خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۳۶

بر کسی پوشیده نیست که پنجره ها و درها عنصری حیاتی در طراحی خانه هستند. آن ها با دنیای خارج ارتباط برقرار می کنند، نور طبیعی و جریان هوا را معرفی می کنند و به زیبایی شناسی کلی کمک می کنند. امروزه بسیاری از صاحبان خانه ها پنجره ها و درهای دوجداره استاندارد مقرون به صرفه تر را انتخاب می کنند تا بتوانند از مزایای بیشمار این پنجره ها بهره مند شوند. در هنگام خرید درب و پنجره باید به نکات مهمی توجه نمایید ، این نکات قیمت پنجره دوجداره را تشکیل می دهند . پروفیل که از نوع آلومینیوم باشد و یا یو پی وی سی ، تعداد جداره شیشه ها ، نوع یراق آلات ، نصب ، گالوانیزه ، نوع بازشو ، مونتاژ را می توان نکات مهم و عوامل موثر بر کیفیت و قیمت پنجره دانست . این نکات بسیار مهم می باشند اما مهمترین نکته که باید به آن توجه داشته باشید مونتاژ کننده یا تولید کننده می باشد . نکته مهم این است که اگر شما بهترین متریال ها را تهیه نمایید و ساخت درب و پنجره خود را به تولید کننده ضعیف بدهید ممکن است تمامی مزیایی که مد نظرتان می باشد را نداشته باشند . مهمترین قسمت سفارش درب و پنجره انتخاب تولید کننده می باشد . ما در گروه صنعتی وین سازان دارای 12 سال سابقه در زمینه تولی درب و پنجره با سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم می باشیم که توانسته ایم طی این سالها رضایتمندی مشتریان را به دست بیاوریم و بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه دهیم.

 در این مقاله قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت دوجداره Upvc  و قیمت پنجره آلومینیوم آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره Upvc

مواد به کار رفته در قاب پنجره دوجداره متفاوت است. شما می توانید پنجره دوجداره را با فریم UPVC یا آلومینیوم سفارش دهید. با توجه به این که پنجره دوجداره یو پی وی سی از مزایای ویژه ای برخوردار است و از نظر قیمت نیز مناسب می باشد در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است. پنجره‌های دوجداره UPVC کلاسیک‌ترین و قابل‌تشخیص‌ترین متریال پنجره برای نسل‌ها، به لطف پالت رنگی گسترده و انعطاف‌پذیری ذاتی هستند که با اکثر سبک‌های خانه ترکیب می‌شوند. پنجره دوجداره یو پی وی سی همچنین از نظر بصری متنوع ترین گزینه در دسترس است. یو پی وی سی را می‌توان کاملاً سفارشی کرد تا با هر سلیقه صاحب خانه یا سبک هر ملکی مطابقت داشته باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی نه تنها مقرون به صرفه است بلکه زمان تولید سریع تری را نیز ارائه می دهد. آن ها کاملاً در برابر شرایط آب و هوایی سخت مقاوم هستند و در پایان عمر طولانی خود به راحتی بازیافت می شوند.اما قبل از خرید و انتخاب پنجره دوجداره باید به برند پنجره دوجداره یو پی وی سی خود دقت کنید تا بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشید. برند پروفیل به کار رفته در پنجره دوجداره تاثیر بسزایی در قیمت و کیفیت پنجره دوجداره یو پی وی سی شما دارد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

پنجره آلومینیوم

پس از بررسی پنجره های یو پی وی سی نوبت به بررسی پنجره آلومینیومی رسیده است . آلومینیوم جز پر فروش ترین متریال هایی می باشد که برای ساخت درب و پنجره  در ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد. این نوع از قاب پروفیل بسیار محکم و با دوام می باشد که در پروژه های بسیار مورد استفاده قرار گرفته است . پروفیل آلومینیوم تقریبا با هر زنگ و سبکی قابل ارائه می باشد . یکی از جذابیت های این پروفیل زیبایی و باریک بودن آن می باشد که با این ظرافتی که دارا است استحکام بسیار بالایی دارد . قیمت درب و پنجره آلومینیومی نسبت به پنجره های یو پی وی سی با پروفیل های میان رده کمی بالاتر می باشد. در حال حاضر در بازار صنعت ساختمان کشور پنجره آلومینیومی در نوع نرمال و ترمال بریک عرضه می شود که در ادامه مقاله به بررسی پنجره ترمال بریک نیز پرداخته ایم.

پنجره ترمال بریک

پس از بررسی پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیوم نوبت به بررسی پنجره ترمال بریک رسیده است . پنجره آلومینیوم خود به دسته کلی نرمال و ترمال بریک تقسیم شده است . فلز آلومینیوم رسانا می باشد و این بدان معناست که عایق حرارتی قوی نمی باشد . یعنی سرما و گرما بیرون رو به داخل ساختمان منتقل می کنند. در طی سالهای اخیر تغییراتی در این پنجره ها انجام شده که باعث شده مشکل عایق بودن آن برطرف شود . قبل از آن بهتر است گفته شود قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک کمی بالاتر از آلومینیوم نرمال می باشد . در سیستم ترمال بریک یک لایه تیغ پلی آمید بین دو جداره قرار گرفته که باعث می شود اتصال دو پروفیل داخلی و خارجی از بین برود . این عمل باعث می شود که مشکل عایق بودن صوت و حرارت آن تا حد زیادی برطرف شود . اگر به دنبال زیبایی و ظرافت آلومینیوم هستید و می خواهید مشکل عایق آن برطرف شود ، بهترین انتخاب پنجره های باسیستم ترمال بریک می باشد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

شیشه دوجداره چیست ؟

به زبان ساده، شیشه دوجداره در انواع تاسیسات شیشه ای (به ویژه پنجره ها) استفاده می شود و شامل دو شیشه ای است که در یک قاب قرار گرفته اند که توسط یک لایه نازک هوا (خلاء) یا گاهی اوقات گاز بی اثر مانند آرگون از هم جدا می شوند. این لایه بین دو پانل است که باعث مزایایی در پنجره دوجداره می شود.

پنجره‌های دوجداره یک انتخاب ایده‌آل با صرفه‌جویی در مصرف انرژی با مزیت افزوده به حداقل رساندن صدا هستند. شکاف هوای مهر و موم شده بین دو شیشه به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می کند. این مقاومت حرارتی افزوده میزان گرمای خروجی در زمستان را کاهش می دهد و خانه شما را در دمای راحت تری نگه می دارد. پنجره دوجداره در تابستان اثر معکوس دارد و از ورود گرمای ناخواسته به خانه جلوگیری می کند. این عایق اضافی وابستگی شما به بخاری های مصنوعی و تهویه مطبوع را کاهش می دهد و در نهایت می تواند هزینه های انرژی شما را نیز کاهش دهد. همچنین پنجره دوجداره مهر و موم شده در کاهش صدای فرکانس متوسط تا بالا مانند صدای انسان موثر است. تفاوت در ضخامت شیشه بین شیشه های داخلی و خارجی کاهش صدا را حتی بیشتر می کند. بنابراین اگر شما در یک منطقه پر سر و صدا مانند نزدیکی فرودگاه یا راه آهن زندگی می کنید بهترین انتخاب برای شما پنجره دوجداره است.

پنجره های دو جداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد گزینه ایمن تری محسوب می شوند. زیرا شکستن دو ورق شیشه بسیار سخت تر از یک ورق است پس اگر امنیت و ایمنی خانه یا محل کار برای شما اهمیت دارد می توانید از پنجره دوجداره برای مکان مورد نظر خود استفاده کنید.

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

یراق آلات

پروفیل ، شیشه و یراق آلات مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک پنجره می باشد . یراق آلات به کلیه قطعاتی گفته می شود که باعث باز و یا بسته شدن درب می شود . در حال حاضر در کشور یراق های آلمانی ، ترکیه ای و ایرانی می باشد . یراق های آلمانی نظیر روتو و جی یو نسبت به یراق های ترک و ایرانی قیمت بالاتر دارند . یراق های ترک بسیار پر استفاده بوده و دلیل آن قیمت مناسب تر از یراق آلمانی و کیفیت بالای آن می باشد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

کاربران عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم با کارشناسان ما در وین سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز