خبرگزاری کار ایران

معرفی تور اروپا و سایر تورهای پرمخاطب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۲۶

تور انگلستان یکی از تورهای اروپایی می باشد که امروزه افراد زیادی را به سمت خود جلب می نماید. با توجه به اینکه اختلاف قیمت تورهای اروپایی در آژانس های مختلف متفاوت می باشد، گاها انتخاب یک تور خوب با امکانات عالی برای کاربران دشوار می شود. بسیاری از افراد تصور می نمایند که اختلاف قیمت های موجود به بلیط هواپیما و هزینه هتل ختم می شود اما در واقع به این شکل نیست. خدمات تورها نیز می توانند با هم متفاوت باشند. این موضوع در هزینه ها تاثیر مستقیم دارد. تورهای اروپای NPK در حال حاضر متقاضیان زیادی دارد. دلیل این موضوع نیز می تواند امکان رزرو هتل های متنوع، تجربه سفری بی دغدغه و همچنین تضمین قیمت مناسب باشد که توسط این آژانس مسافرتی ارائه می گردد. در ادامه پیرامون این تورها اطلاعات کامل در اختیار شما قرار داده می شود.

تور اروپا

کشورهای اروپایی در حال حاضر مقصد بسیاری از مسافرین خارجی می باشند. کشورهایی چون استرالیا، انگلستان یا ایتالیا جزو کشورهایی هستند که به دلیل مناطق گردشگری زیبایی که دارند افراد زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. در زیر با برخی از تورهای پرطرفدار آشنا خواهیم شد.

 

تور انگلستان

همانگونه که می دانید کشور انگلستان تاریخ غنی دارد. از سوی دیگر در کنار دریا قرار داشته و آب و هوای آن معتدل می باشد. از همین رو بسیاری از افراد تور انگلستان را برای ایام تعطیلات خود انتخاب می نمایند. در این تور از جاذبه های طبیعی و تاریخی چون ساعت بیگ بن، استون هنج، کاخ همپتون کورت، یورک مینستر، چتس ورس، حمام رومی ها و برج بلکپول دیدن می شود.

تور انگلستان به صورت هوایی می باشد و چون جاذبه های دیدنی زیادی را شامل می شود، می تواند بسیار مفرح باشد. برخی از مزایای تور مذکور به قرار زیر می باشد:

  • نیازی نیست که به زبان انگلیسی مسلط باشید
  • امنیت در سفر
  • رزرو بلیط ها و هتل
  • دارای راهنمای تور
  • بازدید از اماکن تاریخی

تور استانبول

استانبول از جمله شهرهایی است که افراد زیادی در سال از ایران به آنجا سفر می نمایند. بازارهای زیاد و اماکن دیدنی متفاوت موجب شده است که گردشگران زیادی استانبول را برای تفریح خود برگزینند. البته باید بدانید که استانبول دارای 3 فرودگاه می باشد اما پرواز های تور استانبول به مقصد فرودگاه جدید خواهد بود. در این تور مسافران می توانند یک پکیج کامل شامل هزینه بلیط، هتل، ترانسفر داخل شهری، بیمه و راهنمای فارسی زبان را تهیه نموده و از سفر خود لذت ببرند.

معرفی تور اروپا و سایر تورهای پرمخاطب

آشنایی با انواع تور اروپا

تور ارمنستان

ارمنستان نیز از دیگر کشورهایی می باشد که ایرانیان زیادی در سال به آن سفر می نمایند. باید بدانید که در تور ارمنستان شما نیاز به ویزا ندارید و با پاسپورت می توانید وارد این کشور شوید. در خدمات تور فوق مواردی چون راهنمای فارسی زبان، گشت بین شهری، بلیط، هتل و سیم کارت در نظر گرفته می شود. تور ارمنستان را می توان در دسته تورهای ارزان قرار دارد که اغلب افراد می توانند از آن استفاده نمایند. عموما تورهای ارمنستان قیمت های مناسبی دارند. در حال حاضر هزینه آنها از 10 میلیون تومان آغاز می شود.

تور اسپانیا

اسپانیا کشوری زیبا و امن می باشد. بسیاری از افراد این کشور را قلب اروپا می دانند. جاذبه های دیدنی اسپانیا بسیار زیاد است. همچنین باید در نظر داشته باشید که آب و هوای آن معتدل و خوب می باشد. از همین رو یکی از مقاصد گردشگری است که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

بهترین زمان برای استفاده از تور اسپانیا، فصل بهار و تابستان می باشد که زیبایی این کشور چند برابر است. البته در نظر داشته باشید که برای ورود به این کشور باید حتما دارای ویزا باشید که این مورد ممکن است 2 الی 3 ماه به طول بیانجامد. تور های گروهی اسپانیا نیاز به انجام مصاحبه ندارند. گاها ممکن است که تور اسپانیا به صورت ترکیبی نیز برگزار شود. در این صورت اغلب با کشورهایی چون فرانسه یا هلند ادغام می شود.

به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید که تور اسپانیا اگر لحظه آخری باشد، قیمت مناسب تری را به همراه خواهد داشت.

معرفی تور اروپا و سایر تورهای پرمخاطب

هزینه انواع

تور ایتالیا

ایتالیا به دلیل تاریخ غنی که دارد، مورد توجه گردشگران بسیاری است. از همین رو تورهای ایتالیا نیز همواره افراد زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. در تور های ایتالیا شما می توانید از بخش های گردشگری و جاذبه های مختلف این کشور دیدن نمایید. غذا های متنوع، آب و هوای معتدل و گرم، مکان های دیدنی زیاد و هتل های درجه 1 امروزه بسیار مورد پسند گردشگران و توریست ها می باشند. برای اینکه بتوانید از این تور بهره ببرید لازم است که ویزای توریستی داشته باشید. ویزای شینگن برای مسافرت به این کشور الزامی است. آژانس های مسافرتی در این مورد می توانند کمک نمایند و ویزای شما را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند. تور ایتالیا می تواند به صورت ترکیبی نیز برگزار شود. در این صورت هزینه تور به مراتب بیشتر خواهد شد.

فاکتور های تاثیرگذار در قیمت تور ها:

زمانی که صحبت از هزینه تور اروپا می شود، لازم است تا فاکتو رهای متفاوتی را در نظر بگیرید. این موارد در هزینه تمام شده تور ها تاثیر گذار هستند. از جمله موارد مهمی که قیمت تور ها را تحت تاثیر قرار می دهد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-زمان تور:

زمان برگزاری تور اروپا می تواند در قیمت تاثیر مستقیمی داشته باشد. معمولا در زمان تعطیلات نوروز یا سال جدید میلادیقیمت تور ها بالا است.

-مدت زمان:

طبیعتا هر چقدر مدت زمان اقامت شما در یک هتل بیشتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر می شود.

-مقصد:

هزینه مسافرت به کشورهای مختلف متفاوت می باشد. کشور های توریستی نظیر ایتالیا اغلب هزینه بیشتری به همراه دارند.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب نقش بسزایی در آرامش سفر و بهینه نمودن هزینه ها دارد www.npk.ir   . مناسب ترین تورها را با توجه به بودجه شما ارائه می دهد. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید، پشتیبان های این آژانس به صورت کامل توضیحات مربوطه را ارائه می دهند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز