خبرگزاری کار ایران

نکاتی که در اجرای ساخت استخر به شما نمی گویند : ممارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۹۴

8 مورد از اطلاعاتی که شما در زمان عقد قرار داد یا سفارش ساخت استخر باید بدانید و به آن توجه کنید.

 

تا حالا شده به دلیل اعتماد زیاد به پیمانکار خود، صفر تا صد ساخت استخر را به آن بسپارید اما در نهایت، نتیجه دلخواه را کسب نکنید؟ یا حتی با توجه به توضیحات داده شده توسط پیمانکار بازهم احساس کنید استخر شما باب دل نیست و یا مشکلاتی ریز و درشت دارد؟

امروزه شرکت های زیادی در راستای ساخت استخر فعالیت می کنند که انتخاب را برای کارفرماها کمی سخت کرده اند. این بازار بزرگ در عرصه ساخت استخر باعث شده تا بیشتر به منفعت و درآمد توجه شود که این ما بین برخی از گفتن نکات کوچک اما حائز اهمیت به کارفرما اجتناب می کنند.

یکسری نکات در ساخت استخر وجود دارد که یا هرگز گفته نمی شود و یا شرکت های خیلی کمی مانند ممارت هستند که این موضوعات را به طور دقیق با کارفرما خود به اشتراک بگذارند. مثلا اینکه بسیاری از پیمانکاران برای اجرای استراتژی استخر از روش های قدیمی و بنایی استفاده می کنند و چیزی درباره ساخت استخر با بتن یکپارچه ارائه نمی دهند.

در صورتی که همین مورد یکی از اصلی ترین نکات درباره ساخت استخر است که هم عمر استخر را افزایش می دهد و هم ایمنی بالا تری دارد. ضمن اینکه بسیاری از هزینه های شما در آینده را کاهش می دهد. در ادامه مطلب ما این نکات را افشا کرده و درباره ٱن ها توضیحات کوچکی را بیان می کنیم. همراه ما باشید.

8 مورد از اطلاعاتی که شما در زمان عقد قرار داد یا سفارش ساخت استخر باید بدانید

نکاتی که در اجرای ساخت استخر به شما نمی گویند : ممارت

1. اجرای استراتژی استخر 

در بالای مطلب اشاره کوچکی به این موضوع داشتیم. در واقع بتن ریزی یکپارچه به روشی گفته می شود که بتن کف و دیواره استخر در یک مرحله ریخته شوند. اینگونه باعث جلوگیری از ایجاد عرض سرد میان بتن کف و دیواره خواهد شد و امکان نفوذ آب وجود ندارد. 

اما متاسفانه حتی برخی از افراد متخصص از این روش استفاده نکرده و در نهایت درز ایجاد شده را با استفاده از واتر استاپ پر می کنند. اما باید گفت که واتر استاپ عمر کوتاهی دارد و حتی ممکن است در زمان زلزله یا تنش هایی که به استخر وارد می شود دچار تخریب شود. در نتیجه هزینه خیلی بالایی برای ترمیم خواهد داشت. 

2. سیستم گند زدایی یا تصفیه استخر

یکی از موارد دیگری که معمولا هیچکس به طور باز درباره آن با کارفرمای خود صحبت نمی کند، نصب سیستم تصفیه استخر است. در مجموع سیستم تصفیه استخر به دو روش سیستم اسکیمری و سیستم سر ریز انجام می شود. اما گزینه بهتر سیستم سر ریز است. حالا به نظر شما دلیل این برتری چیست و چرا پیمانکار درباره آن توضیح نمی دهد؟ 

خوب باید گفت که سیستم سر ریز دارای یک گاتر در دور تا دور استخر است که به طور کامل سطح روی آب استخر را تمیز می کند. اما سیستم اسکیمری تنها یک دریچه کوچک است که گاهی قادر به پاک سازی کامل آب استخر نمی باشد. اما به دلیل تفاوت قیمت بین این دو سیستم و گران تر بودن سرریز، پیمانکار درباره مزیت های آن صحبتی نکرده و با توجه به بودجه ای که کارفرما در نظر گرفته کار را انجام می دهد. در صورتی که ممکن است با دانستن مزیت های آن، شما ترجیحا این روش را انتخاب کرده و حاضر به صرف هزینه بیشتری هم باشید. 

3. نحوه لوله کشی استخر

درباره لوله کشی استخر، تنها همین را بدانید که بهترین و استاندارد ترین نوع لوله در سطح کشور، لوله با مارک UPVSمی باشد کافیست. ضمن اینکه برخی از پیمانکاران از لوله هایی با سایز کوچک استفاده می کنند تا هزینه های کمتری در بر داشته باشد. اما در نهایت این لوله ها روی قدرت پمپ و قدرت تصفیه استخر تاثیر منفی خواهند داشت.  

4. نحوه بتن ریزی استخر

دربالای مطلب هم ذکر کردیم که سعی کنید از پیمانکار خود بخواهید تا از روش بتن ریزی یکپارچه برای عایق بندی استخر استفاده کند. چرا که با استفاده از این روش شما دیگر نیاز به هیچ نوع عایق بندی دیگری نخواهید داشت و در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. 

5. نحوه نماسازی استخر 

در زمان کاشی کاری استخر حتما دقت داشته باشید که سطح زیرین آن زبر باشد. اگر در زمان عایق کاری به این نکته توجه نشده و چنین سطحی در دسترس ندارید، بهتر است از روش اسکوب معکوس استفاده کنید. چنانچه قصد استفاده از کاشی های بزرگ را داشتید حتما از نوع پرسلان استفاده نمایید که از با کیفیت ترین نوع کاشی در کشور به شمار می رود. 

6. انتخاب تجهیزات تصفیه خانه 

بهترین تجهیزاتی که می توانید در تصفیه خانه استخر خود به کار ببرید، پمپ استخری است. چرا که هم عمر بالاتری دارد و هم امنیت تضمین شده ای در برابر برگرفتگی شناگران خواهد داشت. 

7. انتخاب فیلتر شنی استاندارد

برای انتخاب یک فیلتر شنی استاندارد مناسب استخر خود، ابتدا باید به این توجه کنید که استخر شما دارای گرمایش هست یا خیر. اگر این گرمایش وجود داشته باشد، باید از فیلتر شنی استفاده کنید که بدنه آن در مقابل گرما تغییر سایز ندهد. 

8. تجهیزات گرمایشی

یکی از موضوعاتی که امروزه بسیار رایج شده است و پیمانکاران به دلیل مناسب بودن قیمت به سراغ آن می روند، پکیج های استخری با دستگاه های گرمایشی ساخته شده توسط شرکت ها است. البته که این روش بسیار غلط است. چرا که آب استخر باید ابتدا وارد مبدل شده و هیچگونه تماسی با آب داخل دیگ نداشته باشد. اما این دستگاه ها اینکار را انجام نمی دهند. 

نکاتی که در اجرای ساخت استخر به شما نمی گویند : ممارت

پیشنهاد ما برای اجرای پروژه ساخت استخر شما

یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های ساخت استخر، شرکت معتبر ممارت است که با بیش از 15 سال سابقه در این عرصه، توانسته خود را به طور کامل ثابت کند. قصد ممارت در ابتدا ایجاد رضایت و کسب اعتبار در بین کارفرما می باشد و در آخرین مرحله به سود خود فکر خواهد کرد. 

شما می توانید برای ارتباط با کار‌شناسان در پشتیبانی این سایت با شماره 09363283001 تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان درباره ساخت استخر مد نظر را دریافت کنید. همچنین با ورود به صفحه سایت، هرآنچه درباره ساخت استخر های گوناگون نیاز خواهد بود قابل مشاهده هستند. 

https://memarat.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز