خبرگزاری کار ایران

بهترین تور اروپا با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۱۲

تور اروپا همیشه برای گردشگران و توریست ها جذاب بوده است. این تور می تواند به صورت ترکیبی برگزار شود و شامل چندین کشور گردد یا اینکه دارای یک مقصد معین باشد. از آنجا که اروپا قاره وسیع با جاذبه های گردشگری بسیاری است، از همین رو تور مذکور می تواند از بسیاری جهات جالب و هیجان انگیز باشد.

مزایای استفاده از تورهای اروپا:

افرادی که اروپا را برای گشت و گذار انتخاب می نمایند می توانند لذت یک سفر عالی را با امکانات خوب تجربه نمایند. اسکی در کوهستان های آلپ، بهره گرفتن از سواحل آفتابی اسپانیا، مشاهده معماری اصیل اروپایی و بازدید از شهرهایی چون رم، بارسلونا و ... از جمله مزیت های این تورها هستند. در نظر داشته باشید افرادی که تور اروپا را انتخاب می نمایند، نیاز است که 1 بار ویزای شینگن دریافت نمایند سپس با آن به شهر هایی چون پاریس، لندن و ... سفر نمایند.

 

تور اروپا می تواند شامل بازدید از شهرهایی چون آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و ... باشد. در واقع طبیعت بکر اروپا و جاذبه های گردشگری زیاد موجب می شوند که توریست های بسیاری در سال به این قاره سفر نمایند. برخی از مکان های تاریخی این تور شامل موارد زیر می شوند:

  • کاخ شونبرون اتریش
  • موزه بریتانیا انگلستان
  • برج تاور انگلستان
  • کاخ باکینگهام انگلستان
  • گرند کانال ایتالیا
  • و ....

اگر قصد سفر به این قاره را دارید باید در نظر داشته باشید که کشور های بالایی در نیمکره شمالی آب و هوای سرد تری دارند لذا نروژ، سوئد یا آلمان اغلب سرد می باشند اما کشورهایی چون فرانسه، پرتغال و ایتالیا آب و هوای گرم تری دارند. البته نمی توان منکر این موضوع شد که در کشورهای اروپایی مراکز خرید عالی وجود دارد. همین مراکز خرید نیز می توانند گردشگران زیادی را به سمت خود جلب نمایند.

در انتخاب تور اروپا حتما به موارد زیر توجه نمایید:

oزمان سفر:

با توجه به کشور مقصد، هوا ممکن است سرد یا بسیار گرم باشد.

oمدت اقامت:

هر اندازه تعداد روزهای اقامت شما بیشتر باشد، هزینه تور بیشتر می شود.

oنوع هواپیما:

پرواز های مختلف هزینه های متفاوتی دارند.

oترکیبی یا انفرادی:

تورها می توانند ترکیبی باشند که در این صورت از چندین کشور بازدید به عمل می آید.

بهترین تور اروپا با قیمت مناسب

هر آنچه که باید در خصوص تور اروپا بدانید

           تور استانبول

استانبول شهری با جاذبه های دیدنی زیاد است. می توان به جرات بیان نمود افرادی که از تور استانبول بهره می برند، به هیچ وجه از گشت و گذار در این شهر خسته نمی شوند. می توان عنوان کرد که در تور استانبول شما با جاذبه های زیادی از این شهر آشنا می شوید. بسیاری از مورخان استانبول را مرکز تاریخی می دانند که تفاوت های شرق و غرب به خوبی در آن مشاهده می شود. در این شهر متناسب با هر نوع سلیقه ای مرکز خرید و رستوران وجود دارد.

منطقه سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار ادویه، آب انبار باسیلیکا و کاخ دلما باغچه از جمله مراکز دیدنی این شهر می باشند. به صورت کلی می توان بیان نمود که تور استانبول یک تور ارزان قیمت می باشد که در آن بازدیدکنندگان تجربه های مختلفی را به دست می آورند از سفرهای دریایی گرفته تا رویت کاخ های امپراتوری همگی می توانند برای توریست ها جالب و دیدنی باشند.

از آنجا که استانبول دارای دو بخش اروپایی و آسیایی می باشد لذا شما می توانید با سفر به این شهر تجربه گردش در محیط های مختلفی را داشته باشید. عموما تورهای استانبول با توجه به تعداد شب های اقامت و نوع هتل می توانند متفاوت باشند.

بهترین تور اروپا با قیمت مناسب

ویژگی های تور اروپا

تور انگلستان

تور انگلستان نیز از آن دسته تورهایی می باشد که امروزه افراد زیادی را به سمت خود جلب می نماید. تالاب های عظیم و زیبا، دریاچه های بزرگ، مراتع سرسبز، معماری خاص و اروپایی و مناظر افسانه ای باعث می شوند که افراد زیادی در سال به این کشور سفر نمایند. اگر شما نیز این کشور را برای سفر انتخاب نموده اید، می توانید مطمئن باشید که به هیچ وجه برای شما خسته کننده نخواهد بود. در خصوص آب و هوای این کشور باید در نظر داشته باشید که دما به ندرت کمتر از صفر خواهد بود اما در کل هوای سردی دارد. اگر در فصل تابستان به این کشور سفر نمایید، می توانید از آب و هوای معتدل آن بهره ببرید.

نکته مهم در خصوص تور انگلستان، اخذ ویزای آن می باشد. ویزای انگلستان عموما با تاخیر صادر می شود از همین رو باید از یک ماه قبل از سفر به فکر ویزا باشید. تور انگلستان در دسته تورهای گران قیمت قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید که هر اندازه تعداد روزهای اقامت شما در این شهر کمتر باشد، به همان اندازه هزینه تور نیز کمتر خواهد بود. اگر به انگلستان سفر می نمایید، توصیه می شود تا حتما از چرخ و فلک لندن، کاخ بلنهایم و سواحل انگلستان دیدن نمایید.

تور ایتالیا

همه افراد ایتالیا را به دلیل معماری قوی، مکان های دیدنی و بازارهای زیبا می شناسند. تور ایتالیا می تواند تجربه یک سفر خوب و به یاد ماندنی را به همراه داشته باشد. اگر به اسکی در کوه های آلپ، بازدید از شهر پمپئی، چشم انداز برج پیزا، تماشای موزه های واتیکان و خرید از بهترین برندهای روز دنیا علاقه مند هستید، تور ایتالیا می تواند این موقعیت را در اختیار شما قرار دهد.

برای استفاده از تور ایتالیا باید حتما دارای ویزای شینگن باشید. برای همین موضوع نیز پیشنهاد می شود که حداقل یک ماه قبل از سفر، این ویزا را دریافت نمایید. در حال حاضر هزینه ویزای ایتالیا حدود 60 یورو است.

بهترین تور اروپا با قیمت مناسب

امکانات تور اروپا

تور ارمنستان

ارمنستان نیز می تواند یک مقصد عالی برای سفر باشد زیرا دارای مناظر فوق العاده ای است. همچنین باید در نظر داشته باشید که تور ارمنستان بسیار مقرون به صرفه است و تقریبا تمام افراد با هر میزان بودجه ای می توانند از آن بهره ببرند. ارمنستان مراکز خرید خوبی دارد که می توان به تیشر، مترونوم و بازار ورنیساژ اشاره کرد.ولیکن این تور بیشتر مناسب افرادی است که به طبیعت علاقه مند می باشند.

تور اسپانیا

یکی از کشورهای زیبا با تاریخچه غنی اسپانیا می باشد که مشهورترین جاذبه های گردشگری جهان در آن قرار دارد. در این کشور اغلب جشنواره های جذابی برگزار می شود که همین موضوع نیز توریست ها را به سمت خود جلب می نماید. این کشور پر زرق و برق دارای آب و هوای معتدلی می باشد و در کل سال می توانید به آن سفر نمایید. برای اخذ ویزای این کشور نیاز به ضمانت بانکی می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ویزای مذکور را می توانید سریع دریافت نمایید.

تهیه تور با قیمت مناسب:

برای اینکه بتوانید تور خوب و مقرون به صرفه ای را با توجه به نیازهای خود تهیه کنید، لازم است تا در گام اول یک آژانس مسافرتی خوب پیدا نمایید. در این راستا توریاب می تواند انواع تور داخلی و خارجی ارزان را با امکاناتی فوق العاده در اختیارتان قرار دهد. باید در نظر داشته باشید که تورهای ارائه شده توسط توریاب همگی معتبر و دارای استاندارد های بالایی می باشند. با توریاب دیگر نگران اخذ ویزا، لیدر فارسی زبان، ترانسفر و مواردی از این قبیل نخواهید بود لذا می توانید از سفر خود لذت ببرید.

به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید که پشتیبان های توریاب می توانند بهترین هتل ها، مکان های دیدنی و تورهای جذاب را خدمت شما معرفی نمایند تا تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز