کدام از ویژگی‌ های متفاوتی برخوردار می‌ باشند. مهم‌ ترین وظیفه باتری در خودرو تأمین انرژی مورد نیاز برای قطعات گوناگون خودرو و همچنین انرژی الکتریکی خودرو بوده و از جمله علایم خرابی آن می‌ توان به استارت‌ های نا منظم، عدم روشن شدن خودرو، روشن نشدن پشت آمپر و روشن شدن سخت خودرو در هنگام کاهش دمای هوا اشاره کرد. در هنگام مشاهده هر کدام از این ایرادات در خودروی خود، می‌ توانید با شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد تماس گرفته و درخواست امداد نمایید.

  • بنزین رسانی سیار

بنزین ها به‌ عنوان سوخت اصلی در تمامی خودرو های امروزی محسوب شده و در ۲ نوع بنزین‌ های معمولی و بنزین های سوپر دسته‌ بندی می‌ شوند. ایرادات بسیار گوناگونی در خودرو می‌ تواند سبب افزایش مصرف بنزین شده و ممکن است با چشم‌ پوشی به این ایرادات، دچار اتمام سوخت در جاده و متوقف شدن خودرو شوید. یکی از مهم‌ ترین علایم تمام شدن بنزین در خودرو، روشن شدن چراغ بنزین در آمپر بوده و با مشاهده آن، باید به‌ سرعت به نزدیک‌ ترین پمپ بنزین در جاده مراجعه کرده و باک خودروی خود را جهت ادامه مسیر پر نمایید. در صورت عدم دسترسی به پمپ بنزین و اتمام سوخت خود، می‌ توانید در هر کجای مشهد با شرکت امداد خودرو آزمون تماس گرفته و درخواست سوخت‌ رسانی سیار نمایید. تکنسین‌ های این مجموعه نیز در کمترین زمان خود را به محل خودرو رسانده و خدمات خود را در بنزین رسانی ارائه می‌ دهند.

  • پنچر گیری سیار

یکی دیگر از بخش‌ های مهم و اساسی در تمامی خودرو ها، لاستیک‌ های آن می‌ باشد. لاستیک‌ ها در واقع پوششی هستند که به‌ دور رینگ چرخ‌ ها وجود داشته و نقش اصلی در عملکرد و حرکت خودرو را پس‌ از استارت بر عهده دارند. لاستیک‌ ها بر اساس نوع وسیله نقلیه در ابعاد و وزن‌ های متفاوتی وجود داشته و بر اساس نوع کاربرد در جاده‌ های گوناگون عرضه می‌ شوند. لاستیک خودرو از اجزایی گوناگون چون لایه‌ های درونی لاستیک، عاج لاستیک، سیم و غیره تشکیل شده و وجود هر گونه مشکل در این اجزا، می‌ تواند در عملکرد صحیح لاستیک‌ ها تأثیرگذار باشد. اگر در هنگام رانندگی در جاده متوجه شنیده شدن صدا های غیر معمولی از لاستیک‌ ها شده و یا متوجه شدید که فرمان خودرو به‌ صورت خود به‌ خود به یک سمت کشیده شده و یا ماشین در حین حرکت شروع به لرزش می‌ کند، در صورت عدم دسترسی به تعمیرگاه، می‌ توانید با احتیاط‌ های لازم خودرو را به گوشه ‌ای از جاده کشانده و با تماس با مجموعه امداد خودرو آزمون در مشهد، درخواست تعمیرکار نمایید.

در پایان

تکنسین ‌های مجموعه امداد خودرو مشهد آزمون تمامی خدمات امداد جاده ای را به‌ صورت شبانه‌ روزی با بالاترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهند.

امداد خودرو آزمون در مشهد دارای خدمات بسیار گسترده ‌ای در امداد رسانی به خودرو های در راه مانده بوده و دارای تعمیرکارانی بسیار مجرب و ماهر است. در صورت استفاده از خدمات مجموعه آزمون و درخواست کفی خودرو بر مشهد و یا یدک‌ کش مشهد، تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز